Legyen Divat a Női Vezető! - Niszkács Anna: „A jó és a rossz példák is csak segítettek abban, hogy én milyen vezető szeretnék lenni, vagy éppen milyen vezetővé váltam”

Legyen Divat a Női Vezető! - Niszkács Anna: „A jó és a rossz példák is csak segítettek abban, hogy én milyen vezető szeretnék lenni, vagy éppen milyen vezetővé váltam”
Facebook
Twitter
Pinterest

A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.

Most Niszkács Anna, a Gerbeaud Gasztronómiai Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről.

Kép

Mi a mottód?

Higgy a megérzéseidben!

Mit gondolsz, te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?

Ha valamit eltervezek, kitartóan megyek a cél felé. Bízom az emberekben és a jó szándékukban, még akkor is, ha naivnak tűnhetek. Hiszek abban, hogy egy csapat többre képes, mint egyetlen személy.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?

Bizalom.

Volt olyan vezető életedben, aki sokat segített a karriered építésében? Volt köztük női vezető?

Édesanyám egyértelműen sokat segített, rengeteget köszönhetek neki. A mi szakmánkban még ma is ritka a női vezető, és ő már lassan negyven éve a turizmus és a gasztronómia meghatározó alakja. Sokat tanultam és örököltem tőle. A jó és a rossz példák is csak segítettek abban, hogy én milyen vezető szeretnék lenni, vagy éppen milyen vezetővé váltam. Tizenhat éves korom óta vagyok a Gerbeaud-ban, itt nőttem fel, ahol édesanyám volt a vezető. Később, hosszú évekig közösen irányítottuk a céget, melyet ma már ügyvezetőként egyedül viszek.

Ha voltak nehézségek, hullámvölgyek, mi segített átlendülni ezeken? Milyen tanácsot adnál ezen a téren a jövő női felsővezetőinek?

A hit. Egyrészt önmagunkban, másrészt abban, hogy a kitartó munka és a jó szándék mindig pozitív eredményt szül. Felszólításra senkinek nem lesz önbizalma, de nekem sokat segített, hogy bátran bele mertem vágni feladatokba, vagy változtattam nagyon stabilnak tűnő dolgokon, hogy még jobbak lehessenek. Nem kell mindig mindenkinek megfelelni, nem kell mások véleménye alapján meghatározni önmagad! Higgy a megérzéseidben és kizárólag olyan emberekkel vedd körül magad, akik energiát adnak, és támogató közeget biztosítanak.

Mire vagy büszke? Mi a legnagyobb eredmény, amit elértél?

2020-ban lettem egyedüli cégvezető, és ebben az évben jött a pandémia. Komoly mélyvízbe csöppentem, egyből válságmenedzselni kellett, a bevételünk 93%-át egyik napról a másikra elveszítettük, az egységeinket bezártuk és a csapatunk megfeleződött. Büszke vagyok arra, hogy nem omlottam össze, nem vesztettem el a lelkesedésemet és az energiámat, gyorsan tudtam döntéseket hozni a folyamatosan változó körülményekre reagálva, és megtaláltam a motivációt még akkor is, amikor kilátástalannak tűnt a helyzetünk. A nehézségek ellenére soha nem látott mértékben erős és rugalmas csapatunk lett, akikkel ezt az időszakot közösen vészeljük/vészeltük át. A Gerbeaud-ban szinte elsőként alakítottuk ki az online házhozszállítás lehetőségét, elindítottuk az Onyx Metamorfózist, vagyis az étterem teljes átalakulását. Az Émile megtalálta közönségét Budán, a termelőüzemben pedig elindítjuk rövidesen a gépesítést. Mindez az elmúlt másfél év rendkívüli körülményei közepette született meg.

A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.

Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: GARMIN

Videók

Kép
Sztárok

A kor tényleg csak egy szám! Avagy 10 sztárpasi, aki 50 felett sem vesztett szexi külsejéből

A hírességek körében nem egy olyan szexi sztárpasit tartunk számon, aki bizony az ötödik iksz felett sem vesztett szemrevaló külsejéből.

Kép
Sztárok

Imádjuk! SJP bebizonyította, hogy ezt a csúnya mintát igenis lehet stílusosan viselni

Sarah Jessica Parker ruhája egyszerre klasszikus és izgalmas.

Kép
Életmód

A legmegdöbbentőbb meglepetések! 13 Oscar-jelölt alkotás, ami végül nem nyerte meg a legjobb filmnek járó díjat

Az Oscar-jelöltek névsora hosszú évtizedek óta tud nagy meglepetéseket okozni.

Kép
Életmód

5 dolog, amit sose mondj az egyedülálló barátaidnak

Ahogyan Beyoncé is mondaná (azaz énekelné), „szingli, csajok, fel a kezekkel”, ha titeket is a most következő megjegyzések valamelyikével próbáltak megvigasztalni szakítás után!