
Itt a H&M együttműködése a ’90-es évek ikonikus deszkás márkájával, a No Fear-rel
2021 őszén a H&M együttműködik az ikonikus amerikai deszkás és utcai viseletet gyártó márkával a No Fear-rel, mellyel megfordítja a narratívát és újradefiniálja a félelem fogalmát napjaink fiatalságának szerte a világon.
A félelem lehet király, az erőnk forrása, egy kezdőrúgás a korábban fel nem fedezett potenciál számára. Az 1989-ben létrehozott – majd az 1990-es és 2000-es években a népszerűsége csúcsán lévő – No Fear márka most újra elérhető, és a The Skate Kitchen segítéségével nőiesebb nézőpontból közelíti meg a divatot. Ők egy New York-i lányokból álló deszkás csapat, akik társtervezőként vettek részt a kollekció létrehozásában és a kampány sztárjai lettek. A kollekció játékosan variálja az oversized és a testhez álló sziluetteket a felturbózott alapdarabokkal és a feltűnő logókkal, illusztrációkkal. A No Fear x H&M 2021. október 14-től elérhető világszerte üzleteinkben és a hm.com oldalon.

A kollaboráció feleleveníti a „No Fear” mentalitást egy progresszív és befogadó generáció hölgyei számára. Mindezt 23 különböző terméken keresztül teszi, amelyek között megtalálhatók pólók, crop toppok, ingek, pulóverek, kapucnis pulcsik, kötöttek, egyetemi stílust idéző dzsekik, melegítőszettek és kényelmes alsók, mind-mind grafikus illusztrációval. 11 olyan kiegészítő is került a kollekcióba, mint a táskák, beanie-k, tornacipők, sálak és matricák. A fő színpaletta az élénk zöld, fekete és a fehér, míg a The Skate Kitchennel együtt készült szettek színei a bézs, a khaki, a zöld és a koptatott fekete.

A The Skate Kitchen tagjai Rachelle Vinberg, Ajani Russell, Ardelia „Dede” Lovelace, Moonbear, Brenn Lorenzo és Jules Lorenzo. Közösen szót emelnek az elfogadás mellett azzal a céllal, hogy egy egyenlőbb világot hozzanak létre, nem félnek szembe nézni a kihívásokkal és szívesen próbálnak ki új dolgokat és teszik őket sajátjukká.