Rihanna visszarepít minket az iskolába a FENTY x PUMA Creeper Phatty ‘In Session’ kampányával, amelyben Chloe Cherry és Anjelica Huston is szerepel
A Creeper Phatty, az eredeti cipő legújabb, Rihanna-féle változata nagyobb, merészebb és vagányabb, mint valaha, lehengerlő dizájnnal és rétegzett gumitalppal. A most érkező kollekció tripla fekete és klasszikus piros-fehér kordbársony változatban is elérhető. Ugyanaz a Creeper Phatty, csak friss, új színekben és anyagokkal, készen arra, hogy feldobja a legmenőbb iskolakezdési szettjeidet.
Rihanna legújabb kreatív kampányában, amelyet Philippa Price fotózott, iskolai fotónapra invitál minket. Rihanna nem csak a projekt kreatív a vezetője, de szereplőként, mint „a jó kislány” is részt vett a projektben, méghozzá néhány meglepetés-iskolatárssal az oldalán. Az Eufória sztárja, Chloe Cherry, mint „az emo lány”, a filmsztár Anjelica Huston pedig mint igazgatónő egészítik ki a sztárdús kampányt. A változatos szereplők, köztük „a színházi gyerek”, „a népszerű lány”, „a stréber” és „az osztály kedvence” még több ízt és karaktert ad ehhez a nosztalgikus, mégis divatos kampányhoz.
Ahogy Rihanna fogalmazott:
A FENTY x PUMA Creeper Phatty In Session lesz az új napi egyenruhád, ami mostantól elérhető a PUMA.com oldalon, a PUMA üzletekben és globális kiskereskedőknél, beleértve a Foot Locker, JD Sports és Zalando üzleteket is.