Promóciók
Ördög Nóra a Triumph kampányában tündököl
A Triumph ikonikus Amourette csipkemelltartójában fotózta férje, Nánási Pál a márka őszi kampányához.
A Triumph büszkén mutatja be legújabb őszi-téli kampányát, melyben Ördög Nóri, férje Nánási Pál kamerája előtt tündököl a Triumph ikonikus Amourette csipkemelltartójában.
A tavaszi nagy sikerű #TogetherWeTriumph – azaz „Együtt erősebbek vagyunk!" kampányban Nóri a barátnőjével és menedzserével, Törköly Erikával való kapcsolatáról vallott. A kampány arra hívta fel a figyelmet, hogy milyen fontos a női összefogás és hogy a nők támogassák egymást a mindennapokban.
Az őszi kampány a női összefogásról, a nőiességre helyezi a hangsúlyt. Egy elbűvölően érzéki nőt látunk, aki tündököl férje kamerája előtt. A romantikus fotósorozatban és videóban a Triumph közel 50 éves Amourette csipke melltartóját mutatja be Nóri, érzéki, szexi, a 70-es évek flower-power hangulatát idéző stílusban.
„Mindig csodálatos élmény a férjem kamerája előtt állni és külön öröm, hogy a Triumph számomra oly kedves Amourette modelljeiben tehettem ezt. A tavaszi kampányban azt hangsúlyoztuk, hogy milyen fontos, hogy a nők összetartsanak, segítsék egymást és milyen fontos számomra a barátnőm és egyben menedzserem, Erikának a támogatása.
Ezzel az érzéki fotósorozattal pedig azt szeretnénk megmutatni, hogy is lát engem NŐKÉNT a férjem, párom, gyermekeim apja. A kampányban 3 szettet mutatok be, egy romantikus fehér virágmintás Amourette Charmot és a klasszikus Amourette csipkemelltartót a szezon divatszíneiben, lilában és méregzöldben.
Egy újabb hihetetlenül izgalmas kampány született, mely a természetes nőiességet hivatott ünnepelni. A modern hétköznapokban a nőknek rengeteg szerepben kell helytállniuk minden egyes nap. Szerencsére a Triumph ezt felismerte és segít nekünk abban, hogy jól érezhessük magunkat a bőrünkben a nap minden szakaszában, minden szerepben, hogy semmilyen kompromisszumot ne kelljen kötni a fehérnemű választásnál.” Én és a melltartóm #togetherwetriumph - együtt erősebbek vagyunk. – nyilatkozta Nóri a közös munkáról.
Nánási Pali még hozzátette: “ Imádom a Triumphban, hogy mindent a nők önbizalmának erősítéséért tesz. Céljuk, hogy minden hölgy a legjobb formájában érezze magát a bőrében, amikor a márka fehérneműit viseli. A kampányt a mindennapok hőseinek, a nőknek készítettem életem főhőséről, a feleségemről.
A Triumph, több mint 130 éve dolgozik azon, hogy tökéletesen kényelmes melltartókat alkosson a hölgyeknek, melyben a nap minden percében magabiztosnak érezhetik magukat.
Az ikonikus Amourette 300 egy körmerevítős, csipkés melltartó, mely tökéletes dekoltázst varázsol és biztos tartást ad. Az elegáns Amourette Charm friss, divatos virágmintával, egyedi kosár kialakítással készült, könnyed légáteresztő anyagból, mely csábító dekoltázst kölcsönöz viselőjének, anélkül, hogy túlságosan megemelné a melleket.
A kampány 2018. szeptember 10-től lesz látható online és a közösségi média felületeken Magyarországon, illetve a Triumph márkaboltokban.
Promóciók
Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi
Promóciók
Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá
Újabb baleset! Chris Pratt komolyan megsérült legújabb filmjének forgatásán, maga osztott meg fotót az állapotáról
Chris Pratt tegnap megsérült a Mercy 4. forgatási napján! Lehet csúszni fog a premier?
6 csillagjegy, aki nagyon sok pénzhez juthat a következő hetekben - nekik szerencsét hoz a Jupiter-Uránusz együttállás!
Április 20-án érkezik a Jupiter-Uránusz együttállás, ami az év legjelentősebb asztrológiai eseménye. Tudd meg, hogy a te csillagjegyedre hatással lesz-e!
Gigi Hadid bemutatja: A farmer, ami nélkül a divatos nők nem tudnák túlélni a tavaszt
A farmerek szára idén tavasszal ismét kicsit tágabb irányt vesz, és ami azt illeti elég jól is néz ki!
28 emlékezetes autós film, amit látnod kell
Az autó egy filmben lehet főszereplő vagy kulcsfontosságú kellék – egy biztos: sokszor tesz emlékezetessé egy-egy jelenetet.
Hivatalos: Ez minden idők 10 legjobb filmje - több százezer szavazat érkezett!
Ha még nem láttad ezeket, akkor muszáj lesz! Íme minden idők 10 legjobb filmje a nézők szerint!
Ezt teszi a testeddel napi 10 ezer lépés egy éven át: nem fogod elhinni
Michelle King influencer egy éve mindennap 10 000 lépést sétál. Beszámolójából kiderül, jobb-e ez, mint edzeni járni!