Íz, szín és ár alapján választ bort a magyar

Íz, szín és ár alapján választ bort a magyar

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

A magyar fogyasztók 95 százalékban magyar borokat vásárolnak és fogyasztanak, közel háromnegyedük pedig egyáltalán nem iszik külföldi bort – tudtuk meg Szabó Ádámtól, az Ital Magyarország marketingigazgatójától.

A hazai borfogyasztási szokások minden tekintetben elég széles spektrumon mozognak, vagyoni státusztól és kortól függetlenül, általánosságban azonban elmondható, hogy a magyarok elsősorban a mindennapi fogyasztás céljából vásárolnak borokat, s ezeket a legtöbbször szuper és hipermarketekből szerzik be. A legnépszerűbb tételek, azaz az úgynevezett tömegborok egy-egy történelmi borvidékhez vagy borrégióhoz kapcsolódó 500-1000 Ft közötti száraz fajtaborok.

Kép

A fiatalabb fogyasztók az átlagnál alacsonyabb tudással rendelkeznek a borokkal kapcsolatban, emellett árérzékenyek is. Különböző üzlettípusokban vásárolnak, inkább többször kevesebbet, több márkát kipróbálva. A kor előrehaladtával ezek az attitűdök megváltoznak; nagyobb tudás mellett magasabb átlagár, megszokott márkák jellemzik a vásárlást, amit egy hónapban kevesebb alkalommal tesznek meg, nagyobb áruházakban, nagyobb mennyiségeket a kosarukba téve. A magas és közepes vagyoni státusszal rendelkezők pedig előszeretettel vásárolnak borászatoknál és borszaküzletekben.

Kép

A vásárlási szempontok közül három fontos tényezőt emelt ki a marketingigazgató: a bor ízét, színét és árát. A rozék népszerűsége folyamatosan nő, és kevésbé jellemző rájuk a szezonalitás, ugyanis télen is előszeretettel vásárolják őket. A fehérborok közül prémium kategóriában a Sauvignon Blanc jelentős fejlődésen ment keresztül, a cserszegi fűszeres és az Irsai Olivér pedig minden árkategóriában nagyon népszerű. A sláger talán a könnyen érthető illatos fehérbor, a gyümölcsös rozé borok, valamint a különleges minőségű vörös cuvée-k.

Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Stílus

Katie Holmes bemutatja: ha idén tavasszal csak egy új cipőt vennél, akkor ez legyen az

Katie Holmes is ebben a tavaszi cipőtrendben látta meg a fantáziát!

Kép
Életmód

6 zseniális film, ami nagyot ütött, de senki nem akarná soha újranézni

Ezek a filmek annyira durvák, kegyetlenek és sokkolóak, hogy egynél többször senki nem bírja őket megnézni.

Kép
Életmód

Ez a néhány ezer forintos eszköz forradalmasította a reggeli hajrutinom: nincs több lelapult, elaludt frizura!

Most 3 olyan szuper hajformázó eszközt mutatunk, amikkel bármilyen hajtrendet elkészíthetsz pillanatok alatt: legyen szó hullámokról, loknikról vagy szög egyenes frizurákról!

Kép
Életmód

3 fontos lecke, amit a Szívek Szállodája tanított nekünk a szerelemről

Akár a #TeamDean, a #TeamJess vagy a #TeamLogan csapatot erősíted, a Szívek szállodája Rory-jának kapcsolataiból mindenképpen sok fontos leckét kaptunk a szerelemről!

Kép
Shopping

Margot Robbie tökéletes sminkjének titka ez a rúzs: A vásárlók szerint órákig hibátlan marad!

A színésznő sminkje mindig tökéletes, most pedig eláruljuk, hogy mitől: ezt a rúzs viseli legtöbbször Margot Robbbie!

Kép
Életmód

Ezeket próbáld ki reggel: 9 étel, ami nagyobb energialöketet ad, mint a kávé

Oké, talán a reggeli kávét nem kell velük kiváltanod, de napközben sokat segíthetnek.