Izgalmas újdonságok a fenntarthatóság jegyében

Izgalmas újdonságok a fenntarthatóság jegyében
Forrás: PR
Facebook
Twitter
Pinterest

Teljesen megújult a Nu Skin Nutricentials termékcsaládja!

Manapság egy márkának nem csupán folyamatos fejlesztésekre és újdonságokra van szüksége, hanem elengedhetetlen, hogy mindezt a környezetre gyakorolt hatások csökkentése mellett vigye véghez.
A Nu Skin nemrég érkezett újdonságai tökéletes példái a fentieknek, ismerkedj meg velük közelebbről!

A Nutricentials termékcsaládot bő 15 éve ismerhetik, akik a beauty piacon otthonosan mozognak. A Nu Skin 2005-ben lépett be a magyar piacra és az akkori termékportfóliónak már részét képezte a Nutricentials termékcsalád. A népszerű termékek időközben természetesen több változáson is átestek. Folyamatosan bővült a paletta, megújult a termékek csomagolása vagy épp az összetétel változott az évek során. Tavaly pedig a teljes koncepciójában megújult a Nutricentials! A korábbi, bőrtípusok alapján kategorizálható termékek helyett a fogyasztók preferenciájára épülnek a kívül-belül megújult kozmetikumok.

gif

A bőrtípus ismerete ugyan fontos segítség lehet a kozmetikumok kiválasztásánál, azonban talán ennél is fontosabb hogy a bőrünk igényeire fókuszáljunk. Nem csupán a bőrünk, de a környezet kihívásai is állandóan változnak, ehhez pedig alkalmazkodnunk kell. Ez a megújult Nutricentials bioadaptív bőrápoló termékcsalád alapkoncepciója. Öt olyan csodálatos bioadaptív növényi kivonatból álló komplexet tartalmaznak a nem lemosandó termékek, amelyek a zord körülményekhez is alkalmazkodni tudnak. A természetből merített ihlet és a tudomány kombinációja ez a termékcsalád, amely a nappali krémekben kék fény elleni védelmet biztosít illetve a Celltrex Always Right szérumban a HydraFlex keverék a bőr támogatását és megfelelő hidratálását segíti. A textúrák, a fényvédelem vagy épp a hámlasztó hatás kérdésében bőrtípustól függően mindenki saját igényei szerint válogathat.

A fejlődés azonban nem állhatott meg. A tavaly 13 termékkel debütáló újdonságok után érkezett fogyasztói visszajelzés hatására most 3 újdonsággal bővült a portfólió, így teljeskörű bőrápolási rutin kiépítését teszi lehetővé.

Kép

Az Eye Love Bright Eyes szemkörnyékápoló reggel és este is alkalmazható, azonnali hűsítő komfortérzetet nyújt a szemkörnyék területén. Fokozza a bőr ragyogását és csökkenti a mindennapi stresszfaktorok, mint a kék fénynek való kitettség miatti fáradt, fakó bőr megjelenését.

A Complexion Protection egy pillekönnyű, széles spektrumú, 50 faktoros ásványi fényvédő arckrém, amely védelmet nyújt a bőr számára a mindennapi stressztényezők, így például a környezetszennyezés és az oxidatív stressz káros hatásaival szemben. Formulája ezenfelül csökkenti a túlzott kék fény és Napból érkező infravörös sugarak bőrre gyakorolt, szemmel is látható hatását.

A harmadik újdonság pedig egy valóságos hidratáló csoda, ami a Pillow Glow nevet viseli. A nedvességpótló gélkrém állagú arcmaszkot hetente legfeljebb háromszor javasolt használni, mégis bámulatos eredményt érhetünk el vele. Klinikai tanulmányok eredménye szerint akár 150%-kal hidratáltabb bőrrel ébredhetünk általa.*

A folyamatos megújulás és fejlődés azonban nem csupán a termékkínálaton figyelhető meg. A Nu Skin életében a fenntarthatóság is kiemelt szerepet tölt be. Nem új keletű dologról beszélünk, hiszen hosszú évek óta számos olyan projektet támogat a vállalat a Force For Good Foundation (Jobbító Erő alapítvány) által, amelyek fenntartható változásokat ösztönöznek. A fenntarthatóság három pillérének mindegyikére találunk példát, legyen szó fenntartható gazdálkodási módszerek tanításáról; a szigeteken élő népek segítéséről környezetük megóvásában vagy épp a bolygóra gyakorolt hatás csökkentéséről és az újrahasznosításról.

Utóbbi törekvés ékes bizonyítéka a már említett új Nutricentials termékcsalád. A termékek flakonjai 100%-ig fogyasztói felhasználás után újrahasznosított (PCR) műanyagból készülnek. Ehhez hasonlóan, a legtöbb tubus 34-35%-ban PCR műanyagból készül, kivéve az Eye Love Bright Eyes esetén, ahol a mutató eléri a 40%-ot, illetve a Complexion Protection esetén, ahol a szám 61%-ra emelkedik. Az értékek számolása során a kupakot nem vették figyelembe. A csomagoláshoz felhasznált karton az FSC hitelesítésével (FSC™ C107989) rendelkezik.

Ennyivel azonban nem elégszik meg a márka és hosszú távon hulladékmentes létesítmények létrehozását tűzte ki célul, valamint vállalta, hogy 2030-ra az összes termék csomagolása megújul majd a fenntarthatóság jegyében.

*Az eredmények egy független professzionális in vivo felmérésből származnak, amelyben 24 órán keresztül 17 egészséges nő és férfi vett részt, akik betöltötték 18. életévüket. A bőr hidratáltsági szintje korneométerrel került mérésre három különböző területen: a Pillow Glow éjszakai arcmaszkkal bekent területen, és ezenkívül két másik területen a pozitív (glicerin) és a negatív (kezeletlen) kontrollért.

Videók

Kép
Életmód

A 10 legjobb romantikus film, ami 2023-ban érkezik a mozikba

Ha romantikára vágysz, akkor ezeket ne hagyd ki 2023-ban!

Kép
Stílus

10 öltözködési trükk, ami kegyetlenül többnek mutat a valódi korodnál, és 10, amivel bátran letagadhatsz 10 évet a korodból

Ezek a stílustippek gyorsan segíthetnek abban, hogy egészen új szintre helyezd a megjelenésedet!

Kép
Sztárok

Tudtad? A The Last of Us sztárjának öccse közel 3 éve transznemű nőként éli az életét

A The Last of Us színésze, Pedro Pascal mérhetetlenül büszke 30 éves húgára.

Kép
Stílus

10 kedvenc trendünk, ami már nem lesz divat 2023-ban - ezek jönnek helyettük!

A búcsú bár szinte biztos, hogy nem örökre szól, de ettől függetlenül most érdemes elfelejtened ezeket a trendeket!

Kép
Sztárok

Tényleg visszafelé öregszik! Az 56 éves Salma Hayek fehérneműben érkezett új filmje premierjére - FOTÓK

Salma Hayek a tőle megszokott módon, újfent egy látványos darab mellett tette le a voksát.