Büszkeség: magyar divatmárkáról cikkeznek a nagy külföldi divatlapok
Újabb magyar siker!
Hogyan találhatja meg a helyét egy magyar tervező egy olyan piacon, ahol havonta 5000 új márka tűnik fel? Kétségtelen, hogy a KONSANSZKY divatmárka a nemzetközi siker kapujában áll. A márka tervezőjével, Konsanszky Dórával beszélgettünk a terveiről, a kilátásokról és az előtte álló útról, amihez nagyon drukkolunk neki!
Budapest új, kreatív energiáit bemutató, minden eddiginél átfogóbb városleírás jelent meg a kínai Travel & Leisure magazinban: a novemberi számban megjelenő összeállítás - a magazin vezércikkeként - öt oldalon keresztül beszél Budapestről. Ilyen átfogó, trenddel és kreativitással foglalkozó sajtóanyag eddig Magyarországról Kínában nem jelent meg, úgyhogy ismét nagyon büszkék vagyunk fővárosunkra.