A 7 legmenőbb 2024-es trend, amit pár hónap múlva mindenkin látni fogsz
A divathetek bemutatói bár főként szezonokhoz kötöttek, azt senki sem mondja, hogy muszáj is kivárni azt a bizonyos évszakot ahhoz, hogy egy-egy darabot végre magadra ölthess.
Szeptemberben újra UNICEF Pop-Up Store! A nagyszabású gardróbvásár idén a gyerekek testi-lelki jóllétéért és jogaiért küzdő UNICEF Magyarország hazai állami gondoskodásban nevelkedő gyerekeket támogató Világszép Alapítvány különleges összefogásával UNICEF Pop-Up Store and More néven valósul meg. A szervezetek a kétnapos eseménysorozat teljes bevételével a traumát átélt gyerekeket támogatják. A jótékonysági kezdeményezés nagykövetei: Blaskó Nikolett és Mihalik Enikő mellett, Orvos-Tóth Noémi, klinikai szakpszichológus. Az online aukcióval egybekötött jótékonysági gardróbvásár idén szakmai előadásokkal, valamint adománygyűjtő vacsorával egészül ki.
Különleges nyereményjáték részese lehet, aki részt vesz a május 10-éig tartó „A hazai mindig nyerő!” akcióban. A PENNY és a Magyar Termék (MT) egy évtizede kötött stratégiai együttműködési megállapodást a hazai termékek népszerűsítésére, a fogyasztók tájékoztatására. Kazatsay Esztert, a PENNY kommunikációs vezetőjét és Benedek Esztert, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét kérdeztük.