Promóciók
Híres aktivistákkal indult el a LEVI’S® BUY BETTER, WEAR LONGER kampánya
Április 19-én indult a Levi’s® új “Buy Better, Wear Longer” névre hallgató tavaszi kampánya, amely felhívja a figyelmet közös felelősségünkre a ruházati termékek gyártásához és fogyasztásához kapcsolódó környezeti hatásokkal kapcsolatban.
Az inspiráló, változás mellett elkötelezett szereplőket — Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain és Marcus Rashford MBE — felvonultató multi-platform kampány a Levi’s® minőségi, generációkon keresztül hordható ruhadarabok készítése iránti hosszútávú elköteleződését köti össze azzal a szenvedéllyel, amely a hat ikon és aktivista bolygónk jövője érdekében végzett munkáját jellemzi.
“A Levi’s farmereket arra szántuk, hogy ne szezonokon, hanem generációkon keresztül viseljék őket. Ezért az is a célunk ezzel a kampánnyal, hogy bátorítsuk a vásárlókat a tudatosabb döntések meghozására a ruhaválasztásaik során: hordják hosszabb ideig az egyes darabokat, vásároljanak másodkézből, vagy hosszabbítsák meg ruháik élettartamát az üzleteinkben található Tailor Shop-ok segítségével,” mondta Jennifer Sey, Brand President. “A változás akkor jön el, ha mind közösen teszünk érte és örülünk, hogy együtt dolgozhatunk ezekkel az inspiráló, elkötelezett fiatalokkal a bolygóra gyakorolt együttes hatásunk csökkentése érdekében.”
A Buy Better, Wear Longer magába foglalja a Levi’s® folyamatos törekvéseit a még fenntarthatóbb gyártási folyamatok érdekében: az ambíciózus klíma- és vízfelhasználati célokat és a befektetést az olyan anyagokba és technológiákba, mint a Cottonized Hemp és a biopamut vagy a Water<Less® gyártás. A Levi’s® azon dolgozik, hogy csökkentse saját ökológiai lábnyomát és segítsen egy új környezetbarát ruházati ipar létrehozásában. Példaként, a Levi Strauss & Co. összes termékének 76%-a, és az összes Levi’s® alsó és Trucker dzseki 70%-a Water<Less® technológiával készül — bevezetése óta az új koptatási technikák és a vízvisszaforgatás segítségével több, mint 4 milliárd liter vizet takarítottunk meg és közel 10 milliárd liter vizet hasznosítottunk újra. Ezeket az újításokat elérhetővé tettük az iparág más szereplői számára is, hogy ők is átvehessék a vízfelhasználást csökkentő gyakorlatot.
Látjuk, hogy a divattermékek gyártása és fogyasztása elérte a nem fenntartható szintet: 2000 és 2020 között a globális fogyasztás megduplázódott. Több ruhánk van, de kevesebbszer hordunk egy-egy darabot. És túl gyorsan meg is szabadulunk tőlük, majdnem feleannyi ideig tartjuk meg őket, mint 15 évvel ezelőtt. Ezért is fontos a “Buy Better, Wear Longer” — hogy lássuk, hogy mi mit tehetünk.
“Van egy különleges érzése annak, ha egy olyan farmert hordasz, amivel már sok mindenen túl vagytok együtt, vagy egy olyat, amit másodkézből szereztél be. Egy Levi’s farmer tovább tart és tovább tartja meg az értékét is. Ez a fizikai és érzelmi tartósság az, amit a minőségre és a dizájnra fókuszálva kínálni szeretnénk a vásárlóiknak.” — mondta Paul Dillinger, Product Innovation alelnök.
A Buy Better, Wear Longer kampány a Levi's® összes platformján látható lesz világszerte, hogy az üzenet minél több emberhez eljusson, és emlékeztetőként, hogy a fenntartható jövő az, amelyben a cégek és a vásárlók közösen gondolják újra a divatot. A következő hónapokban megosztjuk ezen inspiráló fiatalok történeteit és folyamatosan bemutatjuk azokat, akik egy befogadóbb és fenntarthatóbb holnapot képzelnek el számunkra.
A Levi’s® magában foglalja a klasszikus amerikai stílust és lazaságot. Az 1873-as Levi Strauss & Co. Levi’s® farmernadrágja a divatvilág egyik legismertebb darabja lett, és népszerűsége generációk óta töretlen. A Levi’s® brand portfóliója folyamatosan bővül és arra törekszik, hogy úttörő szerepét megőrizve továbbra is innováció fémjelezze a nevét. Minőségi farmer ruhadarabjai és kiegészítői több mint 110 országban érhetők el, lehetőséget adva arra, hogy vásárlói megtalálják és kifejezzék egyéni stílusukat. További információért kérjük, látogassanak el a levi.com weboldalra.
Promóciók
Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
Ez a 15 legjobb mikrobiom-helyreállító étel: azt is mutatjuk, miket kerülj beleid egészségének érdekében!
Az egészséges bélrendszer támogatja az immunrendszert és segít megelőzni a betegségeket. Cikkünkben mikrobiom-helyreállító és -tápláló élelmiszereket mutatunk, amiket érdemes gyakran fogyasztanod!
Katie Holmes bemutatja: ha idén tavasszal csak egy új cipőt vennél, akkor ez legyen az
Katie Holmes is ebben a tavaszi cipőtrendben látta meg a fantáziát!
6 zseniális film, ami nagyot ütött, de senki nem akarná soha újranézni
Ezek a filmek annyira durvák, kegyetlenek és sokkolóak, hogy egynél többször senki nem bírja őket megnézni.
Ez a néhány ezer forintos eszköz forradalmasította a reggeli hajrutinom: nincs több lelapult, elaludt frizura!
Most 3 olyan szuper hajformázó eszközt mutatunk, amikkel bármilyen hajtrendet elkészíthetsz pillanatok alatt: legyen szó hullámokról, loknikról vagy szög egyenes frizurákról!
3 fontos lecke, amit a Szívek Szállodája tanított nekünk a szerelemről
Akár a #TeamDean, a #TeamJess vagy a #TeamLogan csapatot erősíted, a Szívek szállodája Rory-jának kapcsolataiból mindenképpen sok fontos leckét kaptunk a szerelemről!
Margot Robbie tökéletes sminkjének titka ez a rúzs: A vásárlók szerint órákig hibátlan marad!
A színésznő sminkje mindig tökéletes, most pedig eláruljuk, hogy mitől: ezt a rúzs viseli legtöbbször Margot Robbbie!