Büszkeség: álomszerű Magyarország a Gucci új reklámjában

 Büszkeség: álomszerű Magyarország a Gucci új reklámjában
2017. február 24.

Magyar táj és magyar gyerekek a főszereplői a varázslatos videónak!

Petra Collins, félig magyar származású fotós és rendező édesanyja szülőhazáját és nyaralásai helyszínét, Magyarországot használta inspirációként a Gucci napszemüveg vonala számára készített új reklámfilmjében. A történet elején a nagymamánál nézik a tévét (mely magyarul beszél) a gyerekek, majd amint a nagyi elalszik, betesznek egy videókazettát és megtudjuk, hogy a nagymama szemüvegei varázslatosak. A gyerekek el is csennek néhányat és felfedezőútra mennek, ahol valóban álomszerű, varázslatos dolgokat látnak például a Gellért Fürdőben.
Az elmúlt néhány szezonban a Gucci még a korábbiak

Az elmúlt néhány szezonban a Gucci még a korábbiakhoz képest is erőteljesebben diktálja a trendeket. A tervezőváltással megjelent egy elképesztően gazdag, excentrikus és maximalista vízió, mely hatással van sok-sok más divatházra is. Tökéletes időzítéssel fokozza szezonról szezonra ezt a látványos trendet és végre valahára alternatívát mutat a már kifulladó minimalizmusra. Szóval nem sok menőbb márka van jelenleg a Guccinál, így még büszkébbek vagyunk erre a videóra!

Így viseld a szezon legtrendibb színét, a pirosat

Minden outfit jobb egy kis pirossal!

Vajon tényleg hasonlítanak? Ilyen, amikor a színészek találkoznak az általuk megformált karakterrel

A színészeknek a legnagyobb kihívást minden bizonnyal ezek a szerepek jelentik.