Álvaro egyedül él, orvosról orvosra jár, és ki nem állhatja volt feleségét. Sílvio időskorában sem hagy fel a kábítószer-használattal és az orgiákkal. Ribeiro a strand és sport koronázatlan királya, aki Viagra segítségével kerüli el az elkerülhetetlent. Neto a konzervatív, élete végéig hűséges férj, Ciro pedig a mindenki által irigyelt Don Juan. Életük végén járnak, ám a sikeres karrier, az önmegvalósítás és a derűs nyugalom egyiküknek sem jutott osztályrészül – mindegyikük a maga módján küzd a homályba vesző múlttal és a megvénült jelennel. Körülöttük neurotikus, odaadó, kiábrándult, elhagyott vagy éppen végzetesen csábító nők (emlékei) keringenek. A VÉG öt élet utolsó napjának öt gondolatfolyama – ezekből a mozaikdarabokból áll össze szövevényes közös történetük, a versengések, szerelmek és csalódások története.
A kiadó oldaláról (innen) kedvezményesen rendelhető!
Fernanda Torres 1965-ben született Rio de Janeiróban, elismert színészházaspár lányaként, s már kamaszkorában szülei pályájára lépett. Hazájában hatalmas népszerűségnek örvend, számtalan tévé- és mozifilmben, valamint rangos színházakban játszik; és többek között húszévesen elnyerte a legjobb színésznő díját a Cannes-i Filmfesztiválon az Eu Sei Que Vou Te Amar című filmben nyújtott alakításáért. 2003 óta ír forgatókönyveket, a VÉG pedig első regénye. Fordította: Nagy Viktória
A regény a Libri Kiadó és a József Attila Kör az ArtPop sorozatában jelent meg. Az ArtPop – a Libri Kiadó és a József Attila Kör sorozata – kortárs külföldi prózával foglalkozik, a popkultúra megjelenési formáinak kérdését járja körül az irodalomban. A sorozat szerkesztői olyan művek kiválasztására törekednek, amelyek egyszerre népszerűek és a legkifinomultabb művészi ízlésnek is megfelelnek. Az ArtPop kötetek nagyszerű olvasási élményt nyújtanak, miközben számos kérdést is felvetnek a kultúráról, a társadalomról vagy akár az emberi természetről. Így nemcsak szórakoztatnak, hanem vitákat, beszélgetéseket is gerjeszthetnek, több szempontból is új világot nyitva az olvasó számára.
Lehet, hogy agyzsibbasztó, nevetséges, lekezelő, olykor sértő és felháborító az a kliséhalom, amit a sorozat készítői immár három évadon át fáradhatatlanul az arcunkba tolnak. De valljuk be: imádjuk utálni. Kezdem én a vallomást, ha segít!