Édes kezdeményezés a Vöröskereszttől

Édes kezdeményezés a Vöröskereszttől
2016. november 9.

Most legalább könnyű lesz a választás, ha zselés szaloncukorról van szó.

a Magyar Vöröskereszt, amely a hazai karitatív szervezetek közül elsőként vágott bele kereskedelmi tevékenységbe, sajátmárkás termékek forgalmazásával. A vállalkozást azzal a céllal hívták életre, hogy az adományok mellett kalkulálható és szabadon felhasználható anyagi erőforráshoz jussanak, melyet a kevésbé támogatott tevékenységeikre fordíthatnak. Emellett az emberek figyelmét is szeretnék ráirányítani az adományozás új formájára, arra hogy a termékek közötti tudatos választásukkal segíthetik a legnagyobb hazai humanitárius szervezet munkáját.

Idén először saját márkás szaloncukrot dob a piacra a Magyar Vöröskereszt. A szaloncukrok zselés ízűek lesznek, különlegességük, hogy a Szerencsi Bonbon Kft. egyedi receptúrája szerint készülnek majd málnás, narancsos és citromos ízben, 70% kakaótartalmú étcsokoládéval bevonva. Minden eladott 350 grammos doboz után 300 forintot kap a Magyar Vöröskereszt. Az egyedi, még gyümölcsösebb ízű szaloncukrok klasszikus piros csomagolást kapnak, ami az ünnephez és a karitatív szervezet színvilágához egyaránt illeszkedik. A vöröskeresztes szaloncukrokat december hetedikétől a készlet erejéig kizárólag a Tesco hipermarketekben lehet megvásárolni, az üzletek pontos listája a oldalon érhető el.

Elakadt a lélegzetünk! Emma Watson virágos ruhájában karcsúbb, mint valaha

Nincs kétség, Emma egy életre kelt Disney-hercegnő!

Napi horoszkóp június 22.: a Bikák a környezetük elégedettségét szeretnék kivívni, a Szüzek vissza nem térő esélyt kapnak

Ma is érdemes elolvasnod a horoszkópodat, mert ismét izgalmas üzeneteket küldtek a csillagok!

Előfizetés