Nemzetközi babérokra törtek a magyar menstruációs bugyik - Nemcsak egészségesek, de környezettudatosak is!
A #Vegyélhazait új Facebook Live interjúsorozatában minden héten más-más márkát, és a mögöttük álló alkotókat mutatjuk be a csoport tagjainak és az érdeklődőknek. A legújabb részben Major-Megyeri Tünde volt a vendégünk, a Timo Design alapítója és tulajdonosa, aki a termékek tervezője és készítője is egyben. A márka megalakulásáról, a termékekről és a jövőbeni céljairól mesélt nekünk - az izgalmas interjú teljes terjedelmében visszanézhető!
A márka alapítójának missziója, hogy nemcsak a saját, de mások gyerekeivel is, valamint a családok egészségével és jövőjével is foglalkozzon. Fontos számára, hogy a háztartási hulladékot a lehető legkisebb mértékűre csökkentse, így igyekezett olyan termékeket fejleszteni, amik ezt lehetővé teszik. Így jöttek létre a mosható pelusok, bugyik és intim kelyhek.
Tünde többek között azt is elárulta az interjúban, hogy szerinte minél több nőnek meg kellene ismerkednie ezekkel a termékekkel, hiszen igenis fontos, hogy az egészségünk mellett a környezetünkre is odafigyeljünk. Számára ez nem csak egy munka, egy hivatás, sokkal inkább egy szerelem projekt.