Közvetlen buszjáratot indít a Designer Outlet Parndorf-Karnyújtásnyira kerül a megfizethető luxus divat a magyar vásárlókhoz
Az új összeköttetés könnyebb elérhetőséget biztosít Budapestről a Parndorfi Designer Outlethez
Mágnesként vonzza a magyarokat a Designer Outlet Parndorf, egyre többen járnak át az osztrák határon, hogy inkább ott vásároljanak ruhákat és kiegészítőket maguknak. Az igényt felismerve a Designer Outlet Parndorf úgy döntött, hogy szeptember végétől minden pénteken, közvetlen buszjáratot indít Budapest belvárosából az osztrák bevásárlóközpontba. A szolgáltatás szeptember 20-án debütál, egy 20 fős busz indul reggel 9:00-kor a budapesti Báthory utcából (1054. Budapest, Báthory u. 19.). Az utasoknak 5 órájuk lesz vásárlásra, majd a járat délután 16:30-kor indul vissza Budapestre. A szolgáltatás díja 29 euro.
A falu, ahol a luxus lakik
A 160 designer márkának otthont adó Designer Outlet koncepciója az élménnyel egybekötött vásárlás biztosítása outlet áron, azaz az eredeti árnál akár 70%-kal kedvezőbben. Olyan szolgáltatásokat is nyújtanak, amik nem viszik el a fókuszt a vásárlásról, de élményszerűbbé teszik az ott eltöltött időt, a gyermekmegőrzőtől a különböző árkategóriájú éttermektől a food truck-udvarig minden van.
A stratégia pedig működik: a Designer Outlet népszerűsége töretlen. A rekordévnek számító 2019-es évhez képest tavaly 10 százalékos növekedést könyvelhettek el. Különösen sikeresek voltak 2023-ban a vendéglátás (+46 százalék) és a szépségápolás (+27 százalék) terén.Szépen teljesítettek a sport (+26 százalék), gyermekruházat (+24 százalék) és cipődivat (+13 százalék) eladási számai is. Az idei első negyedév az előző évhez képest 10 százalékos bevétel-növekedéssel indult, a lendület pedig az év hátralévő részére is kitarthat.
6,8 millió vendéggel meghaladta a látogatók eddigi rekordját a járvány előtti évben, 2019-ben (6,3 millió), ami 9 százalékos növekedést jelentett - az előző évhez képest a központ 21 százalékos növekedést regisztrált. 2024-re új látogatócsúcsot várnak az egyre növekvő nemzetközi turizmus visszatérésével – különösen a látogatókban gazdag országokból, mint Dél-Korea, Közel-Kelet, Kína és Délkelet-Ázsia – valamint új piacok, például az USA, India és Törökország felfedezésével a Földközi-tenger térségében.
Egyre több a magyar vevő
A szomszédos országok, Szlovákia, Magyarország jelentős növekedést mutatnak, tavaly Magyarországról 27, Szlovákiából 22 százalékos növekedést könyvelhetett el a Designer Outlet. Ma már minden hatodik vásárló magyar, 2024 első felében a tavalyihoz képest is 12 százalékos volt a növekedés. Jelentős a Bécsből érkező forgalom is, hiszen a Designer Outletben a luxusmárkák is képviseltetik magukat, szélesebb választékban, mint amit a hagyományos bevásárlóutcákon, például a Mariahilfer Strasse-n vagy a Kärtner Strasse-n találnának az érdeklődők.
Fenntarthatósági törekvések
A Burgenland Energie energiaszolgáltató és a Designer Outlet Parndorf közös projektje keretében létrejön Ausztria legnagyobb e-töltő hubja, 100 töltőállomással. Ezen kívül egy átfogó napelem-projekt is indulófélben van. A központ tetején októberig 1.650 m² napelem kerül telepítésre, amely a központ energiaellátásában is részt vesz majd. A fenntarthatóságra való minél teljesebb törekvést jól mutatja, hogy már most is 100 százalékban megújuló energiából származó áramot használnak, a LED világítás széleskörű alkalmazásával jelentős megtakarításokat érnek el. A hőszivattyúk beépítése révén a nyilvános területeken teljesen lemondanak a gázról, most pedig a napelemek átfogó bővítése fog segíteni abban, hogy a szükséges áramot részben saját maguk állítsák elő.
Folyamatosan bővülő kínálat:
A Designer Outlet Parndorf az elmúlt üzleti évben jelentősen megújította és bővítette kínálatát: 20 új márkabolt, átalakított üzletek és pop-up boltok nyitottak meg, összesen 3.700 m²-en. A sportmárkák mellett olyan nemzetközi dizájner márkák megjelenése, mint a Red Bull World és az Alpha Tauri, a prémium márka McQueen szeptember végétől erősíti a márkaportfóliót. A Tommy Hilfiger Kids egy újabb csúcsminőségű márkaként csatlakozott a központ már amúgy is széles gyermekportfóliójához, és augusztus elején a berlini kortárs márka, a WRSTBHVR is megnyitotta üzletét. 2024-re is számos új üzlet vagy átalakítás van a tervekben: Az amerikai Spyder már az év elején megnyitotta kapuit, a Furla, a Lacoste, a Swarovski, a G-Star, a Crocs valamint a Rituals új külsővel tündököl, melyek belső design-ja már a flagship store-ok szintjét tükrözi.