A divatrajongók imádni fogják ! Megérkezett a magyar piacra a Zalando online divat- és életmód platform

A divatrajongók imádni fogják ! Megérkezett a magyar piacra a Zalando online divat- és életmód platform
Forrás: Gregus Máté

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Életmód

10 szokás olyan nőktől, akiknek mindig tiszta az otthonuk

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Facebook
Twitter
Pinterest

Frissítsd stílusod, vadulj, vagy épp ölts egy elegáns megjelenést, a Zalandoval!

Több mint 1700 márka 350 ezer terméke lesz elérhető a webáruház hazai kínálatában, így a magyar divatrajongók egy egészen új platformon találják meg a stílusukhoz leginkább illő darabokat. A piaci bevezetés alkalmából a márka hazai kreatív csapattal, művészekkel és influenszerekkel kollaborált, és olyan nevekkel indítja el az önkifejezésre fókuszáló kampányát, mint Kovács Patrícia, Keller Adél, Szabó Hédi és WhisperTon, akik a Zalando páratlan kínálatának segítségével mutatják meg egyedi stílusukat.

A divat és életmód vezető európai online platformjaként a Zalando átfogó kínálattal érkezik a magyar piacra, amelyben minden megtalálható lesz az örök klasszikusok és leghíresebb tervezők kollekcióitól kezdve, a legújabb streetwear darabokig. A hazai divatrajongók több, mint 350 000 termékből válogathatnak majd, olyan izgalmas márkáktól, mint a Nike vagy a Bershka, de megtalálhatóak lesznek a Tommy Hilfiger, a Hugo Boss, a Guess, Karl Lagerfeld, Michael Kors és a Moschino darabjai is, amelyek közül több most debütál a magyar piacon.

Kép
forrás: Gregus Máté

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmód platformja, nagyszabású kampánnyal ünnepli magyarországi indulását. A márka hazai művészek és tartalomgyártók bevonásával inspirálja a divatrajongókat, hogy szabadon, saját stílusuknak megfelelően tudják kifejezni önmagukat, a platformon elérhető több, mint 1700 márka segítségével.

Gregus Máté fotóművész fotózta Kovács Patrícia színésznőt, valamint három tartalomgyártó influenszer: Keller Adél, Szabó Hédi és Whisper Ton egyedi stílusát, akik a kampány során a Zalando darabjait használják inspirációs forrásként.

“Az Én Stílusom. Az Én Történetem”elnevezésű kampány az online áruház divatkínálatának sokszínűségét tükrözi, és bemutatja, hogy a platformon tényleg mindenki megtalálhatja saját stílusát, valamint a magyar divatkultúrából is mutat egy szeletet: hazai fotósok, művészek és kreatív szakemberek segítségével helyezi reflektorfénybe azokat, akik stílusukkal ünneplik egyediségüket.

Számomra a stílus sokkal többet jelent, annál, hogy mit veszek fel egy nap. Amellett, hogy az öltözködés az önkifejezés egyik legmeghatározóbb módja, szeretem a ruháimon keresztül is inspirálni a követőimet, fontos, hogy önazonosak legyünk. Ezért is voltam annyira lelkes, amikor meghívást kaptam, a Zalando hazai kampányába, ahol egy csodálatos csapattal dolgozhatok együtt

- Kovács Patrícia
Kép
forrás: Gregus Máté

Daniel Rogiński, a Zalando közép- és kelet-európai igazgatója így nyilatkozott:

Nagy örömünkre szolgál, hogy a Zalando közösségében köszönthetjük a divat magyar szerelmeseit is és alig várjuk, hogy végtelen választékunkkal inspiráljuk őket. Széles kínálatunkkal lehetővé tesszük, hogy a divatrajongók megtalálják saját, egyedi stílusukat és megmutassák különleges egyéniségüket. Arra törekszünk, hogy a piacon található termékek legszélesebb skálájával és magas szintű kiszolgáló rendszerünkkel sokak számára a divat kiindulópontja legyünk.

- Daniel Rogiński
Kép
forrás: Gregus Máté

A kampány a Zalando új európai országokba történő terjeszkedésére épül, miután a platform 2021-ben Litvániában, Szlovéniában, Szlovákiában, Észtországban, Lettországban és Horvátországban is sikeresen elindult. A vállalat jelenleg 25 országba, közel 49 millió aktív vásárló számára hozza el a divatot és a legújabb trendeket.

A Zalando applikációja hozzáférést biztosít Európa legátfogóbb divatkínálatához (elérhető az App Store és a Google Play Store-on keresztül), valamint 100 napos ingyenes visszaküldési lehetőséget is kínál.

Videók

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Életmód

10 szokás olyan nőktől, akiknek mindig tiszta az otthonuk

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Kép
Életmód

A csillagjegy, akinek extra pénzt hoz a Bika uralta májusi újhold

Ezekre a csillagjegyekre nagyszerű napok várnak a májusi újholdnak köszönhetően.

Kép
Sztárok

Elképesztő átalakulások! Így néztek ki a sztárok az első és az utolsó MET-gálájukon - akkor és most fotók

Kedvenc sztárjaink is rengeteget változtak első MET-gálás megjelenésük óta: de nemcsak a kinézetük, hanem a stílusuk is! Akkor és most fotókon mutatjuk az átalakulásokat!

Kép
Szépség

Heti AKCIÓ: A 4 legjobb kedvezményes árú fényvédő arckrém

Segítünk most rátalálni új kedvenc fényvédő arckrémedre. Íme a legjobb ajánlatok a Notino kínálatából!

Kép
Sztárok

10 sokkoló fotó, ami bebizonyítja, hogy mennyit változott a világ 10 év alatt

A 2014-es MET-gála fotói garantáltan visszarepítenek majd a múltba!

Kép
Stílus

Nem fogod elhinni, hogy ezeket tényleg magukra húzták íme: a 2024-es MET-gála legsokkolóbb szettjei

Ha május, akkor MET-gála. Az elképesztő kreációk mellett tegnap este a megosztó szettekből sem volt hiány, lássuk a nagyközönség idén kiken akadt le!

Kép
Életmód

Demencia tünete lehet, ha így étkezel: 7 jel, ami a retteget kórra utalhat

Alapvetően a legrettegettebb betegségtípus az időskori memóriavesztés. Ennek egy formája a frontotemporális demencia, melynek jellemzője az olykor egészen megszállott, ismétlődő viselkedés, ez pedig egy friss kutatás szerint sok esetben elsősorban az étkezési szokásokban jelenik meg.