Hatalmas örömhír: a Chanel nem használ többé állati szőrt
A mi vásárlásunknál igenis fontos szempont, hogy egy márka használ-e állati szőrt, vagy sem. Nos, most egy újabb divatházzal bővülhet a listánk!
Ha a nyár után kicsit félve várod a hűvösebb hónapokat, akkor most megnyugtatunk: az őszi kabáttrendekkel egyszerűen nem lehet betelni. A divatházak persze mindenkire gondoltak, és a fázósak már szeptemberben is szőrmét húzhatnak, ha úgy tartja a kedvük.
A divatházak már a 90-es években is mindent megtettek azért, hogy a lehető legkülönlegesebb és legegyedibb módon vezessék be a köztudatba új kollekciójuk hírét. Az azóta eltelt körülbelül 30 évben pedig sok minden változott, de ezek a kampányok mit sem vesztettek régi fényükből.
Lehet mostanság kicsit túlszaladt a csúnya cipő téma, ám egész egyszerűen nincs mit tenni, ha éppen ezt a trendet lovagolta meg a legtöbb divatház, és a szűnni nem akaró sikereket elnézve nem szívesen válnak meg ettől a vonaltól - ami valahol érthető is. A wedge sneaker aligha volt megosztóbb cipő a divatban, de most ezt is megfejelik.
Sok trendnek jót tesznek a celebek, hiszen a divatházak által életre keltett darabok néha elég vegyes érzéseket váltanak ki a közízlésből, ezen a helyzeten viszont könnyen javíthat az, ha egy ismert ember a gyakorlatban is szemlélteti az adott irányzatban rejlő lehetőségeket.
Nem csak a legújabb brandek képesek tartani a lépést a legújabb trendekkel, hanem az évtizedes múlttal büszkélkedő divatházak is. Az olasz Guccinak annyira jól sikerült mindez, hogy már évek óta az élvonalban jár a trendin csak "csúnyának" nevezett kreációk terén.
A H&M bejelentette legújabb designer-együttműködését, méghozzá a KENZO-val, a vibráló és játékos párizsi divatházzal, amely a globális kultúra energiáját használja fel egyedülálló és fiatalos stílusának megalkotásához. A KENZO x H&M kollekció 2016. november 3-ától lesz kapható a világ 250 kiválasztott H&M-üzletében, valamint online.
A világ egyik legismertebb épülete, a Fehér Ház, így természetes, hogy az ünnepek alatt minden szobáját csodás karácsonyi hangulat lengi körül. Viszont ez az első alkalom, hogy a dekorációért ismert divattervezők voltak a felelősek. Hasonlóan stílusos karácsonyt mindenkinek!
Hihetünk a szemünknek? Egy fotósorozat kedvéért a Vogue szó szerint becsomagolta modelljeit, és a legismertebb divatházak kiadásaiként prezentálta őket. Ha kíváncsi vagy, hogy nézne ki egy Dolce & Gabbana baba, vagy milyen a dobozba zárt élete egy Chanel Barbie-nak, akkor nézd meg az elképesztő fotókat. Az év egyik legjobb divatanyaga következik!