Autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái fémjelzik a NUBU új albrendjének különleges, limitált darabjait

Autizmusban érintett fiatal tehetség grafikái fémjelzik a NUBU új albrendjének különleges, limitált darabjait
Facebook
Twitter
Pinterest

A®TYPICAL Nude by Nubu márkanév alatt mutatkozott be az egyedi ruhakollekció, melyen a grafika egy autizmusban érintett fiatal alkotása.

Az új márka tulajdonosai, Garam Judit és Buday Kollárik Tímea egy olyan víziót valósítottak meg, ahol a művészet és a dizájn összefonódik egy fontos üzenettel, társadalmi felelősségvállalással.

A nemzetközileg elismert és nemzetközi piacokon is forgalmazott, 2007-ben alapított Nubu divatmárka tulajdonosa, Garam Judit Buday Kollárik Tímeával karöltve egy új brandet keltett életre, mely márciustól az önálló webshop mellett az összes Nubu üzletben elérhetővé vált az egyedi ruhadarabok kedvelői számára. A hazánkban gyártott, magas minőségű, fenntartható alapanyagokból készült kényelmes, letisztult, különleges darabokat autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik. A tervek szerint szezononként új grafikák kerülnek majd az izgalmas kollekció darabjaira.

Kép
forrás: NUBU

Az első kollekció grafikáit a 16 éves, autizmusban érintett gimnazista fiú, Buday Bence készítette. Bence kései beszédfejlődése miatt kiskorától rajzain keresztül fejezte ki érzéseit. Minden rajzának mély üzenete van, a kollekció egyik grafikájának “Stuck Words”, azaz “Bennragadt Szavak”, másiknak pedig “Hidden Sides”, azaz “Rejtett Oldalak” címet adta.

A különleges grafikákat a kollekció tervezője “A” betűt formázó dizájn elemekkel egészítette ki, mely a márka fő motívumává vált. A tulajdonosok nagyon fontosnak tartják a kifinomult, modern nőkön, férfiakon és fiatalokon keresztül a társadalom figyelmének ráirányítását a művészet támogatására és a másság elfogadására.

Kép
forrás: NUBU

Az A®TYPICAL NUDE BY NUBU márka üzenete: az autizmus kreatív világának bemutatása, egymás elfogadásának, megértésének támogatása.

Buday Kollárik Tímea, az A®TYPICAL Nude by Nubu márka megálmodója és társtulajdonosa 2019-ben alapította meg Bencével közösen a Csudibogár Clubot, mely magasan funkcionáló, autizmussal élő 10-20 év közötti gyermekek és fiatalok közösségi tere, ahol megtalálhatják önmagukat, megismerhetik azokat, akik hozzájuk hasonlóak és barátokra lelhetnek egymás között. Az újonnan létrehozott márkával teret adnak ezen fiatalok kiteljesedésének, önmaguk kifejezésének, a Bence grafikáival fémjelzett kollekció minden darabjának kiskereskedelmi árából 5%-kal a Csudibogár Clubot támogatják a tulajdonosok.

Az új márkához és egyben az autizmusban érintett fiatalokkal szembeni társadalmi felelősségvállaláshoz több híresség is csatlakozott már nagykövetként: Árpa Attila, Bombera Krisztina, Epres Panni, Kárász Róbert, Király Linda, Kováts Adél és lánya Rozi, Rókusfalvy Lili, Süveg Márk (Saiid), Stohl Luca, Liptai Klaudia, Pataki Ádám és még sokan mások.

Ezt láttad már?

Galéria / 10 kép

10 idézet, ami elfogadásra buzdít

Megnézem a galériát

Videók

Kép
Szépség

10 örökérvényű szépségtrükk, amit a Szex és New Yorkból tanultunk

A Szex és New Yorkban látott szépségtrükkök közel két évtized távlatában is ugyanolyan aktuálisak, mint egykoron voltak.

Kép
Sztárok

A 13 legőrültebb sztori a sztárvilágból, ami meglepő, de igaz

Tény és való, hogy a sztárok sok esetben olyanok, mint bármelyik ember, ám kivételek mindig vannak!

Kép
Szépség

Ókori szépségtippek! Így ápolta bőrét a páratlan megjelenésű Kleopátra

Vajon mivel ápolta a bőrét, hogy évezredekkel később is tökéletes megjelenéséről álmodozunk?

Kép
Stílus

Kopizd le a stílusát: Jennifer Lopez erre a kiegészítőre esküszik már több mint 20 éve

Teljesen érthető, ha már egyszer ráakadt az igazira, miért is cserélne le pár múlandó trend kedvéért?!

Kép
Szépség

Amire már évtizedek óta várunk: Madonna meghökkentő szépségtrükkjeitől leesik az állad

Madonna 2023 nyarán lesz 65 éves, most megmutatjuk, mivel tartja fiatalon magát.