Tovább nő a saját márkás termékek iránti kereslet

Tovább nő a saját márkás termékek iránti kereslet

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

A SPAR vásárlói nem véletlen szeretik ennyire a sajátmárkás termékeket.

Már 2.700 féle saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a SPAR hálózatában. A kínálatot a vállalat évek óta folyamatosan bővíti, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az üzletlánc idén számos kategóriában gazdagítja választékát, így – többek között – nő a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. A magas minőség és a kedvező ár-érték változatlanul megmarad, több esetben megújult, informatívabb csomagolásban.

Magyarországon – hasonlóan a globális trendekhez – jelentősen változnak a fogyasztói szokások. Egyre több hazai vásárló részesíti előnyben a minőségben ugyanolyan, de árában kedvezőbb kereskedelmi márkás termékeket. Az élelmiszer és napi fogyasztási cikkek piacán évek óta folyamatosan nő a saját márkás árucikkek kereskedelme, ezért a SPAR is, itthon és külföldön egyaránt nagyobb figyelmet fordít saját márkás árucikkeinek előállítására és forgalmazására.

„A SPAR árbevételének 25 százalékát adja a saját brand termékek kereskedelme, ezen kategória részaránya évről évre növekszik. Cégünk 1997-ben vezette be saját márkás termékeit, a választék bővítése huszonegy éve folyamatos: ma már 27 termékcsaládban 2.700 árucikkünk sorakozik üzleteink polcain” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Hozzátette: „Elmondható, hogy minden kategóriában jelen vagyunk saját márkákkal, az általános élelmiszerektől kezdve az egészségtudatos, illetve a kényelmi termékeken át a háztartási árucikkekig. Szüntelenül fejlesztünk, vásárlóink számtalan újdonságra számíthatnak a saját termékeinket illetően is”.

A fejlesztések nem csupán a kínálat bővítésére vonatkoznak, hanem annak összetételére is. A vállalat folyamatosan törekszik az innovatív megoldásokra, hogy a változó vevői szükségletekre, igényekre és a folyton alakuló piaci trendekre gyors válasszal szolgáljon.

A SPAR a saját márkás termékek egyedi és esztétikus csomagolásával igyekszik tájékoztatni a vásárlókat, hogy a tetszetős, – az összetevők tekintetében is – kellően informatív, friss és megnyerő külső minden esetben a legmagasabb minőséget takarja. A vállalat 2018-ban három, nagyobb lélegzetvételű termék-újracsomagolási kampányt valósít meg. Új külsőt, egyedi designt és arculatot kapnak a Regio kávék – a SPAR nemzetközi projektje keretében –, a SPAR márkacsalád húskészítményei, valamint SPAR tartós élelmiszerek, mint például a konzervek, befőttek és savanyúságok.

Tízéves a legkedveltebb saját márka

A SPAR S-Budget takarékos termékcsaládja 2008-as bevezetése óta gyorsan népszerűvé vált a vásárlók körében, hiszen rendkívül kedvező ár-érték arányban kínálja a háztartások számára nélkülözhetetlen áruféleségeket, és a tartósan alacsony ár megbízhatóan magas minőséggel társul. Az idén tizedik születésnapját ünneplő S-Budget márka termékei a SPAR legkeresettebb árucikkei közé tartoznak, többek között kedvelt alapanyagot nyújtanak a családi főzésekhez. A többi saját márkás termékkel együtt kitűnő ételek alapjául szolgálnak a március 5-től az RTL Klubon látható Reggeli című műsor Kifőzde rovatában is, amelynek 204 adásán keresztül más és más híresség ad ízelítőt konyhaművészetéből.

Kényelmi termékek a rohanó hétköznapokra

Az idei termékfejlesztések között előkelő helyen szerepel a kényelmi termékek választékának bővítése. A vállalat üllői logisztikai központjának területén működő SPAR enjoy. convenience üzem meghatározó szerepet vállal abban, hogy az akár azonnal elfogyasztható, magas minőséget képviselő hidegkonyhai termékeket az áruházlánc üzleteiben megtalálják a vásárlók. Üllőn jelenleg többféle kiszerelésben 15 féle majonéz alapú saláta és 15 féle szendvics készül, de folyamatban van további több mint 50 kényelmi termék – közöttük saláták, készételek és desszertek – fejlesztése is. A kibővített SPAR enjoy. saját márkás termékcsalád ősszel válik elérhetővé az üzletekben, gyors, ugyanakkor minőségi és tartalmas étkezést biztosítva a rohanó hétköznapokon.

Saját márkás termékek segítik az egészségtudatos táplálkozást

Jelentősen gyarapszik az egészségtudatos életmódot elősegítő élelmiszerek száma is a SPAR áruházaiban. A magyar fogyasztók tudatosabb táplálkozásához olyan saját márkás termékcsaládok járulnak hozzá, mint a SPAR free from, a SPAR Vital, a SPAR Veggie és a SPAR Natur*pur biotermékek. Az utóbbi terméktípus idén közel félszáz árucikkel bővül. A kiegyensúlyozott étrendbe tartozó kereskedelmi márkák mellett a különlegesebb, vagy speciális táplálkozási igényeknek megfelelő saját márkás árucikkek választéka szintén nő – csakúgy, mint a kevesebb hozzáadott cukrot tartalmazó ételkészítményeké –, a gluténérzékeny és laktóz intoleranciával élő vásárlók például egyre több termékkategóriában találják meg a polcokon a SPAR free from termékcsalád cikkeit. A garantált és ellenőrzött minőséget a SPAR szakmai partnereivel – a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesületével, illetve az Európai Coeliakiás Egyesületek Szövetségével – kötött licencszerződések is biztosítják, melyeknek köszönhetően a SPAR free from gluténmentes termékeit a csomagoláson védjegyekkel és egyedi regisztrációs számokkal látják el.

A magas minőség megfizethető

A megváltozott fogyasztói szokásokból adódóan egyre több vásárló választja a magasabb minőségű termékeket. A prémium árucikkek iránti keresletre nyújt választ a folyamatosan bővülő SPAR Prémium termékcsalád, amely prémium kategóriájú, de elérhető áron kapható hazai és nemzetközi saját márkás termékeket kínál.

Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Életmód

Ez a 15 legjobb mikrobiom-helyreállító étel: azt is mutatjuk, miket kerülj beleid egészségének érdekében!

Az egészséges bélrendszer támogatja az immunrendszert és segít megelőzni a betegségeket. Cikkünkben mikrobiom-helyreállító és -tápláló élelmiszereket mutatunk, amiket érdemes gyakran fogyasztanod!

Kép
Stílus

Katie Holmes bemutatja: ha idén tavasszal csak egy új cipőt vennél, akkor ez legyen az

Katie Holmes is ebben a tavaszi cipőtrendben látta meg a fantáziát!

Kép
Életmód

6 zseniális film, ami nagyot ütött, de senki nem akarná soha újranézni

Ezek a filmek annyira durvák, kegyetlenek és sokkolóak, hogy egynél többször senki nem bírja őket megnézni.

Kép
Életmód

Ez a néhány ezer forintos eszköz forradalmasította a reggeli hajrutinom: nincs több lelapult, elaludt frizura!

Most 3 olyan szuper hajformázó eszközt mutatunk, amikkel bármilyen hajtrendet elkészíthetsz pillanatok alatt: legyen szó hullámokról, loknikról vagy szög egyenes frizurákról!

Kép
Életmód

3 fontos lecke, amit a Szívek Szállodája tanított nekünk a szerelemről

Akár a #TeamDean, a #TeamJess vagy a #TeamLogan csapatot erősíted, a Szívek szállodája Rory-jának kapcsolataiból mindenképpen sok fontos leckét kaptunk a szerelemről!

Kép
Shopping

Margot Robbie tökéletes sminkjének titka ez a rúzs: A vásárlók szerint órákig hibátlan marad!

A színésznő sminkje mindig tökéletes, most pedig eláruljuk, hogy mitől: ezt a rúzs viseli legtöbbször Margot Robbbie!