Dakota Johnson bomba formába hozta magát A sötét 50 árnyalatára - íme, az edzésterve!

Dakota Johnson bomba formába hozta magát A sötét 50 árnyalatára - íme, az edzésterve!
2017. február 10.
Szerző: Barbi

Dakota Johnsonnak nem egy olyan jelenete volt A sötét ötven árnyalatában, ahol bizony nem viselt túl sok ruhadarabot. A színésznő szuperjól nézett ki a forgatáson: ő ezeket a gyakorlatokat végezte!

Dakota szerencsés alkat, mert genetikailag nádszálkarcsú, a feszes testet azonban nem adják ingyen. Hiába a vékonyság, a tónusos izmokért bizony neki is edzenie kellett A sötét ötven árnyalata forgatására. Ebben pedig a hollywoodi sztáredző, Ramona Braganza segítette, aki arra törekedett, hogy egy hatékony és gyorsan végezhető edzéstervet állítson össze az elfoglalt filmcsillagnak.

Kép

"Ezek az ugrálós feladatok serkentik az anyagcserét, növelik a zsírégetést, és tónusossá teszik a lábat."

A következő 3 gyakorlatot a forgatás előtt Dakota többször is végezte egy nap, és te is megteheted: semmiféle eszköz nem kell hozzá, csak egy kis hely és némi kitartás. Melegíts be otthon 5-6 percben, majd jöhet egy 10-15 perces edzés a következő feladatokkal!

1. Guggolásból felugrás

Helyezkedj el vállszélességű terpeszben, a térdeket hajlítsd be 45 fokig, a karok nyújtva legyenek magad mögött. Ugorj egy nagyot felfelé, a lábakat és a karokat nyújtsd ki. Próbálj magasra ugrani, mintha valamit el szeretnél érni, közben a tekinteted legyen szemmagasságban.

Óvatosan érkezz vissza a talajra: végezz el 10 ilyen ugrást, pihenj egy fél percet, és még kétszer ismételd meg a szettet.

Kép
forrás: Popsugar.com

2. Váltott lábas kitörés

Itt a kiindulópont egy kitörés, ahol a lábak 90 fokos szöget zárnak be a talajjal. Lendületből ugorj fel, és válts lábat, kerüljön most a másik láb előre, a 90 fokos szög ismét maradjon meg.

12 váltott lábas ugrás után pihenj pár másodpercet, és végezd el még kétszer a sorozatot. Ugrás közben figyelj az egyensúlyodra, és arra, hogy finoman végezd a mozdulatokat, hogy ne sérüljön meg a térd.

Kép
forrás: Popsugar.com

3. Ugorj!

Biztosan van otthon egy torna vagy jógamatracod: terítsd ki hosszában, állj a jobb oldalára egész kis terpeszben, vegyél lendületet, és zárt lábakkal ugorj a túloldalra, majd vissza. 10 oda-vissza ugrás után pihenj pár másodpercet, és jöhet még két sorozat!

Kép
forrás: Popsugar.com

Ezek a gyakorlatok amellett, hogy alaposan megdolgoztatták a comb és farizmokat, az ugrások révén jót tesznek a szívnek és az érrendszernek is.

A rögtönzött otthoni edzés végén ne felejts el nyújtani!

Ez a cikk eredetileg a joy.hu-n jelent meg.

A farmer mosás 10 parancsolata - te vajon mindet betartod?

Tényleg igaz, hogy évente csak egyszer kell kimosni? Utánajártunk!

Dakota Johnssonnak terápiára kell járnia új filmje miatt

A szürke ötven árnyalata nem viselte meg ennyire.

Hihetetlen: Egy újabb modell coming outolt, és ezzel a divatszakmát is meglepte!

Valamikor 2013 környékén Andrej Pejić (pontosabban ma már Andreja) coming outjával elkezdődött valami.

Napi horoszkóp április 20.: a Kosok megmutathatják mire képesek, az Ikrek top formában vannak

A hét utolsó munkanapján is érdemes időt szánnod a horoszkópodra, mert ismét izgalmas üzeneteket küldtek a csillagok!

Leesett az állunk: tuti, hogy sosem láttad még ennyire szexi szettben Amal Clooney-t

Egészen hihetetlen, mennyire jól néz ki George Cooney felesége!

Napi horoszkóp április 19.: a Bikáknak pihenésre van szükségük, az Oroszlánok rátermettségüket bizonyíthatják

Mára is izgalmas üzeneteket küldtek a csillagok, érdemes tehát elolvasnod a horoszkópod!

Ilyen nagy már Claudia Schiffer ritkán látott lánya - FOTÓK

Claudia Schiffer 13 éves lányát most még nem édekli a modellkedés!

Környezettudatos ruhák halászhálóból? Lehetséges! Epres Panni mutatja be az új H&M Conscious Exclusive kollekciót - VIDEÓ

Epres Panni mutatja be a légies és elegáns H&M Conscious Exclusive ruhákat, amikről szinte el sem hinnénk, ha nem tudnánk, hogy halászhálókból és más nejlonhulladékból készültek.