Te utánuk tudnád csinálni? Ezt eszik a balerinák egy nap

Te utánuk tudnád csinálni? Ezt eszik a balerinák egy nap
Forrás: Budapest Film

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

Kislányként, ha csak egy rövidebb ideig is, de mindannyian álmodoztunk róla, milyen is lenne a gyönyörű balerinák mellett táncolni, de felnőve már inkább azon tűnődünk, vajon a táncosok hogyan képesek megőrizni hibátlan alakjukat?


Sokan azt hiszik, hogy a balerinák alig esznek, éheztetik magukat és ha már nem bírják tovább, akkor maximum csak valami zöldséget rágcsálnak el. Ez a régi sztereotípia ma már egyáltalán nem állja meg a helyét, hiszen a thecoveteur.com szerkesztői Kanada leghíresebb balett-táncosait faggatták ki diétájuk részleteiről, ami meglepően tápanyaggazdag és kalóriadús. Olvasd el a táncosok napi étrendjét és lesd el a karcsú alak titkát!

1. Reggeli


"Ha egy fellépésre készülök mindig odafigyelek, hogy megfelelő mennyiségű tápanyaggal lássam el a szervezetem. Az izmok helyes működéséhez rengeteg sovány fehérjét viszek be, tojást, sajtot, halat és csirkét eszem, de ahhoz, hogy végig bírjak táncolni egy másfél órás előadást szükségem van szénhidrátra is. Nem is kevésre! Leginkább komplex szénhidrátokat fogyasztok, például édesburgonyát, zabpelyhet és barna rizset"- osztja meg napi étrendjének alapszabályát Jillian Vanstone, vezető balett-táncos.

Kép
forrás: GettyImages


A tökéletes reggeli alapanyagai: főtt tojás spenóttal és zabkenyérrel illetve friss grapefruitlével vagy egy tál zabpehely görög jöghurttal, vadmézzel és bogyós gyümölcsökkel.


2. Harapnivalók napközben


"Nagyon fontos, hogy mindig legyen nálam valami harapnivaló, ha esetleg nem jutok el ebédelni, mindig legyen mihez nyúlnom. Így tudom biztosítani a megfelelő energiaszintet, ami a próbákhoz szükséges. A kedvenc harapnivalóm valamilyen gyümölcs mandulával vagy mogyorókrémmel. A nagyobb étkezések között szoktam ugyanis bevinni az egészséges zsírokat, amik segítenek a vitaminoknak felszívódni a testemben. Ez kulcsfontosságú"- meséli Jillian, aki akkor is figyel arra, hogy egészségesen egyen, ha épp nem edz keményen.

Kép
forrás: GettyImages

Tökéletes snack variációk: banán mogyorókrémmel, mandulás zabsüti, gyümölcssaláta.


3. Ebéd


"Elég könnyű elfelejteni az ebédet, hiszen mindig nagyon elfoglaltak vagyunk, így az vált be a legjobban, ha közösen eszünk. Mindig fontos, hogy elegendő energiát adjon az ebéd a nap további részére is, így elég kiadós ételeket választunk ilyenkor." - mesélik a balerínák, akik arra is odafigyelnek, hogy rengeteg vizet fogyasszanak a nap folyamán.

Kép
forrás: GettyImages


Tökéles választás lehet: csirkés club szendvics mangóval, cheddar sajttal és pirított tökmaggal, lazac görög salátával vagy olasz paradicsomsaláta grillezett pulykamellel és édesburgonyával.


4. Vacsora


"Nagyon fontosnak tartom, hogy minden étkezésem tartalmazzon fehérjét, tehát este sem maradhat el valamilyen sovány halféle vagy esetleg egy sovány steak. Mindig ügyelek rá, hogy variáljam a fehérjeforrásaim, szerintem a változatosság nagyon fontos"- osztja meg véleményét Jordana, aki imádja natúr joghurttal készült dresszingekkel megöntözni az elkészült steak falatokat.

Kép
forrás: GettyImages


Tökéletes vacsoratippek: egy nagy szelet sovány steak mustáros öntettel és párolt brokkolis barna rizzsel vagy tenger gyümölcsei avokádós pesztóval és barna rizzsel, vegyes zöldségkörettel.


5. Kávé, csoki és fagyi


A balerinák sem tudnak ellenálni az édességeknek és a "hétköznapi" nők apróbb szenvedélyeinek, azaz a csokinak és a kávénak. "Mi is imádjuk a kávét és a csokit. A reggeli számomra elképzelhetetlen egy gőzölgő latte nélkül, a nap folyamán pedig mindig eszek valamilyen egészséges desszertet. Kedvencem a fagyi, amit sokszor házilag készítek el magamnak, így mentes a felesleges cukroktól" -meséli Jordana Duamec, aki imádja a pizzát is, ha éppen nyaral.

Kép
forrás: GettyImages


A tökéletes "csaló" falatok: laktózmentes latte, minőségi étcsokoládé vagy étcsokoládéba forgatott mandula, házilag készített fagyi.


6. Elengedhetetlen táplálékkiegészítők


"Nagyon szembetűnő mind a bőrömön, mind a közérzetemen ha nem viszek be elég vitamint és egészséges zsírt a szervezetembe, így rendszeresen szedek D-vitamin és multivitamin kapszulákat, sokféle olajat használok a salátáimra, de a gyógynövény teák is nagyon fontosak"- osztja meg tippjeit Andreea Oltenauu, aki ha teheti, száz százalékos étcsokoládéval kényezteti hasát az ebédek után.

Kép
forrás: GettyImages

És ezt láttad már?

Galéria / 12 kép

Ennyit változott a balerinák teste 100 év alatt

Megnézem a galériát

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Életmód

7 felejthetetlen kirándulóhely Magyarországon

Összeszedtünk hazánk legszebb túraútvonalaiból párat, mutatjuk is őket.

Kép
Shopping

Stílustippek, amiket az alacsony nők elleshetnek Florence Pugh-tól

Az Oscar-jelölt színésznő tisztában van az adottságaival, elfogadja a testét olyannak, amilyen, és PONTOSAN TUDJA, hogyan kell öltöznie az alakjához.

Kép
Szépség

Egy gyakori hiba, amit el kell kerülni az arcmaszkok használata közben

Eláruljuk, hogyan hozhatod ki a legtöbbet az arcmaszkok használatából, ahogy a leggyakoribb hibákról is lerántjuk a leplet!

Kép
Sztárok

11 eset, ami bizonyítja, Keanu Reeves a legszerényebb és legközvetlenebb sztár a világon

Az egyik legszerényebb, legközvetlenebb hollywoodi sztár, aki nem menekül el rajongói elől.

Kép
Életmód

5 szokás, ami jelentősen növeli a szívroham kockázatát: nem csak a dohányzás káros

Szomorú, de az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt az 50 év alattiaknál jelentkező szívroham. Ez pedig olyan jellegű, egyértelműen káros szokásokra vezethető vissza, mint a dohányzás vagy éppen az egészségtelen táplálkozás és a mozgásszegény életmód. De nézzük is, pontosan melyek ezek, és hogyan tudod megelőzni a súlyos szívbetegségek kialakulását.

Kép
Életmód

Ez a 15 legjobb mikrobiom-helyreállító étel: azt is mutatjuk, miket kerülj beleid egészségének érdekében!

Az egészséges bélrendszer támogatja az immunrendszert és segít megelőzni a betegségeket. Cikkünkben mikrobiom-helyreállító és -tápláló élelmiszereket mutatunk, amiket érdemes gyakran fogyasztanod!