Két divatház is most dobott piacra először parfümöt

Két divatház is most dobott piacra először parfümöt
Forrás: Europress
2016. szeptember 9.

A Christian Louboutin és az Alexander McQueen is parfümökkel rukkolt elő.

A francia luxuscipőmárka, a Christian Louboutin rögtön három illatot dobott a piacra.

A piros talpú tűsarkúiról híres cipőtervező már régebben kiterjesztette birodalmát, készít táskát, szépségfronton pedig rúzsokat és körömlakkokat, így csak idő kérdése volt, hogy parfümmel is jelentkezzen.

Kép

Rögtön háromféle illat debütált és nagyon beszédes a nevük: (balról jobbra) az érzéki Bikini Questa Sera jázminnal és tubarózsával hódít, a kalandvágyó Tornade Blonde vörös rózsával, cassis-szal és édes ibolyával, míg a misztikus Trouble in Heaven pacsulit, tonkát és ámbrát tartalmaz.

A gyönyörű csavart üvegeket egyébként a brit építész, Thomas Heatherwick tervezte, az ő nevéhez fűződik többek között a londoni olimpia fáklyákból összeálló üstalakzata, és az egyetlen sarkot sem tartalmazó épület Szingapúrban.

Louboutin a nőket és a vágyat kívánja ünnepelni ezekkel az illatokkal, azt szeretné, ha a parfüm felfedné viselője személyiségének egy eddig eltemetett aspektusát, akár önmagát is meglepve vele.

Nézd meg ezt is!

Alexander McQueen ugyan dobott már piacra korábban is limitált kiadású parfümöket, de ez lesz az első tartósan is kapható illat. A tervező halálát követően Sarah Burton vette át a kreatív igazgatói posztot és ő szerette volna illatba önteni a márka lényegét: elköteleződését az eredetiség mellet a komformizmus idején.

Kép

A McQueen Parfum és annak eau de parfum változatának szívillatai az arab jázmin, a tubarózsa, és az ilang-ilang, Burton pedig felhívta rá a figyelmet, hogy mindhárom fehér virág és a színhiányt éjjel erőteljes illattal kompenzálják, hogy a beporzó rovarokat magukhoz vonzzák. A tervező arról is beszélt, hogy az emberek elfelejtik, hogy a virág minden nap megújul és ez fontos szimbólum a divatház számára. Mint mondja „a McQueennél minden a felfedezésről és az örök virágzásról szól, arról, hogy egy tradicionális környezetben kibontakozzon az eredetiség és a merészség.”
Egyszerre romantikus, elbűvölő és jellegzetes illat, miközben nagyon is hordható és tökéletes azoknak a nőknek, akik két lábbal a földön állnak. A márkahűség még az arany-fekete csomagoláson is visszaköszön.

Kíváncsi vagy az illatokra?

Oscar 2017: nekik drukkolunk ebben a 15 kategóriában

Kaliforniai álom vagy A számolás joga? Emma Stone vagy Natalie Portman? Most kiderül, kik a favoritjaink.

Büszkeség: álomszerű Magyarország a Gucci új reklámjában

Magyar táj és magyar gyerekek a főszereplői a varázslatos videónak!

Mihalik Enikő átlátszó felsőben vonult a Max Mara kifutóján

Egyik kedvenc topmodellünk továbbra sem szégyenlős!

Így viseljük a pasztellt idén tavasszal

A finom cukorkaszínek kis csavarral térnek vissza.

Előfizetés