Promóciók
Mi már tudjuk, hogy vásárolsz majd 2019-ben. Tudd meg te is!
Melyik az a tíz trend, ami a szépségipart is jellemzi majd idén? Az Euromonitor International globális fogyasztói kívánságainak idei listájából kiderül.
"A világon mindenhol jellemző az emberekre 2019-ben, hogy úgy érzik, kicsúszik a kezükből a gyeplő, hiszen mind a fejlett piacokon, mint a gazdaságban és a politikában gyors és példa nélküli változások tapasztalhatók" - állítják az Euromonitor elemzői. Ebben a kontextusban a globális fogyasztói trendek aztán egyre inkább afelé hajlanak, hogy az emberek vissza akarják kapni az irányítást az életükben. "Ebben a káoszban egyszerűen szükség van rá, hogy úgy érezzük, valami felett mégis van hatalmunk."
Íme a tíz trend, ami idán a világot irányítja majd - de legakábbis azt, hogy milyen vásárlói élményekben lesz részünk.
1. A kor nem számít
Egyre inkább kitolódnak a határok, ha az öregedésről van szó. Ahogyan az emberek tovább élnek, egyre inkább igényük van arra, hogy gondoskojanak a külsejükről, az idősebb vásárlók egyre inkább számítanak tehát a piacon.
2. Vissza az alapokhoz
A vásárlók egyre inkább az autentikus, őszinte termékeket és élményeket keresik. A materializmus mintha egyre kevéssé számítana, egyszerűbb, tisztább, magas minőségű termékeket keresnek a vevők.
3. Tudatos fogyasztás
Ami korábban csak kisebb manufaktúrákat izgatott (ti. az etikus gazdálkodás), az mostanában egyre inkább jellemző a nagyvállalatokra is, éppen a fogyasztói igények miatt.
4. Közösségben a neten
A szinte már mindenhol elérhető nagysebességű internet megkönnyíti az azonnali együttműködést, így az interaktív fogyasztói élmények egyre többeknek fontossá válnak.
5. Mindenki szakértő - személyre szabhatóság
Míg a fogyasztók korábban kénytelenek voltak a márkákra hagyatkozni, ha információra volt szükségük, mára ez nem elég. A nagy brandeknek folyamatosan innovatív ötletekkel kell előállniuk, hogy a vásárlókat maguk mellett tartsák. Az egyik ilyen jelenség, hogy egyre több szépségápolási terméket lehet a saját igényeinkhez formálni.
7. Tudok én vigyázni magamra
Az emberek egyre inkább önellátóvá akarnak válni, úgy gondolják, szakemberek bevonása nélkül is képesek gondoskodni saját boldogságukról és egészségükről.
6. A JOMO ereje - a szépségápolás = wellness
Amíg néhány éve a FOMO (fear of missing out - attól való félelem, hogy kimaradunk valami fontosból) volt jellemző, most a JOMO (joy of missing out - amiatt érzett öröm, hogy kimaradunk valamiből) az uralkodó irány. A vásárlóknak egyre fontosabb a mentális egészség kérdése, egyre inkább priorizálják a valóban fontos dolgokat és inkább azt csinálják, amiben örömüket lelik. Egy termék pedig ne csak szebbé varázsoljon, de el is lazítson.
8. Műanyagmentes világ - újrahasznosított műanyagból készült termékekért klikk a galériára!
A plastic-free mozgalmak egyre nagyobb eredményeket érnek el, sok nagyvállalat is szerepet vállalva az élhetőbb környezet megteremtéséért. Az újrafelhasználás egyébként a divatiparban is egyre inkább dívik. Vannak sztárok, akik például a vörös szőnyegen is újrahasznosított műanyagból vagy éppen organikus textilből készített ruhát viselnek!
9. Most akarom! - szépségápolási termékek mindenol
A fogyasztók azonnali kielégülést és súrlódás nélküli élményeket keresnek, olyanokat, ami az életvitelükbe is tökéletesen illeszkedik. Hiszen így tudnak több időt fordítani azokra a tevékenységekre, amelyek igazán fontosak számukra. Ezért figyelhető meg az a trend is, hogy egyre több olyan márka van, amely kínálatát szépségápolási vonallal bővítette. (Például a H&M, a Forever21 vagy éppen az Urban Outfitters).
10. Magányos nemzedék
Egyre több ember (különösen az idősebb vásárlók) él egyedül, és ez egyre kevésbé számít már stigmának. A függtlen élet egyre inkább üdvözlendő életforma lesz.
premiumbeautynews.com
Promóciók
Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
28 emlékezetes autós film, amit látnod kell
Az autó egy filmben lehet főszereplő vagy kulcsfontosságú kellék – egy biztos: sokszor tesz emlékezetessé egy-egy jelenetet.
Hivatalos: Ez minden idők 10 legjobb filmje - több százezer szavazat érkezett!
Ha még nem láttad ezeket, akkor muszáj lesz! Íme minden idők 10 legjobb filmje a nézők szerint!
Ezt teszi a testeddel napi 10 ezer lépés egy éven át: nem fogod elhinni
Michelle King influencer egy éve mindennap 10 000 lépést sétál. Beszámolójából kiderül, jobb-e ez, mint edzeni járni!
Brad Pitt új barátnője kísértetiesen hasonlít Angelina Jolie-ra - FOTÓ
Bradt Pitt női ideálja most már egyértelmű, ugyanis frissen elvált barátnője kiköpött hasonmása Angelina Jolie-nak!
7 ingyenes mozgásforma, ami fogyaszt és a szív egészségének is jót tesz
Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos az egészséges életmód, és milyen hatalmas szerepe van az egészségünk megőrzésében a mozgásnak. Persze sokan idő- és pénzhiányra hivatkozva megpróbálják megmagyarázni önmaguknak, hogy pontosan miért nincs idejük mozogni. Nos, van egy rossz hírünk, most olyan mozgásformákat szedtünk össze, amelyek nemcsak ingyenesek, de olyanok is, melyek mindössze fél/egy órát vesznek igénybe.
A Szex és New York átveszi az uralmat tavasszal: Így alkosd újra Carrie Bradshaw ikonikus szettjeit!
Carrie Bradshaw 2024-ben is legalább annyira trendi, mint a Szex és New York sorozat indulásakor. Most segítünk lemásolni a stílusát.