Felejtsd el az edzőtermet! Ez a 15 perces gyakorlatsor elég az álomalakhoz

Felejtsd el az edzőtermet! Ez a 15 perces gyakorlatsor elég az álomalakhoz
2016. július 13.

Minek mennél az edzőterembe, mikor otthon egy egyszerű ugrókötél is csodákra képes az alakoddal?

Képzeld csak el - nem kell megbirkóznod a tömeggel, a bámuló tekintetekkel, a beszólásokkal, a masszív tesztoszteronnal és azoknak az istennőknek a látványával, akiknek tuti, hogy nem e világi a feneke. Jól hangzik, ugye? Az ugróköteles edzés gyors, egyszerű és szuperhatékony!

És ez nem félmegoldás vagy elsunnyogás, ugyanis a CrossRope megalapítója, Dave Hunt olyan edzéstervet fejlesztett ki, amivel 15 perc alatt annyi kalóriát égethetünk el, mint egy súlyzós edzéssel.

Íme a gyakorlatsor!

Nincs másra szükséged csak egy ugrókötélre, haladók pedig használhatnak
súlyozott ugrókötelet a még hatékonyabb eredmény érdekében.

1. Egy perc ugrókötelezés páros lábbal

2. 20 kitörés (10-10 oldalanként)

3. Egy perc ugrókötelezés váltott lábon

4. 10 db fekvőtámasz

5. Egy perc ugrókötelezés páros lábbal

6. 30 másodperc plank

7. Egy perc ugrókötelezés váltott lábon

Tarts két perc pihenőt, és ismételd meg még egyszer a teljes gyakorlatsort!

Méghogy Carrie volt legstílusosabb, íme Samantha Jones 50 legjobb szettje!

A sorozat legszexisebb szereplője sem félt a látványos ruháktól és a feltűnő ékszerektől.

Nyilvánosan üzent a leghíresebb plus size modell a Victoria's Secretnek

Talán kerekebb idomokat is láthatunk majd a kifutón?

Ünnepi frizurák a horoszkópod szerint

Tudjuk milyen frizkót viselj a karácsonyi szezonban!

Előfizetés