Emlékezni fogunk! Ezek a divat- és szépségmárkák próbálnak segíteni a járvány idején

Emlékezni fogunk! Ezek a divat- és szépségmárkák próbálnak segíteni a járvány idején
Forrás: Nike
Facebook
Twitter
Pinterest

Ez már igen, így kellene minden nagy cégnek adakoznia és kivenni a maga részét a kárcsökkentésből.

A modern kor egyik legnagyobb globális csapásával, a koronavírus-járvánnyal néz szembe a világ. És úgy tűnik, senki sem volt igazán felkészülve rá, ami sajnos az erőforrások és a védekezéshez szükséges felszerelések hiányával jár.

Szerencsére azonban sok tehetős cég és magánember döntött már úgy, hogy felajánlja pénzét és szolgálatait és ez alól a divat- és szépségipar sem kivétel. Összegyűjtöttük azokat, akik ezidáig a legbőkezűbbnek bizonyultak.Reméljük, hogy a következő hetek még több felajánlást hoznak, mi biztosan nem felejtjük el nagyvonalúságukat!

LVMH

Az LVMH többek között a Louis Vuitton, a Dior, a Sephora, a Fendi és a Givenchy tulajdonosa. A giga luxuscég olyan alapítványoknak adományozott, akik egészségügyi eszközöket biztosítanak. 16 millió kínai renminbit ( ajánlottak fel a Kínai Vöröskereszt számára. Korábban pedig bejelentették, hogy több parfümgyáruk is átáll a kézfertőtlenítők gyártására.

Kering

A Kering többek között a Gucci, a Saint Laurent, a Balenciaga és az Alexander McQueen tulajdonosa, a cég 7,5 millió kínai renminbit ajánlott fel a Kínai Vöröskereszt számára.

Prada

Miuccia Prada két újraélesztő gépet és teljes körű intenzív betegellátó egységet adományozott minden egyes milánói kórház számára.

Giorgio Armani

A tervező 1,25 millió eurót adományozott különböző római és milánói kórházak és intézmények számára.

Moncler

Az olasz cég 10 millió eurót ajánlott fel egy új milánói kórház építésére, melyben 400 intenzív betegellátó egység lesz.

Dolce & Gabbana

A dizájnerduó olyan alapítványokat támogat, melyek a koronavírus-kezelés kutatásásával foglalkoznak.

Olvasd el ezt is!

L’Oreal

Több márkájuk, így például a Garnier és a La Roche-Posay gyáraiban is megkezdődött a kézfertőtlenítők és alkohol tartalmú gélek gyártása.

Nike

Az amerikai sportszeróriás bejelntette, hogy 15 millió dollárt ajánl fel olyan amerikai városok közösségeinek megsegítésére, ahol többezer dolgozójuk él, illetve a vírus által is érintettek ezek a területek. Például Oregon és Memphis.

Inditex Fashion Group

Több más fast fashion brand között a Zara, Bershka és Oysho tulajdonosa felajánlotta gyárait és logisztikáját a spanyol kormány számára, a védőmaszkok dissztribúciójában fognak segédkezni.

Galéria / 9 kép

Top 9 dolog, amivel feldobhatod a karanténban töltött idődet

Megnézem a galériát

WWD, Business of Fashion

Tovább olvasok
Kép
Stílus

Budapest Central European Fashion Week: Stílusosan, maszkban, biztonságban, designer POP-Up Store-ral

Ötletes és biztonságos megoldással reagált a Magyar Divat & Dizájn Ügynökség a koronavírus járvány okozta helyzetre. Főszerkesztőnk, Alberti Petra beszámolója a rendhagyó divathétről.

Kép
Sztárok

Miley Cyrus sztriptízzel ünnepli a szingliséget

A 27 éves sztár még tőle is szokatlan a szingliséget ünneplő sztriptízvideóval lepte meg követőit az Instagramon.

Kép
Sztárok
Kép
Sztárok

Premier a Radnótiban: megérkeztek a Csapodárok!

Az elmúlt időszak után jól esik újra nevetni, szórakozni és végre együtt lenni a színházban, de akár otthonról is megnézheted a Radnóti új komédiáját, ha úgy kényelmesebb.

Kép
Szépség

A mellednek is jár a törődés

Bőrünk minden egyes részlete megérdemli a gondoskodást.

Kép
Szépség

Kézfertőtlenítő vs. szappan: melyik jobb a bőrnek?

Végre eldőlt a vita, mi jobb a kézbőrnek. A kézfertőtlenítő vagy a szappan?

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem