Borítókép: Szeretjük vagy sem? A Nike kétértelmű üzenettel nyit a plus size nők felé

Szeretjük vagy sem? A Nike kétértelmű üzenettel nyit a plus size nők felé

Kálmán Zsófi szerző fotója
A Nike végre leszállt a fellegekből, és valódi nőkkel reklámoztatja új kollekcióját. De mégsem lehetünk teljesen elégedettek...

Új sportmelltartókat dobott piacra a Nike, és ezzel a márka történetében először egy plus size lányról posztoltak képet az Instagramon. Az üzenet világosnak tűnik, és szerintünk egyértelműen pozitív, hogy nemcsak a gazella testű modellekre gondoltnak, hanem az átlagos, vagy túlsúlyos nőkre is, hisz a sport mindenkié. De akkor mi a gond?


Az Instagramon ezután a kép után még több fotót is posztoltak, amik alatt a sportmelltartók helyes használatra próbálják felhívni a figyelmet. Hogyan válasszunk, miért fontos, ha kicsi a mellünk vagy éppen nagy. A sok-sok pozitív komment mellett azonban felütötték a fejüket a kétkedők.

Egyesek szerint nem nagy kunszt, hogy egy spotmárka végre veszi a fáradtságot, hogy számításba vegye a 36-os méret feletti nőket, mert ennek alapnak kellene lennie. Mások szerint az utóbbi időben elterjedt "fogadd el a tested úgy, ahogy van" mozgalomhoz nem kellene csatlakozni egy olyan egészséges és fitt életmódot hirdető márkának, mint a Nike. Míg azok, akiket valójában megcéloztak az új sportmelltartókkal, reklamálnak a még így is szűkös méretezés miatt.

És testpozitív szemlélete ide vagy oda, ha a Nike oldalára tévedünk, a webshopban még mindig ez a kép fogadja a ízig-vérig nőket!