Promóciók
Kilenc magyar márka vitte tovább hazánk hírnevét a 63. Milano Fashion Weeken
Február 23. és március 1. között került sor a 2021/2022-es őszi-téli kollekciók bemutatására a 64. alkalommal megrendezendő Milano Fashion Weeken. A Camera Nazionale della Moda Italiana és a Magyar Divat & Design Ügynökség közös, nemzetközi mentorprogramjának résztvevő márkái egy élőben közvetített runway show, valamint egy online kiállítás formájában kapnak lehetőséget legújabb alkotásaik megjelenítésére.
Az eseményen már rutinosnak számító ABODI, Cukovy és Elysian a nemzetközi mentorprogram utógondozott márkáiként léptek kifutóra, mellettük találkozhatnak az érdeklődők a Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest alkotásaival. A divathét online felületén láthatóak továbbá ALMA és NINI digitális tartalmai is, így ebben a szezonban a Budapest Select ernyőmárka alatt kilenc hazai márka vitte tovább a magyar divatipar hírnevét az egyik legnevesebb nemzetközi divatszakmai eseményen.
A Magyar Divat & Design Ügynökség, valamint a Camera Nazionale della Moda Italiana közötti szakmai partnerség egészen 2018 augusztusáig nyúlik vissza, amikor a felek stratégiai megállapodást kötöttek egymással, hogy együttesen segítsék a magyar divatipari szereplők nemzetközi piacokra való belépését. Ennek részeként hozták létre a nemzetközi mentorprogramot, amely immáron számos hazai márkát támogatott országhatáron túli terveik megvalósításában. A program sikerének legfőbb mutatója, hogy a mentorprogramot elvégzett divattervezők egytől-egyik pozitív változásokat tapasztaltak exporttevékenységük területén és bizonyítottan megállják helyüket a nemzetközi piacon is.
A nemzetközi mentorprogram legmeghatározóbb pontja a Milano Fashion Weeken való szereplés, amely számos mentorált számára hozta már meg a várva várt áttörést. A nemzetközi piacra való belépéshez nélkülözhetetlen, hogy egy márka több szezonon keresztül is jelen legyen a divat nemzetközi vérkeringésében – a Milano Fashion Weeken való szerepléssel biztosított az intenzív láthatóság a feltörekvő márkáknak, amely egy kiváló lehetőség a későbbi sikerekhez.
Az Olaszország egyes területein hatályban lévő korlátozások, valamint a divathéten dolgozók biztonsága miatt az MFW szervezői idén az online megvalósítás mellett döntöttek, így az eseményen megjelenő hét magyar márka – az ABODI, Cukovy,Elysian, Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest – élőben közvetített catwalk videók segítségével mutatkoztak be a nagyközönség és a szakma előtt, ALMA és NINI pedig az eseményre készített digitális tartalmaikkal csatlakoztak hozzájuk a Milano Fashion Week oldalán.
Az olasz divathét felvételei – így a magyar tervezők bemutatói is élőben követhetőek voltak a Milano Fashion Week oldalán, 2021. február 26-án, 11:00 órától, a show után pedig ugyanezen a platformon lesznek visszanézhetőek. Az első digitális Milano Fashion Week bemutatói – köztük a magyar márkák tartalmaival – a tengerentúlra is eljutnak, hiszen New Yorkban, a híres Times Square-en is kivetítik a felvételeket, ottani idő szerint szombaton délután 15:00-kor.
„Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy ezekben a kihívásokkal teli időszakokban is – ugyan nem szokványos formában - de részt vehetünk a Milano Fashion Weeken és nemzetközi kifutókon szemlélhetjük a magyar tervezők fejlődését, amelyet a CNMI-vel közös nemzetközi mentorprogramunknak köszönhetünk. A Milan Fashion Weeken készülő videós és képi tartalmak az esemény hivatalos oldalán lesznek megtekinthetőek, így a buyereken kívül az influencerek, újságírók és divatrajongók is megismerhetik a legújabb kollekciókat. A márkák korábbi alkotásait pedig akár már most megvásárolhatják, a decemberben indult Budapest Select Concept Store webshopból.” – mondta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.
A februári esemény az ötödik alkalom, hogy a Magyar Divat & Design Ügynökség a Budapest Select ernyőmárka alatt vonultat fel magyar márkákat a milánói divathéten. Az Ügynökség az ernyőmárkával kíván látványosabb megjelenést biztosítani a magyar termékeknek, hogy azok még erősebb benyomást keltsenek az eseményt megtekintő buyerekben. A Budapest Select fő célja, hogy a tehetséges tervezők saját jegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a külföldi szereplések alkalmával. A konzisztens megjelenésnek köszönhetően a Milano Fashion Week szakmai közössége már tudatosan keresi a magyar brandek kollekcióit az eseményen. A Budapest Select márkanév alatt 2020 decemberében egy kizárólag magyar tervezőket felvonultató webshopot is létrehozott a Magyar Divat & Design Ügynökség, hogy értékesítési platformot, valamint hazai és nemzetközi megjelenési lehetőséget biztosítson a magyar brandeknek.
Nézd meg a csodás fotókat is a kollekciókról!
Promóciók
Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
Életmód
A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága
4 csillagjegy, akinek különösen szerencsés változást hoz az életébe a most beköszöntött Bika-szezon
A most beköszöntött Bika-szezon jó pár változást hoz a csillagjegyek életébe!
Heti AKCIÓ: 5 kedvezményes árú arcszérum, amit imádnak a vásárlók
Hoztunk most pár olyan kedvezményes arcszérumot, amit a visszajelzések szerint tényleg érdemes kipróbálnod!
Erre az állatjegyre különösen kaotikus időszak vár a kínai asztrológus szerint - teljesen betesz neki a Sárkány hónapja
Most mindent megtudhatsz arról, milyen emberek a kínai asztrológia szerint a Sárkány állatjegy szülöttei.
Elolvadtunk! 2 év után fotó készült Amber Heard kislányáról, a kis Oonagh hihetetlenül cuki
Amber Heard kislánya, Oonagh Paige már 3 éves, most pedig friss fotót láthatunk róla!
Tényleg együtt vannak? A Bridgerton család szereplőit együtt, kéz a kézben csípték el a fotósok - FRISS KÉPEK
Május 16-án érkezik A Bridgerton család 3. évadának első négy része, de Nicola Coughlan és Luke Newton pletykának már most is ad alapot bőven!
A magas vérnyomás legjobb ellenszere: rengeteg vitaminban gazdag ez a szezonális étel
Valószínűleg gyermekkorunk nagy ellensége volt a sóska, aminek már csak a puszta látványától is annyira irtóztunk. Azonban felnőttünk, változunk, és egyre inkább próbálunk egészségesen étkezni, létezni, és igen, egyre inkább adunk teret az olyan ételeknek is, melyektől gyermekkorunkban egyenesen irtóztunk, hiszen belátjuk, hogy jótékony hatásai mellett még finomak is, ha a mi ízlésvilágunk szerint vannak elkészítve. A sóska pedig pontosan ebbe a kategóriába tartozik.