Legyen Divat a Női Vezető! - Pataki-Nagy Éva: „A saját elveimhez való ragaszkodás, és az önmagunkkal és értékrendünkkel harmonizáló célok és keretrendszerek megtartása nagyon fontos számomra”

Legyen Divat a Női Vezető! - Pataki-Nagy Éva: „A saját elveimhez való ragaszkodás, és az önmagunkkal és értékrendünkkel harmonizáló célok és keretrendszerek megtartása nagyon fontos számomra”
Facebook
Twitter
Pinterest

A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.

Most Pataki-Nagy Éva, a Marquard Media Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsere osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről

Kép

Mi a mottód?

Felettem az Ég, alattam a Föld, Bennem a létra. Weöres Sándortól – évek óta ez a mantra segít át a nehezebb időszakokon.

Mit gondolsz, Te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?

A kitartásomnak, annak, hogy hittem magamban és annak, hogy amit és ahogy képviselek, azt jól csinálom.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?

Emocionális.

Volt olyan vezető életedben, aki sokat segített a karriered építésében? Volt köztük női vezető?

Az első igazi munkahelyemre Anita Collins, egy divatdisztribútor cég vezetője vett fel engem nulla angol nyelvtudással, alig húszévesen – pedig az angol elengedhetetlen volt a munkához –, és esélyt adott nekem, hogy bebizonyítsam: lelkesedéssel, akarással megtudok felelni egy, az akkori kvalitásaimnál jóval erősebb pozíciónak is. A másik ilyen női vezető, az Europ Assistance akkori HR vezetője, Molnár Marietta, aki felfedezte bennem a tehetség szikráját, és az ő ösztönzésének köszönhetően indulhatott el a karrierem.

Utána a Generali Biztosítóban Botka Éva igazgatóm vett a szárnyai alá fiatal huszonhét éves lányként egy kemény, inkább férfias multikörnyezetben. Megtanította, hogy csak a professzionális szakmai felkészültség és a határozott fellépés együttes megléte szükséges ahhoz, hogy bármilyen életkori vagy nemi akadályt átugorhassak. Szerencsés vagyok, mert több ilyen vezetőm is volt, ezek a nők adták a legnagyobb inspirációt a karrieremben.

Ha voltak nehézségek, hullámvölgyek, mi segített átlendülni ezeken? Milyen tanácsot adnál ezen a téren a jövő női felsővezetőinek?

Azt hiszem a megújulási képesség – divatos szóval reziliencia –, a saját utunk során megéltekből való tanulságok levonása és az, hogy én tényleg hiszek abban, hogy minden döccenő okkal kerül az életünkbe, és az onnan kivezető út mindig tanulsággal szolgál. A saját elveimhez való ragaszkodás, és az önmagunkkal és értékrendünkkel harmonizáló célok és keretrendszerek megtartása nagyon fontos számomra. Mindig hittem magamban és az álmaimban. A folyamatos önismereti munka szerintem elengedhetetlen a fejlődéshez, és szükséges bizonyos állomások, életszakaszok lezárásához is.

Mire vagy büszke? Mi a legnagyobb eredmény, amit elértél?

A szüleimre, akik sokszor anyagi nélkülözések mellett, komoly áldozatok árán is, de megteremtették nekem a továbbtanulási lehetőséget, és én ezt három diplomával hálálhattam meg nekik, a családban elsőként.

A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.

Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: GARMIN

Videók

Kép
Sztárok

Akkor és most: Így változott meg Madonna arca 25 év alatt

Madonna hihetetlen átalakulását már a legnagyobb rajongói sem tudják szívből jövő lelkesedéssel fogadni.

Kép
Sztárok

Fény derült rá, mikor mutatja meg Borbély Alexandra az ikerlányait: Elzát és Francit

Bár több fotón is szerepeltek már a kicsik, az arcukat eddig még nem láthattuk.

Kép
Sztárok

Bámulatos átalakulás: Mutatjuk, hogyan fogyott el Adele 10 év alatt

Adele már több mint 45 kiló mínusznál jár!

Kép
Sztárok
Kép
Stílus

3 népszerű trendőrület, ami már nem lesz divatos 2023-ban - mutatjuk, mik jönnek helyettük!

A mikrotrendek bár mindig csak egy aprócska szerepet vállalnak magukra a divatirányzatok között, ettől függetlenül nagyon is kijár nekik az a bizonyos figyelem.

Kép
Szépség

A szemsmink, amit a szakértők szerint 30 felett nagy ívben kerülj el - éveket öregíthet rajtad!

Úgy érzed már a kisujjadban van a sminkelés? Nos, az idő múlásával nem árt egy pár dologra kicsit jobban figyelned!