Mi már tudjuk, hogy vásárolsz majd 2019-ben. Tudd meg te is!

trendek,fogyasztas,szepsegipar,vasarlas,beauty
Forrás: Love & Beauty & Planet (PR Pin)
Utoljára frissült: 2019. február 4. 19:45
Szerző: Tóth Orsi

Melyik az a tíz trend, ami a szépségipart is jellemzi majd idén? Az Euromonitor International globális fogyasztói kívánságainak idei listájából kiderül.

"A világon mindenhol jellemző az emberekre 2019-ben, hogy úgy érzik, kicsúszik a kezükből a gyeplő, hiszen mind a fejlett piacokon, mint a gazdaságban és a politikában gyors és példa nélküli változások tapasztalhatók" - állítják az Euromonitor elemzői. Ebben a kontextusban a globális fogyasztói trendek aztán egyre inkább afelé hajlanak, hogy az emberek vissza akarják kapni az irányítást az életükben. "Ebben a káoszban egyszerűen szükség van rá, hogy úgy érezzük, valami felett mégis van hatalmunk."

Íme a tíz trend, ami idán a világot irányítja majd - de legakábbis azt, hogy milyen vásárlói élményekben lesz részünk.

gif

1. A kor nem számít

Egyre inkább kitolódnak a határok, ha az öregedésről van szó. Ahogyan az emberek tovább élnek, egyre inkább igényük van arra, hogy gondoskojanak a külsejükről, az idősebb vásárlók egyre inkább számítanak tehát a piacon.

2. Vissza az alapokhoz

A vásárlók egyre inkább az autentikus, őszinte termékeket és élményeket keresik. A materializmus mintha egyre kevéssé számítana, egyszerűbb, tisztább, magas minőségű termékeket keresnek a vevők.

3. Tudatos fogyasztás

Ami korábban csak kisebb manufaktúrákat izgatott (ti. az etikus gazdálkodás), az mostanában egyre inkább jellemző a nagyvállalatokra is, éppen a fogyasztói igények miatt.

Kép

4. Közösségben a neten

A szinte már mindenhol elérhető nagysebességű internet megkönnyíti az azonnali együttműködést, így az interaktív fogyasztói élmények egyre többeknek fontossá válnak.

5. Mindenki szakértő - személyre szabhatóság

Míg a fogyasztók korábban kénytelenek voltak a márkákra hagyatkozni, ha információra volt szükségük, mára ez nem elég. A nagy brandeknek folyamatosan innovatív ötletekkel kell előállniuk, hogy a vásárlókat maguk mellett tartsák. Az egyik ilyen jelenség, hogy egyre több szépségápolási terméket lehet a saját igényeinkhez formálni.

A Bareminerals applikációval bemérhetjük bőrszínünket, majd leadjuk a rendelést és garantáltan egyedi, a bőrünkhöz leginkább illeszkedő Made 2 Fit alapozót kapunk kézhez.
forrás: iTunes
A Bareminerals applikációval bemérhetjük bőrszínünket, majd leadjuk a rendelést és garantáltan egyedi, a bőrünkhöz leginkább illeszkedő Made 2 Fit alapozót kapunk kézhez.

7. Tudok én vigyázni magamra

Az emberek egyre inkább önellátóvá akarnak válni, úgy gondolják, szakemberek bevonása nélkül is képesek gondoskodni saját boldogságukról és egészségükről.

6. A JOMO ereje - a szépségápolás = wellness

Amíg néhány éve a FOMO (fear of missing out - attól való félelem, hogy kimaradunk valami fontosból) volt jellemző, most a JOMO (joy of missing out - amiatt érzett öröm, hogy kimaradunk valamiből) az uralkodó irány. A vásárlóknak egyre fontosabb a mentális egészség kérdése, egyre inkább priorizálják a valóban fontos dolgokat és inkább azt csinálják, amiben örömüket lelik. Egy termék pedig ne csak szebbé varázsoljon, de el is lazítson.

jade roller
forrás: cultbeauty.co.uk
A jade roller az utóbbi évek legnagyobb beauty kedvence, remekül ötvözi a wellnesst a szépségápolással.

8. Műanyagmentes világ - újrahasznosított műanyagból készült termékekért klikk a galériára!

A plastic-free mozgalmak egyre nagyobb eredményeket érnek el, sok nagyvállalat is szerepet vállalva az élhetőbb környezet megteremtéséért. Az újrafelhasználás egyébként a divatiparban is egyre inkább dívik. Vannak sztárok, akik például a vörös szőnyegen is újrahasznosított műanyagból vagy éppen organikus textilből készített ruhát viselnek!

9. Most akarom! - szépségápolási termékek mindenol

A fogyasztók azonnali kielégülést és súrlódás nélküli élményeket keresnek, olyanokat, ami az életvitelükbe is tökéletesen illeszkedik. Hiszen így tudnak több időt fordítani azokra a tevékenységekre, amelyek igazán fontosak számukra. Ezért figyelhető meg az a trend is, hogy egyre több olyan márka van, amely kínálatát szépségápolási vonallal bővítette. (Például a H&M, a Forever21 vagy éppen az Urban Outfitters).

10. Magányos nemzedék

Egyre több ember (különösen az idősebb vásárlók) él egyedül, és ez egyre kevésbé számít már stigmának. A függtlen élet egyre inkább üdvözlendő életforma lesz.

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
Brandek, akik számára a fenntarthatóság egyre fontosabb

premiumbeautynews.com

Tovább olvasok
Melania Trump legtöbbet vitatott outfitjei

Nem szeretnék beállni a Melaniát keményen kritizálók sorába, de úgy gondolom, annyira sokszor választott nem helyénvaló öltözetet First Ladyként, hogy készítenem kellett ezekről egy összeállítást.

Negyvenes és ötvenes nők bikiniben. Fiatalokat megszégyenítő alakkal.

Lehet, hogy valakinek számít a kor, de a most következő hölgyek nagyon sok évet letagadhatnának. Még nincs itt a nyár, de inspirációnak is kitűnőek.

Negyven pluszos nők bikiniben: irigykedünk!

Lehet, hogy valakinek számít a kor, de a most következő hölgyek nagyon sok évet letagadhatnának. Még nincs itt a nyár, de inspirációnak is kitűnőek.

Rendes lányok masnibikiniben strandolnak

A bowkini sokkal népszerűbb, mint a sima bikini, és bár bizonyos mellméretek esetében nem biztos, hogy a legelőnyösebb, cuki leszel benne.

Ilyen fürdőruhában ne menj strandra

Ha az idei trendek még nem voltak elég sokkolóak, akkor most skubizd meg a Isawitfirst legújabb fürdőruháját. Lehetőleg azonban ne ezt viseld.

Ez a legkeresettebb bikinifelső idén: csodás melleket csinál!

Viszik, mint a cukrot ezt a típusú bikinifelsőt, mert minden méretben fantasztikusan formálja a melleket!

Palvin Barbi, a pasija, meg a pasijának apja

Palvin Barbi és Dylan Sprouse megnyerték a nyár legjobb szettjének díját.

Ki a hibás azért, ha beszólnak neki a ruhája miatt?

Nemcsak celebek viselnek feltűnő ruhákat. Ott vannak a most divatos biciklis rövidnadrágok, de beszéletünk a merész fürdőruhákról is...

Tizennégy év után válik a sztárpár

A csaj nem jár egyedül című film színésznője és férje külön utakon folytatják.

Egy szál bugyiban napoztatta testét a volt énekesnő

Kerry Katona nem szégyellte megmutatni kebleit görögországi nyaralása során.

Chris Pratt feleségének bazi nagy gyűrűje van

Hihetetlen, hogy még nem tűnt fel!

Káprázatosan nézett ki a Született feleségek sztárja

Eva Longoria Olaszországban vett részt egy díjátadó gálán.

JLO és lánya együtt a színpadon

Az énekesnő és 11 éves kislány, Emme biztosan édesanyja hangját örökölte.

Fura fürdőruha, amiben olyan testrészed barníthatod, amire eddig nem is gondoltál

Tehát ott tartunk, hogy a tervezők kitalálták, mi az a testrészünk, ami eddig nem tudott lebarnulni.

A két szépség között álló kisfiúnál nincs ma cukibb!

Natalia Vodianova és Rita Ora nagyon jó barátnők és még abban is segítenek egymásnak, hogy szuper fotó szülessen róluk.

Sárga és citromos cuccok, felnőtt módra

Ha az élet citrommal kínál, építsd be a ruhatáradba! Főleg, mert ezzel a színnel vannak tele a boltok.

Ő Yolanda Hadid

Hogy jobban is öltözik-e, mint lányai, Bella és Gigi? Azt azért nem, de az remekül látszik, hogy honnan örökölték a szuper géneket.

Há! Stella lenyomta a Hadid-lányokat!

A szerelem csodákre képes! Bár... Stella Maxwell önmagában, ha szingli lenne és egész nap szomorkodna, akkor is csodásan festene.

Gigi és Bella Hadid rendesen felnyomták a pulzust

Florence-ban együtt léptek a LUISAVIAROMA kifutójára és megjelenésükkel rögtön tettek arról, hogy feledhetetlen maradjon a márka neve.

Szégyentelen! Csernobilba mennek a lájkokért

Van, aki szimplán álldogál és fotóz, más még pucérra is vetkőzik. Katasztrófa-turizmus helyett ocsmány lájkvadászat folyik.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem