Megnyitott a Giorgio Armani Beauty szépségstandja a MOM Parkban

Megnyitott a Giorgio Armani Beauty szépségstandja a MOM Parkban
Facebook
Twitter
Pinterest

Június 4-én hivatalosan is megnyitott a márka harmadik magyarországi standja a MOM Park Douglas Parfümériájában.

Az este során a meghívottak felfedezhették az új design alapján készült szépségstandot, valamint a márka különleges kitelepülését a Douglas Parfüméria előtti területen. Az este moderátora Gianni Annoni volt, aki a L’Oréal Luxus divíziójának ügyvezetőjével, Jean-Guillaume Pollet-val együtt nyitotta meg az eseményt. Az ünnepélyes szalagátvágási ceremónián Tóth Tímea, a Douglas Parfüméria Beszerzési és Marketing osztályának vezetője, valamint a Giorgio Armani márkával szorosan együttműködő Mádai Vivien és Annoni Zita csatlakoztak még hozzájuk. Az este folyamán a vendégek a márka Face Designereinek segítségével megismerkedhettek a márka lenyűgöző smink- és bőrápolási termékeivel, valamint a lenyűgöző Sí női illatcsalád három pillérével: Eau de Parfum, Passione és az újdonság Fiori illatokkal, amelyek egy különleges dekorációval és pódiummal jelentek meg a Douglas Parfüméria előtti területen. A stand design-ja egyedülálló, hazánkban elsőként a MOM Park Giorgio Armani Beauty stand készült el ezzel az egyedülálló külsővel. Az elegancia nem feltétlenül egyenlő a fekete színnel, ahogy sokan gondolnánk. Az új szépségstandnál a bézs és a szenvedélyes piros színek dominálnak. Az új design tökéletesen testesíti meg Giorgio Armani eleganciáról alkotott hitvallását: „Elegance doesn't mean being noticed, it means being remembered.“ Ez az elegancia teszi igazán különlegessé a Giorgio Armani márkát, amely a termékeiben is hűen megjelenik. Az új szépségstandon az exkluzív smink- és bőrápolási termékek mellett a márka haute couture illatcsaládja, a Privé is helyet kapott.

Kép

Az új szépségstand nyitását a márka egy különleges eseménnyel is összekapcsolta: az este egyúttal a Giorgio Armani RED LIPS WEEK BUDAPEST esemény nyitóestje is volt, mely a márka ikonikus 400-as árnyalatát ünnepli. Azt a különleges árnyalatot, amelyet több mint 90 laboratóriumi kísérlet után alkottak meg; a sárga, a narancs és a kék pigmentek kifinomult egyensúlyaként. Ez a különleges árnyalat ad az arcnak valódi ragyogást és időtlen tündöklést. A 400-as árnyalat az Armani szájsmink gardróbjának minden tagjánál megtalálható, legyen szó selymes szatén, ragyogó vinyl vagy bársonyos matt hatásról.

Tovább olvasok
Életmód

A pillangóhatás erősebb, mint gondolnád

Vajon egy pillangó szárnycsapásai Brazíliában képes tornádót előidézni Texasban? A válasz határozott igen - állapította meg Edward Lorenz meteorológus.

Életmód

Nehéz elhinni, hogy ezeket a képeket nem manipulálták

A képek nagy része optikai csalódás: a természet megvicceli a szemünket vagy mi magunk képzelünk oda valamit?! – CSODÁS KÉPEK!

Életmód

Nagyot szólt a magyar dizájn Londonban

London a világ egyik dizájnfővárosa, nem véletlenül szerveznek minden évben több csúcstalálkozót, konferenciát, kiállítást és vásárt is ott. Ezek közül az egyik legrangosabb a London Design Fair, amelyen idén 11 alkotó tette fel a dizájntérképre Magyarországot.

Stílus

Csapj le a legmenőbb őszi kabátokra 10.000 Ft alatt!

Még mindig nem szerezted be az idei legtrendibb őszi kabátodat? Segítünk!

Sztárok

Nézd meg a szexi lelkészt, mielőtt letörli magát az Instagramról!

Semmi sem lesz olyan forró ma, mint Oskar, a svéd crossfit lelkész, aki egy csapásra az Instagram sztárja lett.

Egyéb

Csomagolj és vidd!

Egy szép kivitelezésű papírtáska, amelybe az ajándékainkat csomagoljuk, vagy személyes dolgainkat visszük nap mint nap, mindig egy kis eleganciát kölcsönöz tárgyainknak, és ezzel lényegében nekünk.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem