Szépség
Autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái fémjelzik a NUBU új albrendjének különleges, limitált darabjait
A®TYPICAL Nude by Nubu márkanév alatt mutatkozott be az egyedi ruhakollekció, melyen a grafika egy autizmusban érintett fiatal alkotása.
Az új márka tulajdonosai, Garam Judit és Buday Kollárik Tímea egy olyan víziót valósítottak meg, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással.
A nemzetközileg elismert és nemzetközi piacokon is forgalmazott, 2007-ben alapított Nubu divatmárka tulajdonosa, Garam Judit Buday Kollárik Tímeával karöltve egy új brandet keltett életre, mely márciustól az önálló webshop mellett az összes Nubu üzletben elérhetővé vált az egyedi ruhadarabok kedvelői számára. A hazánkban gyártott, magas minőségű, fenntartható alapanyagokból készült kényelmes, letisztult, különleges darabokat autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik. A tervek szerint szezononként új grafikák kerülnek majd az izgalmas kollekció darabjaira.
Az első kollekció grafikáit a 16 éves, autizmusban érintett gimnazista fiú, Buday Bence készítette. Bence kései beszédfejlődése miatt kiskorától rajzain keresztül fejezte ki érzéseit. Minden rajzának mély üzenete van, a kollekció egyik grafikájának “Stuck Words”, azaz “Bennragadt Szavak”, másiknak pedig “Hidden Sides”, azaz “Rejtett Oldalak” címet adta.
A különleges grafikákat a kollekció tervezője “A” betűt formázó dizájn elemekkel egészítette ki, mely a márka fő motívumává vált. A tulajdonosok nagyon fontosnak tartják a kifinomult, modern nőkön, férfiakon és fiatalokon keresztül a társadalom figyelmének ráirányítását a művészet támogatására és a másság elfogadására.
Az A®TYPICAL NUDE BY NUBU márka üzenete: az autizmus kreatív világának bemutatása, egymás elfogadásának, megértésének támogatása.
Buday Kollárik Tímea, az A®TYPICAL Nude by Nubu márka megálmodója és társtulajdonosa 2019-ben alapította meg Bencével közösen a Csudibogár Clubot, mely magasan funkcionáló, autizmussal élő 10-20 év közötti gyermekek és fiatalok közösségi tere, ahol megtalálhatják önmagukat, megismerhetik azokat, akik hozzájuk hasonlóak és barátokra lelhetnek egymás között. Az újonnan létrehozott márkával teret adnak ezen fiatalok kiteljesedésének, önmaguk kifejezésének, a Bence grafikáival fémjelzett kollekció minden darabjának kiskereskedelmi árából 5%-kal a Csudibogár Clubot támogatják a tulajdonosok.
Az új márkához és egyben az autizmusban érintett fiatalokkal szembeni társadalmi felelősségvállaláshoz több híresség is csatlakozott már nagykövetként: Árpa Attila, Bombera Krisztina, Epres Panni, Kárász Róbert, Király Linda, Kováts Adél és lánya Rozi, Rókusfalvy Lili, Süveg Márk (Saiid), Stohl Luca, Liptai Klaudia, Pataki Ádám és még sokan mások.
Ezt láttad már?
Szépség
Kneipp Jó éjszakát Tusfürdő vélemény! Teszteltük, hogy tényleg pihentetőbb-e az alvás a márka új termékével
Ezeket kell beszerezned! 10 most akciós sminktermék, amivel káprázatos tavaszi sminket készíthetsz
Itt az ideje, hogy a nude és barnás sminkjeinket eltegyük a fiókba! Mutatjuk, miket kell beszerezned a tökéletes tavaszi sminkhez!
A szakértő könyörögve kéri: Étrend-kiegészítők, amiket nem szabad együtt bevenni
Ezek az étrend-kiegészítők együtt szedve akár veszélyesek is lehetnek!
Sydney Sweeney ruhaválasztásával először Angelina Jolie-t, aztán Julia Robertset másolta: na de kinek állt jobban a szett?
Sydney Sweeney stylistja nagyon jó helyekről szerzi a csillag vörös szőnyeges megjelenésének inspirációit!
Toplista: Minden idők 10 legszexibb férfi tévés karaktere
Csak helyeselni tudunk a listán szereplő nevekkel!
Azt mondták, nem elég jó modellnek! Így változott át szende tinilányból a kifutók csillagává Kate Moss
Sokan nem hittek Kate Mossban, mert azt mondták, hogy nem az a tipikus szupermodell alkat! Nézd meg az akkor és most fotóit!
Ezt érdemes tudni Pierce Brosnan teltkarcsú feleségéről: Keely 30 éve a sztár megingathatatlan társa
Pierce Brosnan és imádott felesége elválaszthatatlanok.