Borítókép: Wossala Rozina, Cakó Kinga, Szakács Gergő és Toppler Dorina elárulta, melyik volt az a bukkanó a karrierjében, amiből a legtöbbet tanulta Forrás: VIASAT3

Wossala Rozina, Cakó Kinga, Szakács Gergő és Toppler Dorina elárulta, melyik volt az a bukkanó a karrierjében, amiből a legtöbbet tanulta

A tavaszi InStyle-ban ismét az a női vezetők fontos szerepére igyekszünk felhívni a figyelmet, most pedig ismert embereket kérdeztünk kevésbé ismert karriertörténetükről.

Interjúalanyaink mind közismert, a szakmájukban pedig elismert, és sikeres emberek, ám ehhez a sikerhez vezető út korántsem volt egyikőjük számára sem rövid, sem nyílegyenes. Következzenek az ő vallomásaik a saját karriertörténetükkel kapcsolatban. A kérdésünk mindannyiukhoz ugyanaz volt:

Melyik volt az a bukkanó a sikeredhez vezető úton, amiből a legtöbbet tanultál?

Wossala Rozina, étteremtulajdonos, mesterszakács, televíziós műsorvezető, aki a népszerűségét ugyan a televíziónak köszönheti, márciusban már a Troll a konyhában 2. évadában tért vissza, de népszerűségét közvetlen, humoros és őszinte stílusával sikerült még inkább növelnie: „Minden bukkanó a sikerhez vezető út része, hiszen ahogy felállunk és továbbmegyünk, már egy tanulsággal gazdagabban folytatjuk az utat. A legnagyobb kihívás nem lent maradni, hanem összeszedni az erőnket és újra elindulni, tudva, hogy a bukás is csak egy tanítás volt. Talán ez különbözteti meg a sikeres és a bukott (a bukásban maradt) embert”.

Cakó Kinga divattervező, az egyik legnépszerűbb magyar márka, a CAKO alapítója: „Talán az, hogy nem volt elég bátorságom korábban meglépni, hogy saját üzletet nyissak, pedig utólag beigazolódott, hogy a legjobb döntés volt. Mostmár inkább hallgatnék a pozitív megérzéseimre, mint a félelmeimre, amik meggátoltak ebben”.

Szakács Gergő, előadóművész, énekes, a Follow The Flow zenekar frontembere, akinek sikerült kilépni a tehetségkutatók árnyékából, és megvalósíthatta önmagát és a saját álmait: „Sokat mondják, hogy: »én semmit nem csinálnék másképp, ha újra kezdhetném, hisz akkor nem lennék az, aki most vagyok« - szerintem ez arra utal, hogy nem tanulunk eléggé a hibáinkból, vagy nem látjuk reálisan, hogy mennyivel előrébb tartanánk adott esetben, ha a meglévő tapasztalatok birtokában hozhatnánk meg egy múltbéli döntést újra. Én mindig utólag látom át a teljes képet. Sokszor olyan dolgokról is ki tud derülni, hogy elsülhettek volna jobban, amik visszatekintve elsőre sikeres döntéseknek tűnnek. Szóval szerintem az összes életben elkövetett aktusunkból tudunk tanulni, a rosszakból és jókból egyaránt. A lényeg a tudatosság, hogy legyen igényünk átgondolni, elemezni, levonni a következtetéseket a siker kapcsán épp úgy, mint egy kudarc esetében. A magaslatokból le tudjuk menteni a "siker receptjét", a bukkanók által pedig megtanuljuk felhajtóerővé transzformálni a bennünk keringő rossz érzést. A tehetségkutatós kiesések sarkalltak arra, hogy jobban megismerjem magam, hogy belássam, hogy nem nekem való a kamera előtti játék, nehezemre esne plusz szavazatokért a felvezetőben zuhanyozni, mások dalainak éneklése, és a mindennapi dráma szolgáltatása... Ellenben a dalaimban megtaláltam a legfejlettebb önkifejezési formámat”.

Toppler Dorina, influenszerként vált ismertté, majd edző, és Pilates oktató lett, sőt, hamarosan nyílik saját stúdiója Budapesten: „Számomra a legnagyobb buktató mindig abban rejlett, amikor nem hittem önmagamban és mások véleményére hallgattam. Valahogy mindig az első megérzések a legjobbak és sosem szabad elbizonytalanodni egy-egy felmerülő kérdés kapcsán. Nem véletlenül húz a szívünk/belső hangunk egy adott irány felé. Mindig mondják, hogy egy adott cél elérésében nem az a szép, ha véghez visszük, hanem az oda vezető út szépsége az ami számunkra a végén igazán különleges és tanulságos. Szóval én is rájöttem így lassan 30 évesen, hogy semmisem úgy alakul, ahogyan azt elgondoljuk, ugyanis az élet ír helyettünk sok mindent és sosem szabad elvesztenünk szem elől a SAJÁT célunkat. így vagy úgy, mindig valamilyen módon célba érünk”.

A Menedzserszövetség és az InStyle bemutatja: Women In Mission - az összefogás ereje

A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ezért 2023 tavaszán immáron harmadik alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát. A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára. Az InStyle magazin tavaszi lapszámában 9 oldalas divatanyagban ismerheted meg őket, a női vezetők gondolatairól, az instyle.hu karrier rovatában olvashatsz bővebben.
A magazin már kapható az újságosoknál, vagy megvásárolható digitális formátumban ITT. Ráadásul JOY-napok kuponokat tartalmazó kedvezménykártyával elérhető!