Játssz velünk és nyerj Triumph Flex Smart fehérnemű szettet!
A Triumph bemutatja eddigi legszemélyesebb kampányát:
Flex Smart – Ez személyes ügy #ItsPersonal
Ez a kampány nem csak magukról a fehérneműkről szól, sokkal inkább a nők iránti tisztelet kifejezéséről és az egyéniség ünnepléséről.
A Triumph szerint sem két egyforma ember, sem két egyforma test nincs. Minden nőnek teljes szívvel kellene vállalnia önmagát, és megbecsülni azokat a különbségeket, melyek egyedivé teszik. A Triumph elkötelezett támogatója ennek, többek között azzal is, hogy teret ad a nőknek kibontakozni.
Ez a filozófia minden szinten átlengi a márkát, és soha nem volt még annyira hangsúlyos, mint most. Az AW22-es szezonban mutatkozik be a Flex Smart is, amely az #ItsPersonal kampány megtestesítője.
Tervezése során ügyeltek rá, hogy összhangban legyen a test mozgásával, alkalmazkodjon hozzá, és kövesse az egyedi formáit, ezzel páratlan szintű kényelmet és támogatást nyújtva. A Triumph tudja, hogy a nőknek nap mint nap rengeteg szituációban kell helyt állniuk. A Flex Smartot úgy tervezték, hogy rugalmasan alkalmazkodjon életük minden spontán és kiszámíthatatlan pillanatához, de ezen túlmenően biztosítsa a szabadságot, hogy a nők azok legyenek, akik lenni akarnak. Kényelmesen. Szabadon.
Tekintsd meg a Flex Smart kollekció darabjait az alábbi galériában!
A kampány képeit igazi nők készítették, forgatókönyv nélkül, filter nélkül. Négy női főszereplőt ábrázolnak: Abby, Sianon, Akari és Charlotte. A képek e nők életének mindennapjait tükrözik, valósághűen. Őszinte pillanatokat örökítettek meg, amelyek bemutatják, hogy mindegyikük élete egyedi és megismételhetetlen, Flex Smartban.
Nagyobb hangsúlyt kapnak az influencerek is, ezért a kampánynak köszönhetően Európa-szerte készítenek a nők őszinte és hiteles tartalmakat, amelyek a valódi személyiségüket tükrözi. Ezeket Európa-szerte minden ország egy saját rendezvényén mutatja be a legnevesebb újságíróknak. Emellett egy erőteljes médiakampány és az üzletek tevékenységei is megerősítik a kampány üzenetét és általános esztétikáját.
Tekintsd meg a kampány fotóit az alábbi galériában!
A Flex Smart bevezetése egybeesik a Triumph új vizuális arculatának bejelentésével és bemutatásával. Ez jóval több, mint egy új webáruház, hiszen ezen a felületen mutatkozik be maga a márka és annak története is. Ez egy célállomás, egy olyan online tér, ahol a tartalom és a közösség valóban egyesül.
A Triumph minden vizuális eleme megújul: a kampányképektől kezdve az üzleteken, a terméktervezésen, az új Instagram oldalon és honlapon, valamint a teljesen újratervezett e-kereskedelmi platformon keresztül, amely mostantól zökkenőmentesebb és személyesebb felhasználói élményt nyújt.
AW22-es kampányának minden egyes elemét, és továbbra is megjelenik a márka minden tevékenységében, biztosítva, hogy a vásárlók egyénisége és személyes döntései a középpontba kerüljenek.
Ugye mostanra már te is szeretnél egy Flex Smart fehérnemű szetett?
Még jó, mert ez egy igazi !MUST HAVE! darab minden nő számára!
Nem kell mást tenned, mint válaszolni az alábbi kérdésre, és máris az esélyesek között leszel, aki megnyeri a 3 darab Triumph Flex Smart fehérnemű szett egyikét!
A Flex Smart fehérnemű szett egy melltartót és egy bugyit tartalmaz, melyet postai úton juttatunk el a nyerteseknek az általuk kért méretben.
A nyereményjáték 2022. november 6-ig tart.
A nyerteseket 2022. november 8-ig bezárólag értesítjük.