Borítókép: „Egész életre szól”: A Boss egy sztárokkal teli kampányt indít el világszerte ismert tehetségekkel, amelyeket A CorpCore-inspirált öltönyök ihlették Forrás: BOSS

„Egész életre szól”: A Boss egy sztárokkal teli kampányt indít el világszerte ismert tehetségekkel, amelyeket A CorpCore-inspirált öltönyök ihlették

David Beckham első alkalommal jelenik meg a Boss márkával kötött stratégiai partnersége és többéves együttműködése keretében.

Egy sztárokkal teletűzdelt szereplőgárda, új és ikonikus arcokkal, valamint neves és jól ismert tehetségekkel kelti életre a BOSS történetének ezt az izgalmas új fejezetét. A legendás brit futballista és stílusikon, David Beckham az első alkalommal jelenik meg a kampányban, mióta bejelentették a márkával kötött stratégiai partnerségét és tervezési együttműködését. Mellette a nigériai énekes-dalszerző Burna Boy és a dél-koreai színész Lee Jong-suk csatlakoztak a csapathoz, valamint visszatérnek a márka ikonikus arcai, köztük a brazil szupermodell Gisele Bündchen, a legendás Naomi Campbell, aki ebben a szezonban a BOSS Watches, Jewelry és Eyewear márkanagykövete, valamint az olasz teniszező, Matteo Berrettini, aki szintén visszatér, mint a BOSS Watches, Jewelry és Eyewear engedélyezett termékeinek nagykövete.

Forrás: BOSS

A #BeYourOwnBOSS kampány elindítása óta a BOSS arra ösztönzi az embereket, hogy önálló, stílusos és magabiztos életet éljenek. Az előttünk álló őszi/téli szezonra a márka ezt az üzenetet tovább fokozza, hangsúlyozva, hogy a saját hangunk megtalálása és a saját BOSS-unkká válás nem egyszeri elkötelezettség: Ez egy egész életre szóló kihívás.

Nagy öröm számomra, hogy részt vehetek ebben a BOSS őszi/téli 2024-es kampányban, amely izgalmas kezdetet jelent a hosszú távú nagykövetségemnek a BOSS-szal.
mondta David Beckham.
Forrás: BOSS

Az új kampányban a tehetségek – akik a legújabb BOSS stílusokba öltöztek – megosztják azokat az alapelveket, amelyek egész életük során irányt mutattak nekik. A 2024-es őszi/téli kollekció teljes ruhatári választékot kínál minden alkalomra, tökéletesen illeszkedve a 24/7 életstílus igényeihez. A jellegzetes BOSS öltönyök újragondolt, erős, modern sziluetteket kínálnak, amelyek friss perspektívát nyújtanak, és tökéletesen illeszkednek a közelgő hidegebb hónapokhoz. A kampányban láthatjuk, ahogy minden tehetség egyénileg lejegyzi alapelveit. A magas színvonalú irodai környezet és az elegáns öltözékek, valamint a kampány díszletein keresztül kiemelt vállalati vizuális elemek mind a „CorpCore” téma kiterjesztése, amely először a BOSS 2023-as őszi/téli bemutatóján jelent meg tavaly szeptemberben.

A kampányt egy átfogó, 360 fokos marketingkampány támogatja, amely nagyszabású kültéri reklámokkal jelenik meg 29 kulcsfontosságú városban világszerte. Az online térben a BOSS továbbra is aktívan építi rajongói közösségét, új Instagram csatornájának elindításával. Az őszi/téli kampánnyal egyidejűleg induló, folyamatosan aktív megközelítés tovább erősíti a BOSS rajongói bázisát az Instagramon. A Threads platformon a BOSS kulcsfontosságú tehetségekkel készült BTS hangfelvételeket oszt meg, miközben szavazások és kérdések segítségével bevonja a rajongókat, növelve a kampány körüli izgalmat.

Az új 2024-es őszi/téli kollekció 2024. augusztus 28-tól lesz elérhető a BOSS üzletekben világszerte, a boss.com oldalon, valamint a nagykereskedelmi partnereknél.