Édes kezdeményezés a Vöröskereszttől

Édes kezdeményezés a Vöröskereszttől
2016. november 9.

Most legalább könnyű lesz a választás, ha zselés szaloncukorról van szó.

a Magyar Vöröskereszt, amely a hazai karitatív szervezetek közül elsőként vágott bele kereskedelmi tevékenységbe, sajátmárkás termékek forgalmazásával. A vállalkozást azzal a céllal hívták életre, hogy az adományok mellett kalkulálható és szabadon felhasználható anyagi erőforráshoz jussanak, melyet a kevésbé támogatott tevékenységeikre fordíthatnak. Emellett az emberek figyelmét is szeretnék ráirányítani az adományozás új formájára, arra hogy a termékek közötti tudatos választásukkal segíthetik a legnagyobb hazai humanitárius szervezet munkáját.

Idén először saját márkás szaloncukrot dob a piacra a Magyar Vöröskereszt. A szaloncukrok zselés ízűek lesznek, különlegességük, hogy a Szerencsi Bonbon Kft. egyedi receptúrája szerint készülnek majd málnás, narancsos és citromos ízben, 70% kakaótartalmú étcsokoládéval bevonva. Minden eladott 350 grammos doboz után 300 forintot kap a Magyar Vöröskereszt. Az egyedi, még gyümölcsösebb ízű szaloncukrok klasszikus piros csomagolást kapnak, ami az ünnephez és a karitatív szervezet színvilágához egyaránt illeszkedik. A vöröskeresztes szaloncukrokat december hetedikétől a készlet erejéig kizárólag a Tesco hipermarketekben lehet megvásárolni, az üzletek pontos listája a oldalon érhető el.

A kávé, amit mindenki iszik, de senki sem tudja mi az, avagy a nagy kérdés: mi is az a Flat White?

Senkitől nem kaptam választ, ezért úgy döntöttem, magam járok utána a kérdésnek.

Micsoda hír! Új márkával térnek vissza a USE unused tervezői

Nem kell már sokáig nélkülöznünk a srácokat!

Ide ajánlott utaznod a csillagjegyed szerint

Összeállítottuk a vakáció-horoszkópodat!