Autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái fémjelzik a NUBU új albrendjének különleges, limitált darabjait

A®TYPICAL Nude by Nubu márkanév alatt mutatkozott be az egyedi ruhakollekció, melyen a grafika egy autizmusban érintett fiatal alkotása.
Az új márka tulajdonosai, Garam Judit és Buday Kollárik Tímea egy olyan víziót valósítottak meg, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással.
A nemzetközileg elismert és nemzetközi piacokon is forgalmazott, 2007-ben alapított Nubu divatmárka tulajdonosa, Garam Judit Buday Kollárik Tímeával karöltve egy új brandet keltett életre, mely márciustól az önálló webshop mellett az összes Nubu üzletben elérhetővé vált az egyedi ruhadarabok kedvelői számára. A hazánkban gyártott, magas minőségű, fenntartható alapanyagokból készült kényelmes, letisztult, különleges darabokat autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik. A tervek szerint szezononként új grafikák kerülnek majd az izgalmas kollekció darabjaira.

Az első kollekció grafikáit a 16 éves, autizmusban érintett gimnazista fiú, Buday Bence készítette. Bence kései beszédfejlődése miatt kiskorától rajzain keresztül fejezte ki érzéseit. Minden rajzának mély üzenete van, a kollekció egyik grafikájának “Stuck Words”, azaz “Bennragadt Szavak”, másiknak pedig “Hidden Sides”, azaz “Rejtett Oldalak” címet adta.
A különleges grafikákat a kollekció tervezője “A” betűt formázó dizájn elemekkel egészítette ki, mely a márka fő motívumává vált. A tulajdonosok nagyon fontosnak tartják a kifinomult, modern nőkön, férfiakon és fiatalokon keresztül a társadalom figyelmének ráirányítását a művészet támogatására és a másság elfogadására.

Az A®TYPICAL NUDE BY NUBU márka üzenete: az autizmus kreatív világának bemutatása, egymás elfogadásának, megértésének támogatása.
Buday Kollárik Tímea, az A®TYPICAL Nude by Nubu márka megálmodója és társtulajdonosa 2019-ben alapította meg Bencével közösen a Csudibogár Clubot, mely magasan funkcionáló, autizmussal élő 10-20 év közötti gyermekek és fiatalok közösségi tere, ahol megtalálhatják önmagukat, megismerhetik azokat, akik hozzájuk hasonlóak és barátokra lelhetnek egymás között. Az újonnan létrehozott márkával teret adnak ezen fiatalok kiteljesedésének, önmaguk kifejezésének, a Bence grafikáival fémjelzett kollekció minden darabjának kiskereskedelmi árából 5%-kal a Csudibogár Clubot támogatják a tulajdonosok.
Az új márkához és egyben az autizmusban érintett fiatalokkal szembeni társadalmi felelősségvállaláshoz több híresség is csatlakozott már nagykövetként: Árpa Attila, Bombera Krisztina, Epres Panni, Kárász Róbert, Király Linda, Kováts Adél és lánya Rozi, Rókusfalvy Lili, Süveg Márk (Saiid), Stohl Luca, Liptai Klaudia, Pataki Ádám és még sokan mások.
Ezt láttad már?
10 örökérvényű szépségtrükk, amit a Szex és New Yorkból tanultunk
A Szex és New Yorkban látott szépségtrükkök közel két évtized távlatában is ugyanolyan aktuálisak, mint egykoron voltak.
A 13 legőrültebb sztori a sztárvilágból, ami meglepő, de igaz
Tény és való, hogy a sztárok sok esetben olyanok, mint bármelyik ember, ám kivételek mindig vannak!
Ókori szépségtippek! Így ápolta bőrét a páratlan megjelenésű Kleopátra
Vajon mivel ápolta a bőrét, hogy évezredekkel később is tökéletes megjelenéséről álmodozunk?
A nő, aki a szabad szerelmet a filmvásznon is gyakorolta: Marlene Dietrich és az első leszbikus csók esete a filmvásznon
Marlene Dietrich mindig is örömmel feszegette a határokat.
Kopizd le a stílusát: Jennifer Lopez erre a kiegészítőre esküszik már több mint 20 éve
Teljesen érthető, ha már egyszer ráakadt az igazira, miért is cserélne le pár múlandó trend kedvéért?!
Amire már évtizedek óta várunk: Madonna meghökkentő szépségtrükkjeitől leesik az állad
Madonna 2023 nyarán lesz 65 éves, most megmutatjuk, mivel tartja fiatalon magát.