EXKLUZÍV: Magyarországról elsőként ismerkedhettünk meg az illattal, amiért hamarosan minden nő bolondulni fog

EXKLUZÍV: Magyarországról elsőként ismerkedhettünk meg az illattal, amiért hamarosan minden nő bolondulni fog

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

Párizsi bemutatóján – Magyarországról elsőként – ismerkedhettünk meg a Lacoste legújabb férfiillatával, a L’Homme Lacoste-tal.

Ismerd meg te is a Lacoste story-t!

René Lacoste teniszbajnok volt, aki összpontosított és irányító játékáról volt híres, ami mosollyá változott, amint elhagyta a pályát. Krokodil becenevét az állhatatosságának köszönheti, amit a játékai során tanúsított, de mindemellett René Lacoste egy aprólékos és stílusos taktikázó is volt. A beceneve inspirálta, amikor megkérte egyik barátját, hogy tervezzen egy krokodilt, amit a felsőjére hímeztethet. Ez az embléma hamarosan a nemzetközi hírneve szimbólumává vált, ami mára a magabiztosságot, elszántságot jelképezi, és azt a teljesítményt, amit René Lacoste nyújtott a pályán és azon kívül is.

Kép

A Lacoste-férfi

René Lacoste és a Lacoste krokodil ösztönös jellemvonásai határozzák meg a mai modern Lacoste-férfit. A vele született magabiztosság az elegáns stílussal párosulva alkotja meg a tiszteletet parancsoló megjelenést. A Lacoste-férfi ösztönösen merész, aki nem fél kitörni a konvenciókból – és a pillanatnak élni. Vakmerő kíváncsisága hajtja, hogy a saját útját járja. Pont ahogyan elődje, René Lacoste is tette, akinek minden mozdulatából a krokodil rendíthetetlensége sugárzott.

Elegancia nélkül a játék és a győzelem nem elég.

- René Lacoste

Az állhatatosság illata

A Lacoste állhatatos krokodiljának megszületését új illata, a L’Homme Lacoste bevezetésével ünnepli. Fás és fűszeres illatával a L’Homme Lacoste továbbviszi René Lacoste utánozhatatlan örökségét, elegánsan ellenszegül a szabályoknak, és mentes a konvencióktól. Az illat felépítése felfedi a modern Lacoste férfibüszkeséget. Dinamikus fejjegyei a mandarin- és az édesnarancs-kivonat, kiegészítve a birsalma és a rebarbara meglepetésszerű elegyével, s mindez a magabiztosság energiájával tölt fel. Az elszántságot kétségtelenül a szívjegyek vibráló fűszerei adják: a feketebors, a gyömbér, a jázmin és a mandula, feltárva a L’Homme Lacoste férfikaraterének erősségét. Időtlen eleganciája a férfias és érzéki fás alapokban rejlik, mint a cédrus, az ámbra, a pézsma, a vanília és az Akigalawood. A L’Homme Lacoste férfias és elegáns jegyeinek együttese olyan férfiak számára lett megalkotva, akiknek filozófiája, hogy a győzelem elegancia nélkül mit sem ér.

Kép

Kifinomult forma: az üveg

A kifinomult csomagolás fortélyával a L’Homme Lacoste magas és férfias üvege finoman sugározza a márka jellegzetességeit és az illat lényegét. A teniszpálya színe és vonalai ihlették az áttetsző téglalap alakú üvegét, amit egy fényes ezüstszegélyes doboz rejt. Az ezüstkeretben ezüst krokodil jelképezi a márkát, ami a sötétkék kupakkal harmonizáló elegáns sötétkék felirat felett foglal helyet.

Kép

A kampány

A film főszereplője egy férfi, aki a mai Lacoste képviselője. A nyitójelenet a szimbolikus város festői képét tárja elénk, amelynek eleganciája része a francia márka DNS-ének: egy levegőből készült panorámafelvétel Párizsról. Az Eiffel-torony büszkén magasodik a fényes nap alatt, és a film egy újfajta látásmódban mutatja be a két szereplőt. A Lacoste-férfi elegánsan és nyugodtan, magabiztosan és tele energiával lépked egy háztetőn, egy teniszpályán. Egy különleges játék miatt van ott a másik játékossal, a krokodillal. A film képei feltárják a két karakter közös jellemvonásait: elszántság tükröződik a szemeikben, pontosság és tudatosság a mozdulataikban és elegancia a megjelenésükben. Együtt játsszák a zsákmányszerzés új játékát. Az ember és a krokodil, egy tanulmány az ösztöneikről és kifinomult mozgásukról.

A fejlődés azt jelenti, hogy vállaljuk a kockázatot.

- René Lacoste

Az eseményen lehetőségünk volt interjút készíteni a parfümőrrel is, aki életre hívta az új kreációt, ezt holnap olvashatjátok!

Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Sztárok

Újabb baleset! Chris Pratt komolyan megsérült legújabb filmjének forgatásán, maga osztott meg fotót az állapotáról

Chris Pratt tegnap megsérült a Mercy 4. forgatási napján! Lehet csúszni fog a premier?

Kép
Életmód

6 csillagjegy, aki nagyon sok pénzhez juthat a következő hetekben - nekik szerencsét hoz a Jupiter-Uránusz együttállás!

Április 20-án érkezik a Jupiter-Uránusz együttállás, ami az év legjelentősebb asztrológiai eseménye. Tudd meg, hogy a te csillagjegyedre hatással lesz-e!

Kép
Stílus

Gigi Hadid bemutatja: A farmer, ami nélkül a divatos nők nem tudnák túlélni a tavaszt

A farmerek szára idén tavasszal ismét kicsit tágabb irányt vesz, és ami azt illeti elég jól is néz ki!

Kép
Életmód

28 emlékezetes autós film, amit látnod kell

Az autó egy filmben lehet főszereplő vagy kulcsfontosságú kellék – egy biztos: sokszor tesz emlékezetessé egy-egy jelenetet.

Kép
Életmód

Hivatalos: Ez minden idők 10 legjobb filmje - több százezer szavazat érkezett!

Ha még nem láttad ezeket, akkor muszáj lesz! Íme minden idők 10 legjobb filmje a nézők szerint!

Kép
Életmód

Ezt teszi a testeddel napi 10 ezer lépés egy éven át: nem fogod elhinni

Michelle King influencer egy éve mindennap 10 000 lépést sétál. Beszámolójából kiderül, jobb-e ez, mint edzeni járni!