Mi már tudjuk, hogy vásárolsz majd 2019-ben. Tudd meg te is!

trendek,fogyasztas,szepsegipar,vasarlas,beauty
Forrás: Love & Beauty & Planet (PR Pin)
Utoljára frissült: 2019. február 4. 19:45
Szerző: Tóth Orsi

Melyik az a tíz trend, ami a szépségipart is jellemzi majd idén? Az Euromonitor International globális fogyasztói kívánságainak idei listájából kiderül.

"A világon mindenhol jellemző az emberekre 2019-ben, hogy úgy érzik, kicsúszik a kezükből a gyeplő, hiszen mind a fejlett piacokon, mint a gazdaságban és a politikában gyors és példa nélküli változások tapasztalhatók" - állítják az Euromonitor elemzői. Ebben a kontextusban a globális fogyasztói trendek aztán egyre inkább afelé hajlanak, hogy az emberek vissza akarják kapni az irányítást az életükben. "Ebben a káoszban egyszerűen szükség van rá, hogy úgy érezzük, valami felett mégis van hatalmunk."

Íme a tíz trend, ami idán a világot irányítja majd - de legakábbis azt, hogy milyen vásárlói élményekben lesz részünk.

gif

1. A kor nem számít

Egyre inkább kitolódnak a határok, ha az öregedésről van szó. Ahogyan az emberek tovább élnek, egyre inkább igényük van arra, hogy gondoskojanak a külsejükről, az idősebb vásárlók egyre inkább számítanak tehát a piacon.

2. Vissza az alapokhoz

A vásárlók egyre inkább az autentikus, őszinte termékeket és élményeket keresik. A materializmus mintha egyre kevéssé számítana, egyszerűbb, tisztább, magas minőségű termékeket keresnek a vevők.

3. Tudatos fogyasztás

Ami korábban csak kisebb manufaktúrákat izgatott (ti. az etikus gazdálkodás), az mostanában egyre inkább jellemző a nagyvállalatokra is, éppen a fogyasztói igények miatt.

Kép

4. Közösségben a neten

A szinte már mindenhol elérhető nagysebességű internet megkönnyíti az azonnali együttműködést, így az interaktív fogyasztói élmények egyre többeknek fontossá válnak.

5. Mindenki szakértő - személyre szabhatóság

Míg a fogyasztók korábban kénytelenek voltak a márkákra hagyatkozni, ha információra volt szükségük, mára ez nem elég. A nagy brandeknek folyamatosan innovatív ötletekkel kell előállniuk, hogy a vásárlókat maguk mellett tartsák. Az egyik ilyen jelenség, hogy egyre több szépségápolási terméket lehet a saját igényeinkhez formálni.

A Bareminerals applikációval bemérhetjük bőrszínünket, majd leadjuk a rendelést és garantáltan egyedi, a bőrünkhöz leginkább illeszkedő Made 2 Fit alapozót kapunk kézhez.
forrás: iTunes
A Bareminerals applikációval bemérhetjük bőrszínünket, majd leadjuk a rendelést és garantáltan egyedi, a bőrünkhöz leginkább illeszkedő Made 2 Fit alapozót kapunk kézhez.

7. Tudok én vigyázni magamra

Az emberek egyre inkább önellátóvá akarnak válni, úgy gondolják, szakemberek bevonása nélkül is képesek gondoskodni saját boldogságukról és egészségükről.

6. A JOMO ereje - a szépségápolás = wellness

Amíg néhány éve a FOMO (fear of missing out - attól való félelem, hogy kimaradunk valami fontosból) volt jellemző, most a JOMO (joy of missing out - amiatt érzett öröm, hogy kimaradunk valamiből) az uralkodó irány. A vásárlóknak egyre fontosabb a mentális egészség kérdése, egyre inkább priorizálják a valóban fontos dolgokat és inkább azt csinálják, amiben örömüket lelik. Egy termék pedig ne csak szebbé varázsoljon, de el is lazítson.

jade roller
forrás: cultbeauty.co.uk
A jade roller az utóbbi évek legnagyobb beauty kedvence, remekül ötvözi a wellnesst a szépségápolással.

8. Műanyagmentes világ - újrahasznosított műanyagból készült termékekért klikk a galériára!

A plastic-free mozgalmak egyre nagyobb eredményeket érnek el, sok nagyvállalat is szerepet vállalva az élhetőbb környezet megteremtéséért. Az újrafelhasználás egyébként a divatiparban is egyre inkább dívik. Vannak sztárok, akik például a vörös szőnyegen is újrahasznosított műanyagból vagy éppen organikus textilből készített ruhát viselnek!

9. Most akarom! - szépségápolási termékek mindenol

A fogyasztók azonnali kielégülést és súrlódás nélküli élményeket keresnek, olyanokat, ami az életvitelükbe is tökéletesen illeszkedik. Hiszen így tudnak több időt fordítani azokra a tevékenységekre, amelyek igazán fontosak számukra. Ezért figyelhető meg az a trend is, hogy egyre több olyan márka van, amely kínálatát szépségápolási vonallal bővítette. (Például a H&M, a Forever21 vagy éppen az Urban Outfitters).

10. Magányos nemzedék

Egyre több ember (különösen az idősebb vásárlók) él egyedül, és ez egyre kevésbé számít már stigmának. A függtlen élet egyre inkább üdvözlendő életforma lesz.

Nézd meg a galériánkat> 4 kép
Brandek, akik számára a fenntarthatóság egyre fontosabb

premiumbeautynews.com

Tovább olvasok
ByeAlex folyamatosan az Instát pörgeti

Énekes, producer, zeneszerző, de az egyik legmenőbb divatmárka, a Michael Kors reklámjának zenéje is az ő nevéhez fűződik

Nyávogó bankkártya? Egyszerre hány darabot igényelhetnék?

Lenne egy, amivel csak cipőt vásárolok, egy, amivel csak ruhát és egy amivel csak ételt. Mindezt azért, hogy minél többször halljam: miaú!

Csak erős idegzetűeknek! Ruhák izzadságból.

Ebben semmi hírvadászat nincs, a technológia komolyan itt tart. Azzal egyetértünk, hogy a környezetünk védelmében mindent hasznosítsunk, de te szívesen hordanád más izzadságát?

Jennifer Lopez nem akar férjhez menni

Igaz, volt már házas, így ha csak az élményt nézzük, akkor az már rég pipa. Persze közel az ötvenhez, lehet hogy már máshogy is látja egy nő az ilyesmit.

A Kardashian gyerekek hamarosan rongyosra keresik magukat 

Nehogy már a szülők tartsák el őket! Legyen saját keresetük olyan gyorsan, amint csak lehet.

Meghan Markle titokban New Yorkba utazott

Óriási, ahogy a heregné mindenre és mindenkire magasról tesz.

Fel a fenékkel! A legjobb fenékemelő bugyik

Ha mindig is szerettél volna kerek feneket, de bármennyit is edzel rá nem akar emelkedni, vagy pont hogy túl lusta vagy az edzőteremben való szenvedéshez, itt a megoldás!

Ez a sztáranyuka gyerek nélkül is nagyon boldog volt

Nem gondoltuk, de Diane Kruger nem az az ősanya típus. Imádja újszülött lányát, de azért élvezte a gyerektelenséget is.

Ez a romantikus minta 2019 tetkó trendje a világsztárok között

2019-ben elkezdtek megszapordoni a rózsa tetoválások. Nézegess sztárrózsákat!

Új pasi a láthatáron? Ne rontsd el a boldogságotokat!

5 mantra, ami segít, hogy a kapcsolatos üdítő és problémáktól mentes legyen.

Meztelen posztok- ezek a celebek kapták a legtöbb lájkot

Hogy melyik kép lesz tutira sikeres, azt senki sem tudja megmondani. Azt viszont nagyon jól tudják a celebek is, hogy a meztelen testük rengeteg nézőt ígér!

Jennifer Lopez felpattant a rúdra

A 49 éves énekesnő legújabb hobbija nagyon szexi. Igaz, hogy közel az ötven, de ez őt semmiben sem gátolja. Sőt!

Jim Carrey kíméletlen rajzzal támadja Trumpot

2017-ben kezdett bele politikai témájú rajzainak posztolásába és ezzel egészen új szintre léptette magát. A viccmesterből megmondó művész lett.

„Már az oviban is rúzs volt a jelem” – Smink 5 éveseknek?

A legtöbb kislány pontosan emlékszik arra, amikor először kirúzsozta magát vagy kilakkozta a körmeit – aztán persze arra is, amikor indulás előtt a szülei lemosatták vele, merthogy az még nem való oviba... Bezzeg most, egy egész kozmetikai ipar épül kislányokra!

7 jel, hogy egy hazugba vagy szerelmes

Az egyik exem megrögzött hazudozó volt, de olyan zseniálisan adta elő magát, hogy állandóan úgy éreztem, én vagyok ok nélkül bizalmatlan. Később rájöttem, hogy nem bennem van a hiba, hanem benne. Méghozzá nem is kevés.

Így maradjon ragyogó a kedvenc cipőd!

Télen is imádtuk a fehér cipőket, de igazán csak most jön el a hófehér sneakerek és magas sarkúk ideje. ellátunk pár tippel,hogy ne csak pár hétig maradjon szép a kedvenc cipőd!

Nem hiszed el, miért van tükörírással a felirat ezen a naptejen!

Egy japán márka gondolt egy nagyot és úgy döntött, ha már úgyis egy csomóan tükörből nyomják a szelfit, legújabb termékét insta-szelfi biztossá teszi.

Obama lánya egész nap a rosé pezsit locsolta - a szájába

Malia Obama még csak húsz éves, de máris szeret bulizni és inni. Egy medencés parti alkalmával kapták lencsevégre, amint….

Brutál bőrszettek és fekete outfitek a Hollywood Beauty Awards-on

Az eseményen, amin Kim Kardashian ledér ruházatával csak átvitt értelemben öltözött mindenkit túl, még tartogatott néhány szuper szettet.

Ez a valami egy ruha Kim Kardashianon? Nagyon durva!

Ez a valami egy ruha Kim Kardashianon? Nagyon durva!

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem