Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics

Szívvel-lélekkel alakul át országszerte az Euronics

Szépség

Helyes hajápolási rutin: Avagy 5+1 működő praktika a sérült haj ellen

Promóciók

Öltöztesd életed abba, ami értékes! - az Answear.hu-val!

Promóciók

Klasszikusra hangolva - Megérkeztek a népszerű Gino Rossi és Badura márkák vadonatúj cipői és táskái a CCC polcaira

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Facebook
Twitter
Pinterest

A modernizáció minden területet érint és a fogyasztói visszajelzések alapján történik.

Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók.

A vállalat a tavalyi évet 20%-os árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a több éves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. olyan szakemberekkel újította meg menedzsmentjét, akik nagy tapasztalattal bírnak a nemzetközi és hazai kereskedelmi piacon is.

A vállalat az idei évben - részben a vásárlói igényekre válaszolva - olyan átalakításokba kezdett, melyek által letisztultabb, korszerűbb, az élményvásárlás irányába mutató üzletekbe térhetnek be a vásárlók. A logó- és arculatváltással az Euronics célja, hogy lépést tartva a piaci igények változásaival, továbbra is meghatározó szerepet töltsön be a hazai műszaki kereskedelmi piacon. A hosszú távú stratégia részeként a magyar tulajdonú műszaki áruházlánc az április 8-án nyitott ceglédi üzlet mellett további boltnyitásokat tervez, és meglévő 65 áruházát néhány héten belül az új arculattal látja el.

2019, a teljes megújulás éve

A vásárlói élmény a legfontosabb számunkra, ezért az év eleji kutatási eredményeket is figyelembe véve, illetve azokat beépítve a stratégiánkba alakítottuk ki azt a koncepciót, amely eredményeként modernebb boltokkal, tágasabb, átláthatóbb eladóterekkel és az eddig tőlünk megszokott alapossággal felkészített bolti személyzettel találkozhat a jövőben is a vásárló. Megújuló üzleteinkben még több árucikket tudunk bemutatni, miközben olyan környezetet biztosítunk, ahol valóban élmény a vásárlás. Különös figyelmet fordítottunk arra, hogy azon termékkörök mellett, melyeket már jól ismernek a vevőink, olyan termékcsoportokkal bővítsük kínálatunkat, amik új vásárlói rétegeket is megszólítanak, illetve az innovációt képviselik.
– nyilatkozta Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Szívvel-lélekkel a sikerért

A megújulás első képviselői a kecskeméti és dunaújvárosi, majd az esztergomi és az április 8-án nyitott ceglédi üzletek voltak. Az Euronics folyamatosan újítja meg az immár 66 egységből álló bolthálózatát mind a dekoráció, mind pedig a termékbemutatás terén, és ahol erre lehetőség van, ott az eladótér bővítésével is. A változás szembetűnő, a megújulás „első fecskéi” már láthatók egy-egy vidéki üzletben, április 16-tól pedig az Euronics kommunikációja is új irányt vesz. Az új logó- és arculati elemek bevezetésével a vállalat célja a racionális vásárlói döntések mellett az érzelmi kötődés kialakítása. Az új szlogennel („gépek sok szeretettel”) és a szélesebb célcsoportot is megszólító reklámfilmmel az Euronics további célja, hogy a műszaki piacra jellemző innovációt, folyamatos fejlődést, állandó megújulásra törekvést ne csak a termékkínálatban, hanem a cég arculatában is megmutassa.

Bár megújulunk, továbbra is megtartjuk azokat az értékeket és azt a magas minőséget, melyhez vásárlóink az elmúlt 30 évben hozzászoktak. Hiszünk abban, hogy a folyamatos fejlődés szükségszerű. Az új logóval és a hozzá alkotott, „gépek sok szeretettel” szlogennel, valamint az áruházak átalakításával a múlt értékeit szem előtt tartva, szívvel-lélekkel azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára még szerethetőbb márkává váljon az Euronics.
– említette a változás kapcsán Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója.

A televíziós csatornákon április 16-tól futó, új Euronics reklámfilm elsőként bemutatva az alábbi linken tekinthető meg:

Videók

Szépség

Helyes hajápolási rutin: Avagy 5+1 működő praktika a sérült haj ellen

Promóciók

Öltöztesd életed abba, ami értékes! - az Answear.hu-val!

Promóciók

Klasszikusra hangolva - Megérkeztek a népszerű Gino Rossi és Badura márkák vadonatúj cipői és táskái a CCC polcaira

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Kép
Szépség

Ha ezt használod, akkor úgy lehet napbarnított arcbőröd, hogy közben nem kell félned a korai ráncoktól - íme a 7 legjobb önbarnító szérum!

Íme a legújabb szépségtrend: összegyűjtöttük a 10 legjobb önbarnító terméket! Ezekkel úgy élvezhetjük a napbarnított arcbőrt, hogy közben nem tesszük ki káros hatásoknak.

Kép
Stílus

Meglepő fejezethez érkeztek az esküvői ruhatrendek: 2024-ben a szabadon hagyott keblek hódítanak

A mellek szabadsága újabb szinteket lépett és igazából meg sem állt az esküvői ruhákig.

Kép
Életmód

6 rákellenes tavaszi zöldség: most van szezonjuk!

Már nem sokáig élvezhetjük a tavasz szépségeit, így érdemes még most jó sokat fogyasztani az idényzöldségekből. Az alábbiakban olyan tavaszi zöldségeket hoztunk, melyek nemcsak ízletesek és kiváló fogyókúrás alapanyagok, de bizony még rákellenesek is. Mutatjuk is, melyek ezek.

Kép
Sztárok

Sokkoló történetek: 10 híres történelmi alak, akit lelőttek

Borzasztó, mikor valaki kioltja egy másik ember életét. Az ismert emberek halála mindig nagyobb figyelmet kap, de ez teljesen érthető: most összegyűjtöttük azokat az eseteket, mikor lelőttek egy hírességet.

Kép
Életmód

Magyar is van köztük! 10 európai úti cél, ami igazi rejtett gyöngyszem

Nemcsak a legismertebb és legfelkapottabb helyszínek nyújthatnak nagyszerű kikapcsolódási lehetőséget.

Kép
Szépség

Helyes hajápolási rutin: Avagy 5+1 működő praktika a sérült haj ellen

Neked milyen lépésekből áll a hajápolási rutinod? Biztos vagy benne, hogy eddig mindent jól csináltál? Cikkünkből megtudhatod!