Legyen Divat a Női Vezető! - Kovács Ágnes: „Mindig szenvedélyesen hittem abban, hogy amit csinálok, az valamilyen szempontból fontos és van érteke, így mindig maximális erőbedobással dolgoztam”

Legyen Divat a Női Vezető! - Kovács Ágnes: „Mindig szenvedélyesen hittem abban, hogy amit csinálok, az valamilyen szempontból fontos és van érteke, így mindig maximális erőbedobással dolgoztam”
Facebook
Twitter
Pinterest

A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.

Most Kovács Ágnes, a Eckes-Granini Csoport Global Chief Marketing & Innovation Officer-je osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről.

Kép

Mi a mottód?

Beleadni mindent, keményen dolgozni,majd mérleget vonni. Megélni, ha sikerült, tanulságot levonni, ha nem.

Mit gondolsz, te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?

Mindig szenvedélyesen hittem abban, hogy amit csinálok, az valamilyen szempontból fontos és van érteke, így mindig maximális erőbedobással dolgoztam. A kudarcok nem tántorítottak el, hanem erőt merítve kitartóan dolgoztam a sikerekért. Aki dolgozik, hibázik, és ez teljesen rendben van, mert ez a fejlődés útja. Valamikor egy egészen kicsin múlik a siker, ezért fontos, hogy tudjuk, mindent megtettünk, akkor a kudarc is csak egy forrás lesz, a tudás forrása.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?

Innovatív–átalakító.

Te tudsz a munkahelyeden a fiataloknak hatékonyan segíteni? Miért fontos, hogy a vezetők támogassák a jövő menedzsereit?

Nagyon fontos, hogy a fiatalok lássanak kézzelfogható karrierutakat maguk előtt. Ez tényleg komoly inspiráló erőt jelent. Ezen kívül pedig az is nagyon lényeges, hogy kapjanak konkrét támogatást, amikor arra szükségük van. Formális és informális úton eddig is sok alkalmam volt, és jelenleg is van mentorálni. Az a tapasztalatalom, hogy akár egy rövid beszélgetés, akár egy apró bátorítás vagy éppen csak annyi, hogy őszintén megoszthatja a dilemmáját, már át is lendítheti a holtponton. Hozzám egyébként a karrier és gyerek témában fordulnak sokan, mert én majdnem három évig otthon voltam a kislányommal, és egy nemzetközi pozícióba tértem vissza a munka világába–ezt sokszor szoktuk boncolgatni a fiatalokkal.

Mit üzennél a fiatal lányoknak/nőknek, akik vezetői ambíciókat dédelgetnek, mit erősítsenek magukban?

Figyeljenek a visszajelzésekre, de ne engedjék, hogy azok határozzák meg a korlátaikat. Legyenek tisztában az értékeikkel, próbálgassák a határaikat, így önmagukról is sokkal többet megtapasztalnak. Ne az legyen az iránymutatószámukra, hogy mindenkinek -vagy akár csak a főnöküknek-minden áron meg akarjanak megfelelni! Maradjanak hűek Önmagukhoz, természetesen együttműködően és kedvesen!

Ki a kedvenc női főhősöd, akinek a bőrébe bújnál egy napra? Indokold meg, miért?

Coco Channel. Bátor, autentikus, forradalmasító. A női öltözködésen keresztül valós és maradandó társadalmi hatást tudott létrehozni. Igazi innovatív nő, aki nem ismert kompromisszumot az életben, és ez tükröződött abban a minőségben is, amit megteremtett.

A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.

Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: GARMIN

Videók

Kép
Stílus

Minden idők legszebb kismama szettjei a vörös szőnyegről: neked hogy tetszik az első helyezett?

Ezek voltak a legszebb kismama ruhák, amiket valaha a vörös szőnyegen láthattunk.

Kép
Életmód

Emily Párizsban: miért nézem, ha olyan borzalmas?

Lehet, hogy agyzsibbasztó, nevetséges, lekezelő, olykor sértő és felháborító az a kliséhalom, amit a sorozat készítői immár három évadon át fáradhatatlanul az arcunkba tolnak. De valljuk be: imádjuk utálni. Kezdem én a vallomást, ha segít!

Kép
Sztárok