Híres aktivistákkal indult el a LEVI’S® BUY BETTER, WEAR LONGER kampánya

Híres aktivistákkal indult el a LEVI’S® BUY BETTER, WEAR LONGER kampánya
Forrás: PR

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Facebook
Twitter
Pinterest

Április 19-én indult a Levi’s® új “Buy Better, Wear Longer” névre hallgató tavaszi kampánya, amely felhívja a figyelmet közös felelősségünkre a ruházati termékek gyártásához és fogyasztásához kapcsolódó környezeti hatásokkal kapcsolatban.

Az inspiráló, változás mellett elkötelezett szereplőket — Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain és Marcus Rashford MBE — felvonultató multi-platform kampány a Levi’s® minőségi, generációkon keresztül hordható ruhadarabok készítése iránti hosszútávú elköteleződését köti össze azzal a szenvedéllyel, amely a hat ikon és aktivista bolygónk jövője érdekében végzett munkáját jellemzi.

Kép
forrás: PR

“A Levi’s farmereket arra szántuk, hogy ne szezonokon, hanem generációkon keresztül viseljék őket. Ezért az is a célunk ezzel a kampánnyal, hogy bátorítsuk a vásárlókat a tudatosabb döntések meghozására a ruhaválasztásaik során: hordják hosszabb ideig az egyes darabokat, vásároljanak másodkézből, vagy hosszabbítsák meg ruháik élettartamát az üzleteinkben található Tailor Shop-ok segítségével,” mondta Jennifer Sey, Brand President. “A változás akkor jön el, ha mind közösen teszünk érte és örülünk, hogy együtt dolgozhatunk ezekkel az inspiráló, elkötelezett fiatalokkal a bolygóra gyakorolt együttes hatásunk csökkentése érdekében.”

A Buy Better, Wear Longer magába foglalja a Levi’s® folyamatos törekvéseit a még fenntarthatóbb gyártási folyamatok érdekében: az ambíciózus klíma- és vízfelhasználati célokat és a befektetést az olyan anyagokba és technológiákba, mint a Cottonized Hemp és a biopamut vagy a Water<Less® gyártás. A Levi’s® azon dolgozik, hogy csökkentse saját ökológiai lábnyomát és segítsen egy új környezetbarát ruházati ipar létrehozásában. Példaként, a Levi Strauss & Co. összes termékének 76%-a, és az összes Levi’s® alsó és Trucker dzseki 70%-a Water<Less® technológiával készül — bevezetése óta az új koptatási technikák és a vízvisszaforgatás segítségével több, mint 4 milliárd liter vizet takarítottunk meg és közel 10 milliárd liter vizet hasznosítottunk újra. Ezeket az újításokat elérhetővé tettük az iparág más szereplői számára is, hogy ők is átvehessék a vízfelhasználást csökkentő gyakorlatot.

Kép
forrás: PR

Látjuk, hogy a divattermékek gyártása és fogyasztása elérte a nem fenntartható szintet: 2000 és 2020 között a globális fogyasztás megduplázódott. Több ruhánk van, de kevesebbszer hordunk egy-egy darabot. És túl gyorsan meg is szabadulunk tőlük, majdnem feleannyi ideig tartjuk meg őket, mint 15 évvel ezelőtt. Ezért is fontos a “Buy Better, Wear Longer” — hogy lássuk, hogy mi mit tehetünk.

“Van egy különleges érzése annak, ha egy olyan farmert hordasz, amivel már sok mindenen túl vagytok együtt, vagy egy olyat, amit másodkézből szereztél be. Egy Levi’s farmer tovább tart és tovább tartja meg az értékét is. Ez a fizikai és érzelmi tartósság az, amit a minőségre és a dizájnra fókuszálva kínálni szeretnénk a vásárlóiknak.” — mondta Paul Dillinger, Product Innovation alelnök.

A Buy Better, Wear Longer kampány a Levi's® összes platformján látható lesz világszerte, hogy az üzenet minél több emberhez eljusson, és emlékeztetőként, hogy a fenntartható jövő az, amelyben a cégek és a vásárlók közösen gondolják újra a divatot. A következő hónapokban megosztjuk ezen inspiráló fiatalok történeteit és folyamatosan bemutatjuk azokat, akik egy befogadóbb és fenntarthatóbb holnapot képzelnek el számunkra.

Galéria / 9 kép

LEVI’S® BUY BETTER, WEAR LONGER kampányának legjobb darabjai

Megnézem a galériát

A Levi’s® magában foglalja a klasszikus amerikai stílust és lazaságot. Az 1873-as Levi Strauss & Co. Levi’s® farmernadrágja a divatvilág egyik legismertebb darabja lett, és népszerűsége generációk óta töretlen. A Levi’s® brand portfóliója folyamatosan bővül és arra törekszik, hogy úttörő szerepét megőrizve továbbra is innováció fémjelezze a nevét. Minőségi farmer ruhadarabjai és kiegészítői több mint 110 országban érhetők el, lehetőséget adva arra, hogy vásárlói megtalálják és kifejezzék egyéni stílusukat. További információért kérjük, látogassanak el a levi.com weboldalra.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Kép
Életmód

8 zöldség, ami egészségesebb főzve, mint nyersen

Míg egyes zöldségek tápanyagszintje főzéskor emelkedik, másoké csökken. Most olyan zöldségeket mutatunk be, amiket érdemesebb főtt formában fogyasztani, ha ki akarjuk belőlük hozni a maximumot!

Kép
Sztárok

6 meglepő titok Katalin hercegné és Vilmos herceg esküvőjéről!

Ma ünnepli Katalin hercegné és Vilmos herceg 13. házassági évfordulójukat. Íme 6 meglepő titok, amit nem tudtál a királyi pár esküvőjéről!

Kép
Sztárok

Kiderült, ez Katalin hercegné kedvenc esküvői fotója: meglepő módon Vilmos herceg nem szerepel rajta

13 évvel ezelőtt tartotta esküvőjét Katalin hercegné és Vilmos herceg. Ez a hercegné kedvenc képe a nagy napról!

Kép
Sztárok

Emlékszel még rá? Így néz ki ma az a kislány, aki széttrollkodta Katalin és Vilmos esküvőjét

Grace van Cutsem ellopta a show-t Vilmos herceg és Katalin hercegné esküvőjén 13 évvel ezelőtt!

Kép
Sztárok

Eláll a lélegzet! Nicole Kidman lányai életükben először léptek a vörös szőnyegre, Sunday és Faith gyönyörű tinik már - FOTÓ

Nicole Kidman lányai, Sunday Rose Kidman-Urban és Faith Margaret Kidman-Urban most szombaton debütáltak először a vörös szőnyegen. Gyönyörű tini lett belőlük!

Kép
Shopping

Hivatalosan is ez a tavasz legdivatosabb színe: megmutatjuk, hogyan csempészheted be a ruhatáradba

Vidámságot és energiát áraszt magából, nem véletlenül ilyen népszerű.