A divatrajongók imádni fogják ! Megérkezett a magyar piacra a Zalando online divat- és életmód platform

A divatrajongók imádni fogják ! Megérkezett a magyar piacra a Zalando online divat- és életmód platform
Forrás: Gregus Máté

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

Frissítsd stílusod, vadulj, vagy épp ölts egy elegáns megjelenést, a Zalandoval!

Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat. A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat.

A divat és életmód vezető európai online platformjaként a Zalando átfogó kínálattal érkezik a magyar piacra, amelyben minden megtalálható lesz az örök klasszikusok és leghíresebb tervezők kollekcióitól kezdve, a legújabb streetwear darabokig. A hazai divatrajongók több, mint 350 000 termékből válogathatnak majd, olyan izgalmas márkáktól, mint a Nike vagy a Bershka, de megtalálhatóak lesznek a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino darabjai is, amelyek közül több most debütál a magyar piacon.

Kép
forrás: Gregus Máté

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével.

Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszer: Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.

“Az Én Stílusom. Az Én Történetem”elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.

Számomra a stílus sokkal többet jelent, annál, hogy mit veszek fel egy nap. Amellett, hogy az öltözködés az önkifejezés egyik legmeghatározóbb módja, szeretem a ruháimon keresztül is inspirálni a követőimet, fontos, hogy önazonosak legyünk. Ezért is voltam annyira lelkes, amikor meghívást kaptam, a Zalando hazai kampányába, ahol egy csodálatos csapattal dolgozhatok együtt

- Kovács Patrícia
Kép
forrás: Gregus Máté

Daniel Rogiński, a Zalando közép- és kelet-európai igazgatója így nyilatkozott:

Nagy örömünkre szolgál, hogy a Zalando közösségében köszönthetjük a divat magyar szerelmeseit is és alig várjuk, hogy végtelen választékunkkal inspiráljuk őket. Széles kínálatunkkal lehetővé tesszük, hogy a divatrajongók megtalálják saját, egyedi stílusukat és megmutassák különleges egyéniségüket. Arra törekszünk, hogy a piacon található termékek legszélesebb skálájával és magas szintű kiszolgáló rendszerünkkel sokak számára a divat kiindulópontja legyünk.

- Daniel Rogiński
Kép
forrás: Gregus Máté

A kampány a Zalando új európai országokba történő terjeszkedésére épül, miután a platform 2021-ben Litvániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Horvátországban is sikeresen elindult. A vállalat jelenleg 25 országba, közel 49 millió aktív vásárló számára hozza el a divatot és a legújabb trendeket.

A Zalando applikációja hozzáférést biztosít Európa legátfogóbb divatkínálatához (elérhető az App Store és a Google Play Store-on keresztül), valamint 100 napos ingyenes visszaküldési lehetőséget is kínál.

Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Szépség

A 86 éves Jane Fonda esküszik erre a drogériás arckrémre - most kedvezményesen szerezheted be!

A 86 éves Jane Fonda mindenképp hiteles személy, ha szépségápolásról van szó, erre pedig arcbőre a bizonyíték! Ezt a terméket használja arcápolási rutinjához a híresség!

Kép
Stílus

6 farmer, ami már nem lesz divatos 2024 tavaszán - mutatjuk, mik jönnek helyettük!

Ezeket a farmereket is pont úgy találták ki, hogy könnyen és gyorsan megszerethessük őket!

Kép
Életmód

8 film, melyben a szerelmi háromszög teljesen megosztotta a rajongókat - te kinek az oldalára álltál?

Ezek a filmes szerelmi háromszögek két táborra szakítják a rajongókat! Te kinek az oldalán állsz?

Kép
Sztárok

Megvan az álomotthon! Ebben a meseszép villában él Palvin Barbi és Dylan Sprouse - FOTÓK

Palvin Barbi és Dylan Sprouse sajátkezűleg végzik a felújítást, hogy beköltözhessenek mesebeli otthonukba! Az alapok tökéletesek, de van min dolgozni.

Kép
Életmód

Ez a nő 2 hét alatt 8 kg-ot fogyott ezzel a módszerrel - mutatjuk, hogyan csinálhatod utána!

Mondjuk is, hogy melyik az a 7 gyakorlat, amit ha beépítesz az edzésrutinjaid közé, bizony te is gyorsan észreveszed majd a változást.

Kép
Életmód

10 meglepő NASA-találmány, ami a mindennapi életünk részévé vált

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó - a NASA nagyobb hatással van mindennapi éltünkre, mint gondolnánk.