A Garnier 250 millió embernek teszi lehetővé a zöldebb életet!

A Garnier 250 millió embernek teszi lehetővé a zöldebb életet!

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Életmód

10 szokás olyan nőktől, akiknek mindig tiszta az otthonuk

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Facebook
Twitter
Pinterest

A globális szépségmárka ismeretterjesztő kampányt indít, hogy mindannyiunknak segítsen megtenni egy zöldebb lépést.

  • Egy globális felmérésből kiderült, hogy bár az emberek 81%-a támogatja a fenntarthatóságot, kevesebb mint 6%-a tesz napi szintű lépéseket a bolygó védelme érdekében*.
  • A National Geographic CreativeWorks új sorozata, amelyben a National Geographic felfedezői vesznek részt, arra vállalkozik, hogy a szépségiparral kapcsolatos fenntarthatósági témákban szakértői szintű ismereteket és gyakorlati tanácsokat osszon meg.
  • A sorozat premierje a dubaji Expo 2020 kiállításon lesz, majd ezt követően világszerte bemutatásra kerül.

A Garnier bemutatja következő Green Beauty mérföldkövét: a márka a fenntartható fogyasztást népszerűsítő ismeretterjesztő kampányt indít.

A National Geographic CreativeWorks által készített tartalommal a Garnier szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal segíti a fogyasztókat. Ez az első lépés a Garnier új kötelezettségvállalásában, amelynek célja, hogy 2025-re 250 millió embert ösztönözzön és tegyen képessé arra, hogy zöldebben éljen a bolygón.

Kép

A Green Beauty teljes erejének kiaknázása érdekében a Garnier arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy ők is tegyenek zöld lépéseket. A fenntarthatóság nyomasztó téma lehet, ezért célunk az, hogy közelebb hozzuk az emberekhez – ezt már elértük az általunk készített termékekkel, a szilárd samponnal, a gyors öblítési technológiával, a kartonból készült integrált tubusokkal és az újratölthető termékekkel, azonban ennél is tovább szeretnénk menni. A National Geographic CreativeWorks munkájára támaszkodva a célunk az, hogy a fogyasztók megismerhessék a legjobb szakértők tanácsait a mindennapi élet zöldebbé tétele érdekében

- Adrien Koskas, a Garnier globális elnöke.

A Garnier ezen új kötelezettségvállalása a legújabb, a márka teljes értékláncának környezeti hatását csökkentő, 2025-re kitűzött ambiciózus céljai sorában. A Garnier folytatja ambiciózus fenntartható átalakítását, de mivel tudjuk, hogy a samponok szénlábnyomának 80%-a az otthoni használatból származik, egyértelmű, hogy szintén kulcsfontosságú a fogyasztók képessé tétele arra, hogy megértsék, ők maguk mit tehetnek a fenntarthatóságért.

A megvalósítás első lépéseként a Garnier a National Geographic felfedezőivel, Rosa Vasquezzel és Imogen Napperrel dolgozott együtt, hogy szakértői szintű ismeretekkel és gyakorlati tanácsokkal szolgáljon a fogyasztóknak, inspirálva őket a mindennapi változtatásokra, amelyekkel komoly hatást érhetnek el, és hogy megválaszolják a fontos kérdést:

Lehet-e zöld a szépségápolás?

Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozhatunk a Garnierrel, és hozzájárulhatunk a legújabb Green Beauty kötelezettségvállalás eléréséhez. A National Geographic CreativeWorks a National Geographic felfedezőinek szenvedélyét és történetmesélő tehetségét a Garnier sztorik közvetítésének szenteli, miközben arra bátorítja az embereket, hogy megértsék a világra gyakorolt saját hatásukat, és új lehetőségekben gondolkodjanak – ez az, amiben a National Geographic CreativeWorks a legjobb

- Nadine Heggie, a National Geographic márkakapcsolatokért felelős alelnöke.

A közérthető, ismeretterjesztő jellegű tartalom a szépségápolással kapcsolatos legfontosabb fenntarthatósági témákat érinti. Olyan témák elemzésére kerül sor, mint a műanyagok és a csomagolás, a vízhasználat és a zöld tudományok, továbbá gyakorlati tanácsokat is megosztunk, mindezt azzal a céllal, hogy közelebb hozzuk a fenntarthatóságot, és képessé tegyük az embereket arra, hogy mindennapi életükben megtegyenek #EgyZöldLépést.

Az ismeretterjesztő program első része, amely a dubaji Expo 2020 kiállításon kerül bemutatásra, október 1-jétől elérhető ITT, és hamarosan további epizódok is megjelennek.

Kép

Videók

Szépség

Bosszantanak a striák? 5 tipp, amivel látványosan elhalványíthatod a csíkokat még a nyár előtt

Életmód

10 szokás olyan nőktől, akiknek mindig tiszta az otthonuk

Promóciók

Így csökkenthető a tandíj az egyetemen / főiskolán

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Promóciók

Nyerj vadonatúj Lexus-t az Etele App-al!

Kép
Életmód

Újabb 7 elképesztően hangulatos vár Magyarországon

Ismét megmutatjuk, miért érdemes egy kirándulás alkalmával hazánk várait megcélozni!

Kép
Életmód

A hasi elhízás és a zsigeri zsír kialakulásának 4 fő oka: 6 tipp, amivel megelőzheted a bajt

A hasi elhízás napjaink egyik leggyakoribb társadalmi problémája, és sokakat érint világszerte. De miért alakul ki, és hogyan lehet megelőzni? Bemutatjuk a hasi elhízás négy fő okát és megoldásokat kínálunk a megelőzésére!

Kép
Stílus

Női cipők akciós áron - 10 csodálatos lábbeli, amit hihetetlen kedvezménnyel vehetsz most meg!

Van egy olyan érzésünk, hogy ezek között az akciós cipők között tuti, hogy ráakadsz az új kedvencedre!

Kép
Életmód

4 híres filmes karakter, akinek a sorsa másképp alakult a könyvben, mint a filmben

Tudtad, hogy mi történt ezekkel a karakterekkel valójában?

Kép
Életmód

Hitler ezért a romantikus filmért rajongott: avagy íme a történelem 12 legelítéltebb alakjának kedvenc filmjei

Igen meglepő ez a filmes lista! A történelem legelítéltebb alakjainak kedvenceit gyűjtöttük össze, amikért egyébként sok millión rajonganak!

Kép
Életmód

14 filmes helyszín, amely turistacélpontnak is kiváló

Ráadásul nem is csak a rajongóknak mondanak valamit, hanem a hollywoodi szereptől elvonatkoztatva is gyönyörűek.