Díjat nyert a VALMAR #challenge - Átadták az idei Pixel Perfect Awards díjakat

Díjat nyert a VALMAR #challenge - Átadták az idei Pixel Perfect Awards díjakat

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Facebook
Twitter
Pinterest

Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó, a STABILO írószergyártó és a Lounge Group közös kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.

A zenei duó, a STABILO írószergyártó és a Lounge Group közös kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták. Január végén adták át a budapesti „EXTRA” szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „social - TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amelynek tervezésért és lebonyolításáért a Lounge Group ügynökség felelt.

A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata.

Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is.

– mondta el Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.

Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója elmondta:

A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült!

A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Kép
Életmód

Így nézett volna ki a Trónok harca Disney-meseként

Ha van valami, ami távolabb áll George R. R. Martin regényeitől és azok feldolgozásától, akkor az a rajzfilmes műfaj.

Kép
Életmód
Kép
Életmód

Toplista: A filmtörténet 10 legkedveltebb filmes szerelmespárja, akiktől sokat tanultunk a párkapcsolatokról

A filmekből sok mindent megtanulhatunk az életről, ezek a filmes szerelmespárok pedig megmutatták, milyen az igazi szerelem!

Kép
Sztárok

Jennifer Lopez bemutatja: íme a tökéletes tavaszi outfit, ami elegáns, mégis kényelmes

Jennifer Lopez megint csak egy szuper outfitötletet hozott tavaszra!

Kép
Sztárok

Sokkoló, hogy a gyógyíthatatlan beteg Christina Applegate milyen vírust kapott el egy éttermi saláta miatt

Christina Applegate nem rég tudatta a rajongóival, hogy szklerózis multiplexszel élő, most pedig arról vallott, hogy súlyos betegséget kapott egy fertőzött salátától.

Kép
Shopping

9 outfit Monica Geller ruhatárából, ami 2024-ben divatosabb, mint valaha

Oké, Rachel Green dolgozott a divatszakmában, de azért szó sincs arról, hogy Courteney Cox stílusát ne lenne érdemes lemásolnod!