Promóciók
Legyen Divat a Női Vezető! - Babics Anna: „Napról napra biztosabb vagyok abban, hogy mi a saját utam”
A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.
Most Babics Anna, a HelloLama Creative alapítója osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről!
Mi a mottód?
Vállalkozásom, a HelloLama Creative mottója így hangzik: Walk the talk. Ne csak beszélj róla, csináld is meg! Mivel kommunikációs és marketing területen segítjük az ügyfeleinket, különösen fontosnak tartom azt hangsúlyozni, hogy a jól hangzó kampányüzenetek és céges megnyilvánulások mögött mindig fontos a stabil értékháló, a valódiság, a hitelesség és a tettek.
Mit gondolsz, te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?
Dinamizmus, feladattudat és pimaszság. A kreatív szektorban rengetegen dolgoznak jó ötletekkel, de a kulcs számomra a megvalósítás. Ha egy feladattal találkozom, én mindig azt keresem, hogyan lehetne azt minél lendületesebben, a lehető legjobban megoldani. Vezetőként, ha munkáról volt szó, sosem kíméltem magam, a száz százalék volt a minimum. Az évek során megtanultam jól dicsérni, önbizalmat adni, magabiztossá tenni másokat – ez egyébként nagyon jó érzés nekem is. A humorérzék és egy kis pimaszság pedig nagyon sokat jelent a hétköznapokban.
Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?
Bátor. Vezetőként számomra nagyon fontos, hogy allűrök és játszmák nélkül, őszintén vállaljam a véleményemet, a váratlan helyzetekben is önmagamat adjam. Napról napra magabiztosabb vagyok abban, hogy mi a saját utam, és nem félek ezen haladni. Nagyon szívesen engedem magamhoz közel a munkatársaimat és az ügyfeleimet is, a bizalmat és az odafigyelést eddig mindenkitől sokszorosan kaptam vissza.
Ha voltak nehézségek, hullámvölgyek, mi segített átlendülni ezeken? Milyen tanácsot adnál ezen a téren a jövő női felsővezetőinek?
Szerintem nagyon fontosak a beszélgetések, és hogy a nehézség esetén a vezető is merjen kérdezni, segítséget kérni. A vezetői szerep sokszor tehet magányossá, amikor a te válladon nehezedik a kisebb és nagyobb döntések súlya. Ha van körülötted egy jól működő kapcsolati háló, az biztonságot ad és megnyugtat.
Mi a titkod, vezetőként hogyan tudsz egyensúlyban maradni, miként töltődsz fel?
Minden napomat sétával indítom, tízezer lépés alatt nem kezdődhet el a munka. Ilyenkor fejben rendszerezem a teendőimet, és van időm kreatív ötleteken gondolkodni. Ha éjszakába nyúlik a munka, töltök magamnak egy pohár pezsgőt és meggyújtok egy gyertyát – egy laptopot nézve is tudni kell jól érezni magunkat!
Szerinted a munkatársak, üzleti partnerek mit értékelnek legjobban egy vezetőben?
Az egyik kulcsszó a karizmatikus vezetés – a hiteles, önmagát adó, játszmáktól mentes vezetői stílus hatékony és pozitív légkört teremthet. Ugyanakkor nekem személy szerint nagyon fontos, hogy szeretetteljes, empatikus, közvetlen embernek lássanak – ami a mindennapokban fontos érték, annak egy cégvezetésben is annak kell lennie.
A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.
Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: GARMIN
Promóciók
Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
6 csillagjegy, aki nagyon sok pénzhez juthat a következő hetekben - nekik szerencsét hoz a Jupiter-Uránusz együttállás!
Április 20-án érkezik a Jupiter-Uránusz együttállás, ami az év legjelentősebb asztrológiai eseménye. Tudd meg, hogy a te csillagjegyedre hatással lesz-e!
Gigi Hadid bemutatja: A farmer, ami nélkül a divatos nők nem tudnák túlélni a tavaszt
A farmerek szára idén tavasszal ismét kicsit tágabb irányt vesz, és ami azt illeti elég jól is néz ki!
28 emlékezetes autós film, amit látnod kell
Az autó egy filmben lehet főszereplő vagy kulcsfontosságú kellék – egy biztos: sokszor tesz emlékezetessé egy-egy jelenetet.
Hivatalos: Ez minden idők 10 legjobb filmje - több százezer szavazat érkezett!
Ha még nem láttad ezeket, akkor muszáj lesz! Íme minden idők 10 legjobb filmje a nézők szerint!
Ezt teszi a testeddel napi 10 ezer lépés egy éven át: nem fogod elhinni
Michelle King influencer egy éve mindennap 10 000 lépést sétál. Beszámolójából kiderül, jobb-e ez, mint edzeni járni!
Brad Pitt új barátnője kísértetiesen hasonlít Angelina Jolie-ra - FOTÓ
Bradt Pitt női ideálja most már egyértelmű, ugyanis frissen elvált barátnője kiköpött hasonmása Angelina Jolie-nak!