Már ki is fosztották Reese Witherspoon új webshopját

Már ki is fosztották Reese Witherspoon új webshopját

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Promóciók

Klasszikusra hangolva - Megérkeztek a népszerű Gino Rossi és Badura márkák vadonatúj cipői és táskái a CCC polcaira

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Facebook
Twitter
Pinterest

Az örök “okos szöszi” szimbólum, Reese Witherspoon üzletasszonyi babérokra tört, ugyanis Draper James néven életmódmárkát alapított! A jelek szerint nem csak színésznőként remekel, hanem az üzleti életben is nagy jövő áll előtte, hiszen alig órákkal a webshop megnyitása után a legtöbb terméket elkapkodták a lelkes online vásárlók. Ha kíváncsi vagy a márka történetére és az Instyle.com által készített interjúra, olvass tovább!


A már most kivételesen sikeres márka elnevezése, a Draper James a színésznő nagyszüleinek neveiből állt össze, utalva a nagyszülők és Reese szoros kapcsolatára, akik meghatározó szerepet töltöttek be a sztár Tennessee-ben töltött gyermekkorában.


“A nagymamám igazi déli asszony volt, ő tanította meg nekem, hogy milyen fontos otthon is szépen kiöltözni és stílusosan fogadni a családot. Ő maga imádta a színes virágokat és mindig gyönyörű dolgokkal vette magát körül, ezt a hangulatot szeretném én is megteremtení a termékeimmel” - meséli Reese, aki büszke déli gyökereire és fontosnak tartja ápolni az ott megtanult szokásokat.


arrives for Premiere Of New Line Cinema And Metro-Goldwyn-Mayer's
arrives for Premiere Of New Line Cinema And Metro-Goldwyn-Mayer's

A színésznő célja egy olyan életmódmárka kialakítása volt, ami széleskörben kínál déli tervezők által készített lakásdekorációt, kiegészítőket és női ruhákat, ezekkel teremtve meg minden otthonban a dél hangulatát. “Olyan termékeket fogunk gyártani, amivel a tervezők a saját hagyományaikat, értékeiket teremtik meg, az egyedi ötleteket szeretném beépíteni a márka stílusába. Én így adózok a szülőföldemnek, amit nagyon szeretek!”- magyarázta a márka koncepciójat az immár üzletasszonyként is tevékenykedő híresség.


Kép

“Takarók, farmerek és ékszerek is kaphatóak a webshopban, alig várom, hogy mit szólnak majd hozzá az emberek! Remélem a közönség is ugyanannyira fogja szeretni a termékeket, mint én! Imádok ezen a projekten dolgozni!”- áradozott a színésznő. Nos, az eladási mutatók az egekben vannak, így nagyon úgy tűnik, hogy Reese márkája igen hosszú életű lesz. A felsorolt termékek mellett egyébként még további lakástextilek, fürdőszobai kiegészítők, kézi táskák, parfümök, sőt még babaholmik is megtalálhatók a márka neve alatt. Reméljük, hazánkba is szállít majd a cég!


Kép

Videók

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Promóciók

Klasszikusra hangolva - Megérkeztek a népszerű Gino Rossi és Badura márkák vadonatúj cipői és táskái a CCC polcaira

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Kép
Szépség

4 most kedvezményes parfüm, amiért a híres nők is rajonganak

A hírességek kedvenc parfümjeit most tényleg szuper áron szerezheted be!

Kép
Életmód

5 sajt, amivel centiket faraghatsz le a hasadból a dietetikusok szerint

Ha gyakran eszed ezeket a sajtokat a diétád idején, könnyebben és gyorsabban mehet majd a fogyás.

Kép
Sztárok

Leonardo DiCapriónak is vannak kedvenc filmjei, nem is akármilyenek!

Az Oscar-díjas színésznek érdemes lehet adni a szavára.

Kép
Életmód

Már most hasít Horvátország turizmusa - Sikeres kezdés és fenntartható jövőkép

Horvátország turizmusa a tervezett 2024-es fejlesztések és az eddigi eredmények alapján ígéretes kezdést mutat. Az első négy hónapban jelentős növekedést ért el az érkezések, vendégéjszakák és a szállodai éjszakák terén.