Promóciók
A C&A 11 magyarországi áruháza megújult formában fogadja vásárlóit
A lenyűgöző termékek, a modern dizájnelemek és a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat kéz a kézben járnak az inspiráló vásárlási élmény érdekében.
A C&A 9 budapesti és 2 debreceni áruháza több hetes korszerűsítés után új megjelenéssel és hangulattal várja vásárlóit. A mai naptól kezdve a C&A izgalmas vásárlási élményt nyújt, amely az új cégarculati elemeket korszerűsített ügyfélszolgálattal, valamint a farmerre és a fenntarthatóbb termékkínálatra összpontosítva ötvözi. A 11 magyarországi áruház frissítése része a C&A felgyorsított beruházásainak. A következő hónapokban a cég Európában több mint 400 üzlet modernizálását fejezi be.
Közvetlenül a megújult üzlethelyiség homlokzatán az új C&A logó elegáns és modern dizájnjával vonzza a tekintetet. A körülbelül 1000 nm-es áruházaknak az új cégarculati elemek friss megjelenést kölcsönöznek, és a C&A -t modern, befogadó márkaként mutatják be. A nagyméretű fotók a merészebb vizuális nyelvet tükrözik, a terméket helyezi a középpontba. Tájékozódást adnak és leegyszerűsítik a vásárlást.
Cégünk különösen a fenntartható divatot képviseli az egész család számára, jó minőségben és megfizethető áron. A fenntarthatósági üzenetek visszatérő dizájnelemek, amelyek felhívják a vásárlók figyelmét a fenntarthatóbb ruhák széles választékára és a C&A fenntarthatósági törekvéseire.
A fenntarthatóságra való folyamatos összpontosítás részeként a C&A a női és férfi farmer területet is átalakította, hogy az összes frissített üzletben új farmertermékeket kínáljon. A farmerrészleg kialakítása az új kollekciót a legjobban mutatja be, míg a szöveges tájékoztatók és a próbababák felvilágosítják a vásárlókat az új szabásról és lábformákról.
Az ingyenes Wi-Fi és QR-kódok az online áruházra mutató árcédulán megerősítik a C&A elkötelezettségét egy többcsatornás megközelítés mellett, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy zökkenőmentesen vásároljanak az üzletekben és online.
Az üzleteinkbe történő befektetés rávilágít arra, hogy a C&A továbbra is hisz a divat kiskereskedelem jövőjében. Modernizált üzleteink többet jelentenek, mint csak egy vásárlási helyet. Termékeink, motivált csapatunk és friss dizájnelemeink összefonódásával összekapcsoljuk a pontokat, és olyan környezetet teremtünk, ahol az ügyfelek jól érezhetik magukat, és inspirációt kaphatnak az időtöltésre.
- Norbert W. ScheelePromóciók
Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
Nagy hatással lesz az emberekre ez az áprilisi égbolti jelenség: ezt érdemes tudni a rózsaszín holdról!
Különleges erőkre lehetsz figyelmes április 24-én, ugyanis ekkor lesz látható a rózsaszín hold. De mit is jelent ez? Mutatjuk!
Tuti vételek! 10 kihagyhatatlan tavaszi ruhadarab 20 ezer forint alatt
Ezek között a tavaszi ruhák között szinte biztos, hogy találsz majd kedvedre valót.
Több ezer vásárló esküszik erre a kevesebb mint 4 ezer forintos francia krémre - Sarah Jessica Parker is hű használója hosszú évek óta!
Megtaláltuk az igazit az érzékeny bőrűek számára! Kiváló ekcéma, szárazság és irritáció kezelésére is ez a francia krém!
Jake Gyllenhaal izmosabb, mint valaha: mutatjuk a legszexibb fotóit
Jake Gyllenhaal kocka hasáról nem tudjuk levenni a szemünket legújabb filmjében, de nem ez az első ilyen alakalom, mutatjuk a színész eddigi legvonzóbb szerepeit!
Így változott át Tóth Andi az évek alatt erdélyi kislányból a legnagyobb hazai dívává - akkor és most fotók!
Tóth Andi 10 évvel azután, hogy 15 évesen feltűnt az X-Faktor színpadán, most a tehetségkutató mentoraként tér vissza! Így változott át az évek alatt erdélyi kislányból a legnagyobb hazai dívává!
InStyle Cool list: 8 izgalmas magyar divattervező, akinek a nevét érdemes megjegyezni
Újra itt az InStyle Cool listje! Most hazánk legizgalmasabb kreatív arcai közül ismerhetsz meg számos kiemelkedő alakot!